Przetargi.pl
Doręczanie przekazów pieniężnych, osobom uprawnionym do otrzymania świadczeń z pomocy społecznej oraz ich drukowanie.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 149
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 6324034 , fax. 0-42 6324130
  • Data zamieszczenia: 2014-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
    ul. Piotrkowska 149 149
    90-440 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 6324034, fax. 0-42 6324130
    REGON: 00434557500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.uml.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doręczanie przekazów pieniężnych, osobom uprawnionym do otrzymania świadczeń z pomocy społecznej oraz ich drukowanie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest doręczanie środków pieniężnych, osobom uprawnionym do otrzymania świadczeń z pomocy społecznej oraz drukowanie dowodu ich przekazania. Środki pieniężne o których mowa w pkt. 2, będą mogły być przekazywane za pomocą przekazu pocztowego, przekazu pieniężnego, ekspresu pieniężnego itp. Przekazy w ilości 31 181 szt. będą dostarczone klientom Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi, obejmującego swym zakresem działania obszar: - I Wydział Pracy Środowiskowej przy ul. Tybury 16, - II Wydział Pracy Środowiskowej przy ul. Grota -Roweckiego 30, - III Wydział Pracy Środowiskowej przy ul. Będzińskiej 5. Ilości wskazane w pkt. 4 są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie będzie przysługiwać roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w przytoczonym punkcie. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony na terenie miasta Łodzi i innych miejscowości na terenie całego kraju. Doręczanie przekazów pieniężnych adresatom powinno odbywać się na zasadach określonych w niniejszej Specyfikacji oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Realizacja zamówienia przez Wykonawcę będzie odbywać się w następujący sposób: 1) przekazy będą wypłacone wyłącznie adresatowi w miejscu jego zamieszkania lub pobytu, 2) w przypadku nieobecności adresata w miejscu o którym mowa w ppkt. 1, będzie on miał możliwość podjąć należne mu świadczenie w punkcie kasowym Wykonawcy na podstawie zawiadomienia w terminie minimum 7 dni (w jednym z wymienionych przez Wykonawcę w załączniku nr 8 punktów, znajdującym się najbliżej miejsca zamieszkania lub pobytu adresata), 3) Zamawiający przekaże na wskazane przez Wykonawcę konto, środki pieniężne przeznaczone na wypłaty dla osób uprawnionych do otrzymania świadczeń z pomocy społecznej oraz zestawienie wypłat, zawierające dane osób uprawnionych do wypłaty takie jak: a) imię i nazwisko, b) adres zamieszkania lub pobytu, c) kwotę do wypłaty, d) opłatę należną Wykonawcy, 4) zestawienia sporządzane będą przez Zamawiającego w dwóch egzemplarzach, jeden dla Wykonawcy, drugi dla Zamawiającego, 5) Wykonawca zobowiązany jest wypłacić adresatowi przekaz w ciągu 4 dni roboczych od daty otrzymania od Zamawiającego listy wypłat i środków pieniężnych na wypłaty, 6) przyjęcie przekazów nastąpi w dniu następnym po dniu wpływu środków pieniężnych na konto Wykonawcy, 7) w przypadku gdy dzień nadania przypada na dzień wolny od pracy, nadanie przekazów nastąpi w pierwszym dniu roboczym po tym dniu, 8) w przypadku, gdy przekazy dostarczone Wykonawcy nie mogą być przyjęte z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, które zostały każdorazowo zgłoszone i zaakceptowane, zostaną one wycofane, a środki finansowe zwrócone na rachunek bankowy Zamawiającego w ciągu 7 dni od dnia dostarczenia do przyjęcia, 9) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wypłatę przekazów nie doręczonych adresatom z powodu ich nieobecności, od dnia następnego, w wytypowanych punktach kasowych Wykonawcy zlokalizowanych obszarowo na terenie Wydziałów Pracy Środowiskowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi tj.: (a) I Wydział Pracy Środowiskowej 91-016 Łódź ul. Tybury 16, obejmuje swym zasięgiem terytorialnym Centrum Obsługi Mieszkańców dzielnicy Bałuty oraz Centrum Obsługi Mieszkańców dzielnicy Polesia z wyłączeniem następujących ulic: 1 Maja, 28 Pułku Strzelców Kaniowskich, 6 - go Sierpnia od nr 10 - dk, od nr 11 - dk, Gdańska od nr 13 dk, od nr 28 - dk, Inżynierska, Karolewska n-ry 1-53, n-ry 2-44, Kopernika, Legionów n-ry 36-150, n-ry 37-123, Lipowa, Łąkowa, Mała, Parkowa, Plac Hallera, Pl. Barlickiego, Pogonowskiego, Politechniki n-ry 1-11, n- ry 2-14, Proletariacka, Próchnika od nr 18- dk, od nr 35 - dk, Ptasia, Radwańska od nr 23 - dk, od nr 22 - dk, Rembielińskiego, Skłodowskiej - Curie, Sowia, Stefanowskiego, Struga od nr 13 - dk, od nr 22 - dk, Więckowskiego od nr 21 - dk, od nr 22 -dk, Włókniarzy od nr 199 - dk, od nr 200- dk, Wołowa, Wólczańska 1-225, Wróblewskiego nr-y 1-29, Zamenhofa od nr 11- dk, od nr 12 - dk, Zielona od nr 12 - dk, od nr 13 - dk, Żeligowskiego, Żeromskiego, Żwirki od nr 7 - dk, 22 - dk (b) II Wydział Pracy Środowiskowej 93- 217 Łódź ul. Grota - Roweckiego 30, obejmuje swym zasięgiem terytorialnym Centrum Obsługi Mieszkańców dzielnicy Śródmieścia oraz dzielnicy Widzew (c) III Wydział Pracy Środowiskowej 93-540 Łódź ul. Będzińska 5, obejmuje swym zasięgiem Terytorialnym Centrum Obsługi Mieszkańców dzielnicy Górna oraz częścią Centrum Obsługi Mieszkańców dzielnicy Polesia, w skład której wchodzą ulice wymienione w ppkt. a informując za pomocą awizo adresatów o możliwości wypłaty przekazu w danym punkcie kasowym, 10) przekaz będzie awizowany dwa razy, 11) awizo musi zawierać adres punktu kasowego położonego najbliżej miejsca zamieszkania lub pobytu adresata, termin i godziny możliwości odbioru przekazu przez adresata, 12) realizacja awizowanych przekazów pieniężnych, odbywać się będzie w wyznaczonych punktach kasowych Wykonawcy, czynnych 5 dni w tygodniu przez minimum 8 godzin dziennie, 13) w przypadku adresatów przebywających poza terenem Łodzi, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wypłatę przekazów, niedoręczonych adresatowi z powodu jego nieobecności na terenie Łodzi, w miejscu aktualnego pobytu, 14) w przypadku niemożności odebrania przekazu przez adresata, kwota świadczenia może być wypłacona osobie posiadającej oryginał jednorazowego pisemnego upoważnienia udzielonego przez adresata i potwierdzonego przez pracownika Zamawiającego imienną pieczątką i podpisem oraz pieczątką nagłówkową Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi, 15) w przypadku pobytu w szpitalu oryginał jednorazowego pisemnego upoważnienia udzielonego przez adresata musi być potwierdzony przez lekarza jego podpisem i imienną pieczątką oraz pieczęcią szpitala, 16) w przypadku nie zgłoszenia się adresata po odbiór przekazu, punkt kasowy, w którym jest on zdeponowany przekazuje, najpóźniej w siódmym dniu licząc od dnia następnego po pozostawieniu pierwszego zawiadomienia, powtórne zawiadomienie o możliwości jego odbioru, 17) w przypadku powtórnego awizo termin odbioru przekazu w punkcie kasowym Wykonawcy wynosi 14 dni od dnia następnego po dniu doręczenia zawiadomienia, 18) świadczenie nie podjęte w terminie przez adresata zostanie zwrócone na rachunek bankowy Zamawiającego niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 3 dni po upływie ostatecznego terminu odbioru przekazu, 19) Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu zestawienie przekazów pieniężnych, zawierające co najmniej: a) imię i nazwisko, b) adres zamieszkania lub pobytu osoby uprawnionej do wypłaty, c) kwotę do zapłaty, d) adnotację o doręczeniu i dacie doręczenia, wraz oryginałami upoważnień, o których mowa w pkt. 8 ppkt. 14 i 15 Wykonawca musi zapewnić możliwość obsługiwania przekazów dostarczonych w formacie elektronicznym przez Zamawiającego. Przez obsługę takich przekazów należy rozumieć: 1) import danych do realizacji zbiorczej przekazów (np. 100 jednocześnie) do systemu Wykonawca w postaci elektronicznej (np.: przez stronę www) z wygenerowanych przez Zamawiającego plików. Ewentualna konwersja do innej struktury danych wymaganej przez system Wykonawcy leży po stronie Wykonawcy, 2) zapewnienie możliwości wydruku przez Zamawiającego potwierdzenia nadania przekazu. Wykonawca musi zapewnić możliwość obsługiwania przekazów dostarczonych w formacie elektronicznym przez zamawiającego. Przez obsługę takich przekazów należy rozumieć: 1) import danych do realizacji zbiorczej przekazów (np. 100 jednocześnie) do systemu Wykonawcy w postaci elektronicznej (np. przez stronę www.) z wygenerowanych przez Zamawiającego plików. Ewentualna konwersja do innej struktury danych wymaganej przez system Wykonawcy leży po stronie Wykonawcy, 2) zapewnienie możliwości wydruku przez Zamawiającego potwierdzenia nadania przekazu. W pozostałym zakresie do przekazów dostarczonych w formacie elektronicznym stosuje się określone wyżej zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczące przekazów papierowych. Drukowanie (wypełnienie) przez Wykonawcę przekazów pieniężnych następuje na podstawie informacji przekazanych przez Zamawiającego. Wypełniony przekaz zawierać będzie następujące informacje: 1) imię i nazwisko, 2) adres zamieszkania lub pobytu osoby uprawnionej do wypłaty, 3) kwotę do wypłaty. Wykonawca zobowiązany jest przetwarzać przekazane przez Zamawiającego dane osobowe adresatów wyłącznie w zakresie i celu przewidzianym w umowie oraz zabezpieczyć te dane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 roku poz. 926 z późniejszymi zmianami) Po zakończeniu przetwarzania danych w bazie, Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu bazy do Zamawiającego. Zwrot bazy danych odbywać się będzie za pokwitowaniem. Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za przetwarzanie danych osobowych w ramach niniejszego zamówienia w sposób naruszający zasady określone w ustawie o ochronie danych osobowych. Podstawą obliczenia należności będzie suma opłat za przekazy faktycznie nadane lub zwrócone z powodu braku możliwości ich doręczenia lub wydania w okresie rozliczeniowym, potwierdzone co do ilości na podstawie dokumentów nadawczych lub oddawczych, przy czym obowiązywać będą ceny jednostkowe brutto podane przez Wykonawcę w ofercie. Za okres rozliczeniowy przyjmuje się jeden miesiąc kalendarzowy. Wynagrodzenie będzie płatne na podstawie faktury VAT , w terminie do 30 dni od daty dostarczania Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę wraz z egzemplarzem zestawienia o którym mowa w pkt. 8 ppkt. 19 i oryginałami upoważnień, o których mowa w pkt. 8 ppkt. 14 i 15. Należności wynikające z faktury płatne będą przelewem, na konto wskazane na fakturze. W przypadku zmiany przepisów określających wysokość należnego podatku VAT w czasie trwania zamówienia, Wykonawca zastosuje obowiązujący podatek VAT, co skutkować może zmianę cen jednostkowych brutto, obowiązujących opłat. Zamawiający będzie żądał najpóźniej w dniu podpisania umowy z wybranym Wykonawcą , wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. W razie wystąpienia zwłoki w realizacji przedmiotu zamówienia, nawet jeżeli Zamawiający nie poniesie strat, Wykonawca zapłaci z tytułu opóźnienia Zamawiającemu kary przewidziane w Istotnych Postanowieniach Umowy. Zamawiający będzie miał możliwość potracenia kar umownych z wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uwzględniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego i wartościowego przedmiotu zamówienia bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Każdy Wykonawca w prowadzonym postępowaniu może złożyć tylko jedna ofertę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Liczba placówek w których będzie można odebrać przekaz
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach