Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego ogłasza przetarg
- Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Nawojowska 118
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 4400808 , fax. 018 4400808
- Data zamieszczenia: 2010-08-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
ul. Nawojowska 118 118
33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
tel. 018 4400808, fax. 018 4400808
REGON: 12024173600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.powiat-ns.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOR-271-36/10 Grafika i animacja komputerowa oraz tworzenie stron www. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych. 2. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników szkolenia do podjęcia pracy w zawodzie projektanta stron internetowych i grafika komputerowego z wykorzystaniem programów komputerowych. Ponadto Zamawiający wymaga, aby kursanci uzyskali podstawowe informacje pozwalające na ewentualne rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej w branży związanej z tematyką szkolenia. 3. Planowany terminy rozpoczęcia szkolenia: do 7 dni od dnia podpisania umowy. 4. Czas trwania szkolenia wynosi 30 dni roboczych licząc od daty rozpoczęcia szkolenia. 5. Zamawiający wymaga, aby w przypadku realizacji zajęć szkoleniowych poza Miastem Nowym Sączem lub Powiatem Nowosądeckim maksymalny czas dojazdu na szkolenie z Nowego Sącza do miejsca odbywania zajęć nie przekraczał 3 godzin zegarowych. 6. W przypadku realizacji zajęć szkoleniowych poza miastem Nowym Sączem lub Powiatem Nowosądeckim Wykonawca we własnym zakresie zapewni: 6.1. Dojazd wszystkim uczestnikom szkolenia z Nowego Sącza do Ośrodka Szkoleniowego i z Ośrodka Szkoleniowego do Nowego Sącza. Przewidywany transport powinien obejmować dojazd w poniedziałek rano i powrót w piątek po zajęciach w każdym tygodniu zajęć. 6.2. Wyżywienie oraz zakwaterowanie wszystkim uczestnikom szkolenia. 6.3. Codzienny dojazd uczestników szkolenia z miejsca zakwaterowania do miejsca odbywania zajęć w sytuacji, gdy miejsce zakwaterowania uczestników będzie inne niż miejsce odbywania zajęć. 7. W przypadku realizacji zajęć na terenie Powiatu Nowosądeckiego Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie dojazd uczestników szkolenia z Nowego Sącza do Ośrodka Szkoleniowego oraz powrót do Nowego Sącza w każdym dniu szkolenia. 8. Liczba godzin zajęć powinna obejmować przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych tygodniowo. 9. Zajęcia szkoleniowe trwają w układzie poniedziałek - piątek. 10. Zajęcia szkoleniowe nie mogą trwać dłużej niż do godz. 16.00. 11. Ośrodek realizujący szkolenie zapewni warunki pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie szkolenia. 12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wyznaczył osobę nadzorującą i odpowiadającą za przebieg zajęć teoretyczno - praktycznych. 13.Liczba godzin szkoleniowych dla każdego uczestnika szkolenia wynosi: 200 godzin zegarowych, w tym: 13.1. Moduł I - Adobe Photoshop - stopień podstawowy - 30 godzin zegarowych; 13.2. Moduł II - Adobe Photoshop - stopień zaawansowany - 30 godzin zegarowych; 13.3. Moduł III - Tworzenie stron www z wykorzystaniem HTML i CSS - 30 godzin zegarowych; 13.4. Moduł IV - Wprowadzenie do pozycjonowania stron internetowych - 5 godzin zegarowych; 13.5. Moduł V - Animacje komputerowe z wykorzystaniem programu Adobe Flash - 30 godzin zegarowych; 13.6. Moduł VI - Adobe CorelDRAW - stopień podstawowy - 30 godzin zegarowych; 13.7. Moduł VII - Adobe Illustrator - stopień podstawowy - 30 godzin zegarowych; 13.8. Moduł VIII - zajęcia teoretyczne z przedsiębiorczości - 15 godzin zegarowych. 14. Zamawiający wymaga, aby zajęcia szkoleniowe przeprowadzono w następującej kolejności: od Modułu I do Modułu VIII.. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805331000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Certyfikat jakości usług
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.powiat-ns.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie kursów i szkoleń informatycznych oraz specjalistycznych
Dodano: 2016-06-17 - Projektowanie w środowisku trójwymiarowym w programach: AutoCAD, Autodesk Inventor i AutoCAD Civil 3D. Nr postępowania: DOR.2710.9.2016
Dodano: 2016-04-22 - Projektowanie w środowisku trójwymiarowym w programach: AutoCAD, Autodesk Inventor i AutoCAD Civil 3D. Nr postępowania: DOR.2710.7.2016
Dodano: 2016-04-08 - Przeprowadzenie usługi szkolenia grupowego: Europejski Certyfikat Umiejętności komputerowych - ECDL BASE wraz z egzaminami PTI dla 47 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olkuszu w ramach projektu pn. Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w powiecie olkuskim (I) w ramach Działania 8.1. Aktywizacja Zawodowa - projekty Powiatowych Urzędów Pracy w ramach 8 osi Priorytetowej Rynek Pracy Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2015-09-17 - KASJER - FAKTURZYSTA. Oznaczenie sprawy DOR.2710.20.2015
Dodano: 2015-08-28 - GRAFIKA I ANIMACJA KOMPUTEROWA Z REKLAMĄ I TWORZENIEM STRON WWW. Oznaczenie sprawy: DOR.2710.16.2015
Dodano: 2015-07-20 - Szkolenia dla pracowników w zakresie rozwoju, eksploatacji i zarządzania infrastrukturą IT - szkolenia z zakresu technologii pamięci masowych oraz technologii sieci SAN. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007- 2013; nr umowy o dofinansowanie: POIG.02.03.03-12-037/13.
Dodano: 2015-04-01 - przeprowadzenie kursu w zakresie obsługi programu ArcGis w ramach projektu Inżynieria i Ochrona Środowiska na AGH - kierunki zamawiane
Dodano: 2015-03-03 - Przeprowadzenie szkolenia z zakresu Solid Works dla grupy 12 uczestników kierunku zamawianego Inżynieria Materiałowa zakończonego certyfikatem I-go stopnia Certified SolidWorks Associate
Dodano: 2015-02-17 - przeprowadzenie kursu w zakresie obsługi programu ArcGis oraz AutoCad Map w ramach projektu Inżynieria i Ochrona Środowiska na AGH - kierunki zamawiane
Dodano: 2015-01-26