Przetargi.pl
Doradztwo informatyczne dla projektu Rozwój e-usług w Gminie Wyszków- usługi firmy wdrażającej

Gmina Wyszków ogłasza przetarg

  • Adres: 07-200 Wyszków, Aleja Róż 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7424201 , fax. 029 7424209
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wyszków
    Aleja Róż 2 2
    07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 029 7424201, fax. 029 7424209
    REGON: 00052493800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doradztwo informatyczne dla projektu Rozwój e-usług w Gminie Wyszków- usługi firmy wdrażającej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje doradztwo informatyczne związane z realizacją projektu: Rozwój e-usług w gminie Wyszków w zakresie oceny potrzeb, rozszerzenia funkcjonalności eksploatowanych systemów oraz wybór docelowych systemów oraz produktów. Finalnymi produktami doradztwa informatycznego będzie przygotowanie: a. SIWZ na podstawie złożonego wniosku o dofinansowanie projektu Rozwój e-usług w Gminie Wyszków, w szczególności części technicznej specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub kilku zamówień w przypadku podziału zamówienia na poszczególne zadania, b. Uaktualnionego i uszczegółowionego harmonogramu realizacji projektu. 2. Finalne produkty przedmiotu zamówienia będą zgodne z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz z Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Mazowieckiego 2007-2013. 3. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w oparciu o konsultacje z Zamawiającym dokumentowane kolejnymi protokołami uzgodnień . 4. Szczegółowy opis projektu, którego przedmiotem jest doradztwo określone w ust. 1 znajduje się w wyciągu z wniosku o Rozwój e- usług w Gminie Wyszków stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722200003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. wdrożyli w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 projekty o wartości 300 000 zł (łącznie) z zakresu e- usług tj. 1) elektroniczny obieg dokumentów, 2) wdrażanie oprogramowania sieciowego, 3) usługi elektroniczne dla mieszkańców w tym 1 zadanie wykonywane w instytucji administracji publicznej. c) dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. min. 2 osoby posiadające wykształcenie informatyczne oraz posiadające certyfikat z zakresu zaawansowanego zarządzania systemami sieciowymi. e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania w/w warunków zostanie przeprowadzona według formuły spełnia - nie spełnia, wyłącznie na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w § 6. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nastąpi na wezwanie Zamawiającego w celu ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy dostarczą 1. Wypełniony formularz oferty (według załączonego wzoru), 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wg Załącznika nr 1 do oferty, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonywanych usług według Formularza Nr 2 do oferty. Do wykazanych usług należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usługi np. referencje, protokoły odbioru itp. 5. Wykaz osób które będą wykonywały zamówienie wg Formularza Nr 3 do oferty. Do wykazanych osób należy dołączyć kopię dyplomu potwierdzającego posiadane wykształcenie informatyczne oraz kopię wymaganego certyfikatu (poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wyszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach