Przetargi.pl
Doradztwo w zakresie realizacji projektów wybranych do dofinansowania w Konkursie Nr 1/2012 w ramach projektu Pomocna dłoń pod bezpiecznym dachem w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy - przetarg nr 3

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-070 Kraków, ul. Piastowska 32
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 422 06 36 , fax. 12 422 06 36 w. 44
  • Data zamieszczenia: 2013-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie
    ul. Piastowska 32 32
    30-070 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 422 06 36, fax. 12 422 06 36 w. 44
    REGON: 35161250100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doradztwo w zakresie realizacji projektów wybranych do dofinansowania w Konkursie Nr 1/2012 w ramach projektu Pomocna dłoń pod bezpiecznym dachem w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy - przetarg nr 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradztwa w zakresie realizacji projektów wybranych do dofinansowania w Konkursie Nr 1/2012 w ramach projektu Pomocna dłoń pod bezpiecznym dachem w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy, zwanych dalej podprojektami. Doradztwo obejmować będzie wsparcie podmiotów w zakresie zarządzania projektem, sprawozdawczości i raportowania oraz zamówień publicznych. 2. Usługa doradztwa będzie świadczona na rzecz wskazanych przez Zamawiającego podmiotów, realizujących na terenie województwa małopolskiego podprojekty o charakterze inwestycyjno-szkoleniowym, zwanych dalej beneficjentami. Zamawiający, w dniu podpisania umowy, przedstawi Wykonawcy listę beneficjentów, obejmującą dla każdego z beneficjentów: wykaz podprojektów, dane teleadresowe, osoby reprezentujące, zakres doradztwa, oraz termin realizacji usługi. W przypadku jakichkolwiek zmian w zakresie listy beneficjentów, Zamawiający zobowiązuje się niezwłocznie przedłożyć Wykonawcy jej wersję aktualną. 3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w formie udzielanych przez Wykonawcę minimum raz w miesiącu konsultacji w siedzibie beneficjenta lub w miejscu realizacji podprojektu oraz w formie nielimitowanych konsultacji udzielanych telefonicznie oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej. Konsultacje w obu wskazanych formach odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), w przedziale czasowym od godz. 8.00 do godz. 16.00. 4. Maksymalny zakładany wymiar czasowy usługi świadczonej w formie konsultacji udzielanych przez Wykonawcę w siedzibie beneficjenta lub w miejscu realizacji podprojektu nie przekroczy 864 godzin zegarowych łącznie u wszystkich beneficjentów w trakcie realizacji całości zamówienia. 5. Maksymalny wymiar czasowy usługi świadczonej w formie udzielanych przez Wykonawcę konsultacji w siedzibie beneficjenta lub w miejscu realizacji podprojektu wynosi 6 godzin zegarowych miesięcznie dla jednego podprojektu. Wskazany wymiar czasowy może zostać zwiększony w stosunku do danego podprojektu tylko i wyłącznie za zgodą Zamawiającego. Zmiany poszczególnego limitu nie mają wpływu na maksymalną ilość godzin świadczenia usługi wskazaną w pkt. 4. 6. Za uprzednią zgodą Zamawiającego, Wykonawca i beneficjent mogą wskazać inne miejsce realizacji usługi, o której mowa w pkt 5. Termin realizacji usługi zostanie uzgodniony pomiędzy Wykonawcą, a osobą reprezentującą beneficjenta. Wykonawca poinformuje Zamawiającego z minimum siedmiodniowym wyprzedzeniem o planowanym terminie i miejscu konsultacji. 7. Realizacja przedmiotu zamówienia świadczonego w formie konsultacji udzielanych telefonicznie oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej nie jest objęta wskazanym w pkt. 5 limitem godzinowym. 8. Wynagrodzenie z tytułu realizacji usługi świadczonej w formie konsultacji udzielanych przez Wykonawcę w siedzibie beneficjenta lub w miejscu realizacji podprojektu zostanie wypłacone proporcjonalnie do rzeczywistego wymiaru realizacji usługi, zgodnie ze wskazaną w ofercie stawką za godzinę zegarową. 9. Wynagrodzenie z tytułu realizacji usługi świadczonej w formie konsultacji udzielanych telefonicznie oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej zostanie wypłacone w kwocie stanowiącej 10% wartości rzeczywistego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy z tytułu realizacji niniejszego zamówienia, o którym mowa w pkt 8. 10. Zamawiający informuje, iż posiadane przez niego i pochodzące od podmiotów wybranych do dofinansowania w Konkursie Nr 1/2012 w ramach projektu Pomocna dłoń pod bezpiecznym dachem dokumenty aplikacyjne nie będą udostępniane Wykonawcy. Przystępując do realizacji usługi doradztwa, Wykonawca uzgodni z beneficjentem zakres przekazanej mu przez beneficjenta, celem prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, dokumentacji. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Zamawiającego o braku zgody Beneficjenta na przekazanie dokumentów aplikacyjnych. 11. Wykonawca, w zakresie realizacji usługi świadczonej w formie konsultacji udzielanych przez Wykonawcę w siedzibie beneficjenta lub w miejscu realizacji podprojektu zobowiązany będzie wypełniać karty świadczenia usług doradztwa, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Części II SIWZ (umowa). 12. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie informować Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach lub zagrożeniach w zakresie poprawności realizacji danego podprojektu. 13. Zamówienie jest współfinansowane przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rops.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach