Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego ogłasza przetarg
- Adres: 65057 Zielona Góra, ul. Podgórna
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 4565403, 4565404, 4565277 , fax. 684 565 404
- Data zamieszczenia: 2018-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
ul. Podgórna 7
65057 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 68 4565403, 4565404, 4565277, fax. 684 565 404
REGON: 97077008900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Doradztwo techniczne, finansowe i prawne w ramach projektu „Park Technologii Kosmicznych.” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: zapewnienie kompleksowego doradztwa (prawnego, ekonomiczno- finansowego oraz technicznego) Zamawiającemu przy przygotowaniu i realizacji przedsięwzięcia pn. „Park Technologii Kosmicznych” zwanego dalej „Projektem”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71310000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Składając ofertę Wykonawca jest zobowiązany przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości 11 000,00 złotych (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany „Formularz ofertowy” - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 2. Pisemne zobowiązanie - (jeśli dotyczy). 3. Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. Pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2017 r. poz. 459 z późn. zm.) winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Uzasadnienie dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa - jeżeli dotyczy. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Pzp. W przypadku braku wykazania (złożenia uzasadnienia w terminie składania ofert), iż zastrzeżone dane stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, zamawiający uzna, iż nie została spełniona przesłanka podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania ich poufności i dane te staną się jawne od momentu otwarcia ofert. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie ich odtajnieniem. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo zweryfikowania wpisanych przez Wykonawców informacji na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. 2016 poz. 1764 z późn. zm.). Podanie informacji nieprawdziwych i wprowadzających Zamawiającego w błąd będzie traktowane rygorystycznie, tj. skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji powoduje ten skutek, że Zamawiający nie jest zobowiązany do wzywania Wykonawcy do uzupełnienia dokumentu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania dla zadania „Budowa wieży widokowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Sportowej w Słubicach”
Dodano: 2020-03-24 - „Doradztwo techniczne, finansowe i prawne w ramach projektu „Park Technologii Kosmicznych.”
Dodano: 2018-07-11 - Sprawowanie pełno branżowego nadzoru inwestorskiego dla projektu pn.: Budowa dróg gminnych: Jana Pawła II, Prymasa Wyszyńskiego, Zaułek Kościelny i Zachodniej obwodnicy Zbąszynka – etap I, oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej z przyłączami w granicach pasa drogowego.
Dodano: 2017-03-10 - „Świadczenie usług doradztwa technicznego, finansowego i prawnego w ramach projektu „Lubuskie e-Zdrowie.”
Dodano: 2016-12-23