Gmina Wyszków ogłasza przetarg
- Adres: 07-200 Wyszków, Aleja Róż 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 029 7424201 , fax. 029 7424209
- Data zamieszczenia: 2009-08-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wyszków
Aleja Róż 2 2
07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
tel. 029 7424201, fax. 029 7424209
REGON: 00052493800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Doradztwo informatyczne dla projektu Rozwój e-usług w Gminie Wyszków- usługi firmy wdrażającej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamówienie obejmuje doradztwo informatyczne związane z realizacją projektu: Rozwój e-usług w gminie Wyszków w zakresie oceny potrzeb, rozszerzenia funkcjonalności eksploatowanych systemów oraz wybór docelowych systemów oraz produktów. Finalnymi produktami doradztwa informatycznego będzie przygotowanie: a. SIWZ na podstawie złożonego wniosku o dofinansowanie projektu Rozwój e-usług w Gminie Wyszków, w szczególności części technicznej specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub kilku zamówień w przypadku podziału zamówienia na poszczególne zadania, b. Uaktualnionego i uszczegółowionego harmonogramu realizacji projektu. 2. Finalne produkty przedmiotu zamówienia będą zgodne z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz z Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Mazowieckiego 2007-2013. 3. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w oparciu o konsultacje z Zamawiającym dokumentowane kolejnymi protokołami uzgodnień . 4. Szczegółowy opis projektu, którego przedmiotem jest doradztwo określone w ust. 1 znajduje się w wyciągu z wniosku o Rozwój e- usług w Gminie Wyszków stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722200003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. wdrożyli w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 projekty o wartości 300 000 zł (łącznie) z zakresu e- usług tj. 1) elektroniczny obieg dokumentów, 2) wdrażanie oprogramowania sieciowego, 3) usługi elektroniczne dla mieszkańców w tym 1 zadanie wykonywane w instytucji administracji publicznej. c) dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. min. 2 osoby posiadające wykształcenie informatyczne oraz posiadające certyfikat z zakresu zaawansowanego zarządzania systemami sieciowymi. e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania w/w warunków zostanie przeprowadzona według formuły spełnia - nie spełnia, wyłącznie na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w § 6. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nastąpi na wezwanie Zamawiającego w celu ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy dostarczą 1. Wypełniony formularz oferty (według załączonego wzoru), 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wg Załącznika nr 1 do oferty, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonywanych usług według Formularza Nr 2 do oferty. Do wykazanych usług należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usługi np. referencje, protokoły odbioru itp. 5. Wykaz osób które będą wykonywały zamówienie wg Formularza Nr 3 do oferty. Do wykazanych osób należy dołączyć kopię dyplomu potwierdzającego posiadane wykształcenie informatyczne oraz kopię wymaganego certyfikatu (poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wyszkow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług polegających na wspomaganiu pracowników Zamawiającego w utrzymaniu, modernizacji i rozbudowie posiadanego przez Zamawiającego systemu informatycznego, obsługującego działania Zamawiającego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Żywnościowa 2014-2020 oraz systemów informatycznych obsługujących mechanizmy WPR administrowane przez ARR, poprzez zapewnienie Zamawiającemu zespołu specjalistów doświadczonych w procesie zwinnego wytwarzania oprogramowania.
Dodano: 2016-04-15 - Wsparcie w rozbudowie i modernizacji posiadanego przez ARR systemu informatycznego
Dodano: 2015-06-01 - Wsparcie przy ocenie dokumentów projektowych dla projektów składanych w ramach I, II, i III osi Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014 - 2020
Dodano: 2015-02-17 - Obsługa organizacyjno-prawna Projektu Meteo-Risk
Dodano: 2014-12-16 - Zapewnienie specjalistów do realizacji zadań określonych przez Zamawiającego, w ramach realizowanych projektów IT
Dodano: 2014-10-13 - Świadczenie usług profesjonalnego wsparcia użytkowników Zintegrowanego Systemu Rachunkowości i Kadr, opartego na oprogramowaniu firmy SAP AG w obszarach kadrowym i płacowym
Dodano: 2014-08-07 - Usługi doradcze przy realizacji przedsięwzięcia: Zintegrowany system informatyczny Państwowego Instytutu Geologicznego - Państwowego Instytutu Badawczego (ZSI PIG-PIB) oparty o architekturę SOA
Dodano: 2014-06-05 - Usługa rocznego serwisu na oprogramowanie z obliczeniowej mechaniki płynów dla 2 licencji do przygotowania zadań i ich numerycznego rozwiązania oraz upgrade 10 licencji ANSYS HPC do 2 licencji ANSYS HPC Pack wraz z rocznym serwisem
Dodano: 2014-04-30 - doradztwo eksperckie w budowie modelu Data Governance
Dodano: 2014-04-04 - Serwis techniczny Drogowych Stacji Wczesnego Ostrzegania Przed Gołoledzią zlokalizowanych na terenie m. st. Warszawy
Dodano: 2013-10-14