Przetargi.pl
Dopstawa artykułów żywnościowych

Zespół Profilaktyki i Rehabilitacji w Janowicach Wielkich - SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 58-520 Janowice Wielkie, ul. Karola Świerczewskiego 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 7547500 , fax. 0-75 7547503
  • Data zamieszczenia: 2009-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Profilaktyki i Rehabilitacji w Janowicach Wielkich - SP ZOZ
    ul. Karola Świerczewskiego 12 12
    58-520 Janowice Wielkie, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 7547500, fax. 0-75 7547503
    REGON: 01065062900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zpir.sisco.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dopstawa artykułów żywnościowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    15 110000-2 mięso; 15 112130-6 kurczęta; 15 113000-3 wieprzowina; 15 114000-0 podroby; 15 131131-2 wędliny; 15 131310-1 pasztety; 15 222000-0 filety rybne mrożone; 15 412000-tłuszcze ;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Ocena spełniania warunków wymaganych od dostawców zostanie dokonana na podstawie analizy Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta nie spełniająca warunków otrzyma ocenę nie spełnia. 3.Dostawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust. 1, zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia. 4.Katalog zamknięty przesłanek stanowiących podstawę wykluczenia wykonawcy z postępowania określa art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 5.Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 6. Zamawiający zawiadomi równocześnie dostawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy. 7. Dostawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 23 ustawy). W przypadku dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy muszą być spełnione przez każdego z tych wykonawców, natomiast warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy mogą być spełnione łącznie przez wszystkich dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, dostawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące dostawcy stosuje się odpowiednio do dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia, umowy regulującej współpracę tych dostawców. Dostawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego wymienionych w punkcie V.1 SIWZ, stosownie do postanowień art. 25 ust. 1 i art. 44 ustawy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Dz. U. nr 87, poz.605, zwanego dalej rozporządzeniem wykonawca musi złożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, podpisane przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu wykonawcy. Brak podpisu osoby upoważnionej oznacza nieważność oświadczenia; 2. . w celu potwierdzenia, że dostawca posiada uprawnienie do wykonywania określone działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda złożenia: 1aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2 aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed ,upływem terminu składania ofert; 3aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozło8enie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Dostawca zobowiązany jest złożyć ofertę -wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zpir.sisco.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach