Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku ogłasza przetarg
- Adres: 44-200 Rybnik, ul. Kościuszki 17
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 422 12 47 , fax. 32 4221247
- Data zamieszczenia: 2014-08-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku
ul. Kościuszki 17 17
44-200 Rybnik, woj. śląskie
tel. 32 422 12 47, fax. 32 4221247 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.rybnik.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostarczenie paliwa i eksploatacja kotłowni w budynku przy ul. Hetmańskiej 5 w Rybniku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje obsługę eksploatacyjną kotłowni w budynku przy ul. Hetmańskiej 5 w Rybniku, zakup paliwa, jego dostawę do kotłowni, wywóz, składowanie i utylizację odpadów wytworzonych w procesie spalania, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Ciepło dostarczone z kotłowni ogrzewa budynki mieszkalne przy ul. Hetmańskiej 1a,b,c,d, 5a,b i 7a. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) zakup paliwa stałego (węgiel opałowy uziarnienie ok. 25 - 50 mm, wartość opałowa ok. 25 - 30MJ/kg), 2) bieżąca dostawa paliwa stałego, 3) bieżące usuwanie żużlu, 4) zabezpieczenie stałej obsługi kotłowni, 5) odpowietrzanie instalacji, 6) cykliczne czyszczenie pieca i palników wraz ze wzrastającym zanieczyszczeniem, regulacja i fachowa konserwacja instalacji grzewczej gwarantująca bezusterkową, energooszczędną i przyjazną dla środowiska naturalnego eksploatacje, 7) cykliczne sprawdzenie ciśnienia w instalacjach- dopełnienie wody, 8) sprawdzenie działania zaworów bezpieczeństwa, 9) sprawdzenie działalności urządzeń regulujących i zabezpieczających, 10) sprawdzenie instalacji nawiewnej i wywiewnej dla potrzeb urządzeń grzewczych, 11) zgłaszanie awarii i usterek oraz szybkie ich usunięcie, 12) zgłaszanie potrzeb remontowych wynikłych w trakcie eksploatacji, 13) sporządzenie wykazu części zamiennych, 14) prowadzenie rozruchów okresowych, 15) utrzymanie w czystości urządzeń grzewczych, oraz kotłowni z zapleczem, 16) utrzymywanie normowych temperatur w ogrzewanych mieszkaniach, 17) prowadzenie zeszytu pracy kotłowni, 18) udokumentowanie w zeszycie pracy kotłowni przeprowadzanych czynności z krótkim opisem, podaniem daty oraz czytelnym podpisem osoby obsługującej kotłownię, 19) zapewnienie wykonania obsługi kotłowni przez osoby posiadające kwalifikację do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci grupy 2 na stanowisku eksploatacji i dozoru, 20) prowadzenie eksploatacji pod kątem utrzymania temperatur wody sieciowej zgodnie z tabelą w SIWZ, 21) wykonanie obowiązkowych kontroli pomiaru temperatury zewnętrznej w 0C, temperatury zasilania w 0C i temperatury powrotu w 0C wody sieciowej codziennie o godzinie 900 i 1900 wraz z zanotowaniem w zeszycie kontroli, który powinien być przechowywany w pomieszczeniu kotłowni. Wyżej wymieniony zeszyt opieczętowany i z ponumerowanymi stronami dostarczy Zamawiający, 22) zapewnienie wykonania ww. zamówienia w zleconym okresie nie wyłączając dni ustawowo wolnych od pracy, 23) zapewnienie w okresie trwania umowy minimalnej rezerwy paliwa stałego w ilości 5 ton, która ma pozostać w kotłowni również po zakończeniu okresu grzewczego, 24) posiadanie w całym okresie objętym umową opłaconej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100.000,00 zł, 25) podanie ilości spalonego paliwa (węgiel opałowy uziarnienie ok. 25 - 50 mm, wartość opałowa ok. 25 - 30 MJ/kg) w tonach za okres 16.09.2014 r. - 31.12.2014 r. w terminie do 05.01.2015 r. i za okres 01.01.2015 r. - 31.05.2015 r. w terminie do 05.06.2015 r. 26) wykonanie przedmiotu zamówienia w okresie wskazanym przez Zamawiającego. Kotłownia wyposażona jest w 2 kotły c.o. jeden o mocy 250 kW i drugi o mocy 400 kW posiadające urządzenia regulacyjno- zabezpieczające - naczynie zbiorcze systemu otwartego. Zamawiający przewiduje zużycie paliwa w sezonie grzewczym (w okresie trwania umowy tj. (od 16.09.2014 r. do 31.05.2015 r.) w ilości ok. 255 ton - węgiel opałowy (uziarnienie ok. 25 - 50 mm, wartość opałowa ok. 25 - 30 MJ/kg). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091100003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.rybnik.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostarczenie paliwa i eksploatacja kotłowni w budynku przy ul.Hetmańskiej 5 w Rybniku
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa węgla i miału węglowego dla Wojewódzkiego Centrum Pediatrii Kubalonka w Istebnej
Dodano: 2016-05-05 - Dostarczenie paliwa i eksploatacja kotłowni w budynku przy ul.Hetmańskiej 5 w Rybniku
Dodano: 2015-08-21 - Zakup i sukcesywna dostawa węgla opałowego oraz groszku energetycznego do budynków należących do Gminy Wręczyca Wielka w roku 2014.
Dodano: 2013-12-19 - Dostarczenie paliwa i eksploatacja kotłowni w budynku przy ul. Hetmańskiej 5 w Rybniku
Dodano: 2013-08-28 - Dostawa opału do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Lubomi w sezonie grzewczym 2013/2014
Dodano: 2013-08-26 - Dostawa węgla i miału węglowego dla WCP Kubalonka w Istebnej
Dodano: 2013-02-13 - Dostawa paliwa wraz z eksploatacją kotłowni w budynku byłej szkoły przy ul. Górnośląskiej 108 w Rybniku
Dodano: 2012-12-20 - OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA SUKCESYWNY BEZGOTÓWKOWY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH Znak sprawy: D/Kw-220/07/ZP/2011
Dodano: 2011-11-28 - Dostawa węgla do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Lubomi w sezonie grzewczym 2011/2012
Dodano: 2011-08-26