Przetargi.pl
Doręczanie przekazów pieniężnych, osobom uprawnionym do otrzymania świadczeń z pomocy społecznej oraz ich drukowanie

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 149
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 6324034 , fax. 0-42 6324130
  • Data zamieszczenia: 2013-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
    ul. Piotrkowska 149 149
    90-440 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 6324034, fax. 0-42 6324130
    REGON: 00434557500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doręczanie przekazów pieniężnych, osobom uprawnionym do otrzymania świadczeń z pomocy społecznej oraz ich drukowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zmówienia: przedmiotem zamówienia jest drukowanie oraz doręczanie przekazów pieniężnych, osobom uprawnionym do otrzymania świadczeń z pomocy społecznej. 2. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 64 11 00 00 - 0 usługi pocztowe 3. Przekazy pieniężne w ilości 16 500 szt. będą dostarczane klientom Miejskiego Ośrodka Społecznej II Wydział Pracy Środowiskowej przy ul. Grota - Roweckiego 30, na terenie miasta Łodzi i innych miejscowości na terenie całego kraju. 4. Liczba przekazów pieniężnych określona w pkt.3 jest wielkością orientacyjną. 5. Doręczanie przekazów pieniężnych adresatom powinno odbywać się na zasadach określonych w § 35 i § 38 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 roku w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych / Dz.U. Nr 5 poz. 34 z późniejszymi zmianami/. 6. Wykonawca powinien posiadać minimum 7 placówek na terenie II Wydziału Pracy Środowiskowej obejmującego swym zasięgiem terytorialnym Centrum Obsługi Mieszkańców dzielnicy Śródmieścia oraz dzielnicy Widzew przeznaczonych do obsługi klienta ( odbioru przekazów ), czynnych 5 dni w tygodniu przez minimum 8 godzin dziennie. 7. Realizacja zamówienia przez Wykonawcę będzie odbywać się w następujący sposób: a) Zamawiający przekaże na 3 dni robocze przed datą nadania przekazów pieniężnych, Wykonawcy informację za pomocą nośnika elektronicznego sporządzanego w dwóch egzemplarzach, zawierającą następujące dane: - imię i nazwisko adresata, - adres, - nr nadania, - kwotę i opłatę w złotych. b) przekazanie przez Zamawiającego na konto Wykonawcy kwoty środków pieniężnych na realizację przekazów; c) doręczanie przekazów pieniężnych adresatowi winno nastąpić w terminie nie dłuższym niż 4 dni roboczych od dnia otrzymania przez Wykonawcę środków finansowych; d) przekazanie Zamawiającemu zestawienia przekazów pieniężnych, zawierającego co najmniej: - imię i nazwisko; - adres zamieszkania lub pobytu osoby uprawnionej do wypłaty; - kwotę do wypłaty; - adnotację o doręczeniu e) kwota świadczenia może być wypłacona wyłącznie adresatowi, z zastrzeżeniem litery f i g; f) kwota świadczenia może być wypłacona także osobie posiadającej jednorazowe pisemne upoważnienie udzielone przez adresata i potwierdzone przez pracownika Zamawiającego, imienną pieczątką i podpisem oraz pieczątką nagłówkową Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej II Wydział Pracy Środowiskowej ul. Grota -Roweckiego 30; g) w przypadku pobytu w szpitalu jednorazowe pisemne upoważnienie udzielone przez adresata musi być potwierdzone przez lekarza jego podpisem i imienną pieczątką oraz pieczęcią szpitala; h) Wykonawca jest zobowiązany doręczyć przekaz adresatowi w ciągu maksymalnie 4 dni od daty otrzymania od Zamawiającego zestawienia wypłat i środków pieniężnych na wypłaty; i) w przypadku nieobecności adresata w miejscu zamieszkania lub pobytu przekaz będzie awizowany. Od następnego dnia po awizowaniu adresat będzie mógł odebrać przekaz w punkcie kasowym wskazanym przez Wykonawce na awizie; j) w przypadku nie zgłoszenia się adresata po odbiór przekazu, placówka kasowa w której jest on przechowywany przekazuje najpóźniej w siódmym dniu licząc od dnia następnego po pozostawieniu pierwszego zawiadomienia, powtórne zawiadomienie o możliwości jego odbioru. Termin odbioru przekazów w placówce kasowej wynosi 14 dni od dnia następnego po dniu doręczenia zawiadomienia; k) Wykonawca zobowiązany jest przetwarzać przekazane przez Zamawiającego dane osobowe adresatów wyłącznie w zakresie i celu przewidzianym w umowie oraz zabezpieczyć te dane zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych / Dz. U. z 2002 roku nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami /; l) drukowanie ( wypełnienie ) przez Wykonawcę przekazów pieniężnych następuje na podstawie informacji przekazanych przez Zamawiającego. 8. Płatność za realizacje przedmiotu zamówienia następować będzie przelewem na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Zamawiającego. 9. Faktura będzie wystawiona raz w miesiącu. 10. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość opisaną dla przedmiotu zamówienia; b) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; c) ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy; d) określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faks oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 11. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach