Przetargi.pl
Dostarczenie paliwa i eksploatacja kotłowni w budynku przy ul.Hetmańskiej 5 w Rybniku

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. Kościuszki 17
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 422 12 47 , fax. 32 4221247
  • Data zamieszczenia: 2016-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku
    ul. Kościuszki 17 17
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 32 422 12 47, fax. 32 4221247
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.rybnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostarczenie paliwa i eksploatacja kotłowni w budynku przy ul.Hetmańskiej 5 w Rybniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa (węgiel opałowy) wraz z obsługą eksploatacyjną kotłowni w budynku w Rybniku przy ul. Hetmańskiej 5. Zamawiający przewiduje trwanie sezonu grzewczego przez maksymalny okres 258 dni (od 16.09.2016 r. do 31.05.2017 r.). Zamawiający przewiduje ograniczenie ilości dni trwania sezonu grzewczego w zależności od potrzeb. Zamawiający przewiduje czasowe zawieszenie lub wznowienie sezonu grzewczego w zależności od warunków atmosferycznych powodujących konieczność czasowego zaprzestania lub dalszego dostarczania ciepła w celu ogrzania obiektu. Zamawiający z wyprzedzeniem co najmniej 1 dniowym zgłosi Wykonawcy (telefonicznie lub drogą mailową): 1) dzień rozpoczęcia i zakończenia sezonu grzewczego, 2) zawieszenie sezonu grzewczego, 3) wznowienie sezonu grzewczego. Przedmiot zamówienia obejmuje obsługę eksploatacyjną kotłowni w budynku przy ul. Hetmańskiej 5 w Rybniku, zakup paliwa, jego dostawę do kotłowni, wywóz, składowanie i utylizację odpadów wytworzonych w procesie spalania, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Ciepło dostarczone z kotłowni ogrzewa budynki mieszkalne przy ul. Hetmańskiej 1a,b,c,d, 5a,b i 7a. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) zakup paliwa stałego (węgiel opałowy uziarnienie ok. 25 - 50 mm, wartość opałowa ok. 25 - 30MJ/kg), 2) bieżąca dostawa paliwa stałego, 3) bieżące usuwanie żużlu, 4) zabezpieczenie stałej obsługi kotłowni, 5) odpowietrzanie instalacji, 6) cykliczne czyszczenie pieca i palników wraz ze wzrastającym zanieczyszczeniem, regulacja i fachowa konserwacja instalacji grzewczej gwarantująca bezusterkową, energooszczędną i przyjazną dla środowiska naturalnego eksploatację, 7) cykliczne sprawdzenie ciśnienia w instalacjach- dopełnienie wody, 8) sprawdzenie działania zaworów bezpieczeństwa, 9) sprawdzenie działalności urządzeń regulujących i zabezpieczających, 10) sprawdzenie instalacji nawiewnej i wywiewnej dla potrzeb urządzeń grzewczych, 11) zgłaszanie awarii i usterek oraz szybkie ich usunięcie, 12) zgłaszanie potrzeb remontowych wynikłych w trakcie eksploatacji, 13) sporządzenie wykazu części zamiennych, 14) prowadzenie rozruchów okresowych, 15) utrzymanie w czystości urządzeń grzewczych, oraz kotłowni z zapleczem, 16) utrzymywanie normowych temperatur w ogrzewanych mieszkaniach, 17) prowadzenie zeszytu pracy kotłowni, 18) udokumentowanie w zeszycie pracy kotłowni przeprowadzanych czynności z krótkim opisem, podaniem daty oraz czytelnym podpisem osoby obsługującej kotłownię, 19) wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie obsługi kotłowni przez osobę/y posiadające kwalifikacje do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci grupy 2 na stanowisku eksploatacji i dozoru w ilości zgodnej z oświadczeniem Wykonawcy w ofercie, 20) złożenie wykazu osób wykonujących przedmiot zamówienia w zakresie obsługi kotłowni posiadających kwalifikacje do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci grupy 2 na stanowisku eksploatacji i dozoru wraz z kserokopią ww. kwalifikacji w terminach: a) pierwszy termin: 3 dni od daty zawarcia umowy, b) kolejne terminy: do 5dnia każdego miesiąca ( w okresie od 01.10.2016 r. do 31.05.2017 r.), 21) prowadzenie eksploatacji pod kątem utrzymania temperatur wody sieciowej zgodnie z tabelą, 22) wykonanie obowiązkowych kontroli pomiaru temperatury zewnętrznej w 0C, temperatury zasilania w 0C i temperatury powrotu w 0C wody sieciowej codziennie o godzinie 900 i 1900 wraz z zanotowaniem w zeszycie kontroli, który powinien być przechowywany w pomieszczeniu kotłowni. Wyżej wymieniony zeszyt opieczętowany i z ponumerowanymi stronami dostarczy Zamawiający, 23) zapewnienie wykonania ww. zamówienia w zleconym okresie nie wyłączając dni ustawowo wolnych od pracy, 23) zapewnienie w okresie trwania umowy minimalnej rezerwy paliwa stałego w ilości 5 ton, która ma pozostać w kotłowni również po zakończeniu okresu grzewczego, 24) posiadanie w całym okresie objętym umową opłaconej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100.000,00 zł, 25) podanie ilości spalonego paliwa (węgiel opałowy uziarnienie ok. 25 - 50 mm, wartość opałowa ok. 25 - 30 MJ/kg) w tonach za okres 16.09.2016 r. - 31.12.2016 r. w terminie do 05.01.2017 r. i za okres 01.01.2017 r. - 31.05.2017 r. w terminie do 06.06.2017 r. 26) wykonanie przedmiotu zamówienia w okresie wskazanym przez Zamawiającego, Kotłownia wyposażona jest w 2 kotły c.o. jeden o mocy 250 kW i drugi o mocy 400 kW posiadające urządzenia regulacyjno- zabezpieczające - naczynie zbiorcze systemu otwartego. Zamawiający przewiduje zużycie paliwa w sezonie grzewczym (w okresie trwania umowy tj. (od 16.09.2016 r. do 31.05.2017 r.) w ilości ok. 187 ton - węgiel opałowy (uziarnienie ok. 25 - 50 mm, wartość opałowa ok. 25 - 30 MJ/kg). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: lość osób wykonujących zamówienie posiadające kwalifikacje do eksploatacji urządzeń,instalacj i sieci gr2 na stanowisku eksploatacji i dozoru
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.rybnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach