Przetargi.pl
Doprowadzenie do należytego stanu technicznego ciągów komunikacyjnych zlokalizowanych w msc. Majmławki i Gulkajmy w Gminie Sępopol - w podziale na części zamówienia

Gmina Sępopol ogłasza przetarg

  • Adres: 11-210 Sępopol, ul. 11 Listopada
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 897 613 181 , fax. 896 790 821
  • Data zamieszczenia: 2020-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sępopol
    ul. 11 Listopada 7
    11-210 Sępopol, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 897 613 181, fax. 896 790 821
    REGON: 53028700000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doprowadzenie do należytego stanu technicznego ciągów komunikacyjnych zlokalizowanych w msc. Majmławki i Gulkajmy w Gminie Sępopol - w podziale na części zamówienia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie przebudowy drogi wewnętrznej w msc. Majmławki i Gulkajmy w gmina Sępopol w systemie „zaprojektuj i wybuduj” i pełnienie nadzoru autorskiego. - Zamówienie obejmuje: 1) sporządzenie projektu budowlanego i uzyskanie dla niego wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń, 2) sporządzenie projektów wykonawczych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wszystkich występujących branż, 3) wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższych projektów i specyfikacji technicznych. ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH W PODZIALE NA ZADANIA Nr 1 i Nr 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zakres wskazany w poszczególnych częściach postępowania:CZĘŚĆ 1 – Doprowadzenie do należytego stanu technicznego ciągów komunikacyjnych zlokalizowanych w granicach działki 80/3 obręb Majmławki Gmina Sępopol 1) przebudowę nawierzchni drogi gminnej (nawierzchnia z płyt betonowych), 2) usuniecie ewentualnych kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną w oparciu o warunki uzyskane od poszczególnych dysponentów sieci. 3) Konstrukcja nawierzchni jezdni: - płyty drogowe betonowe o wymiarach 300 x 100 cm x – gr. 15 cm - podsypka cementowo – piaskowa – gr. 5 cm - podbudowa z KŁSM 0/31,5 stab. Mech. C50/30 – gr. 15 cm - uzupełnienie poboczy mieszanką 0/31,5 – gr.20 cm 4) Stan istniejący drogi : a. W zakresie opracowania znajdują się odcinek drogi wewnętrznej o nawierzchni z brukowca zlokalizowany na działce nr 17-80/3 gminy Sępopol. Odcinek drogi objęty opracowaniem jest drogą dojazdowa do msc. Majmławki. Przedmiotowy odcinek drogi projektowanej jest jako droga klasy D (dojazdowa). b. W obszarze drogi występuje sieć wodociągowa. W pasie drogowym nie wyklucza się istnienia niezinwentaryzowanych innych sieci. Droga nie posiada oświetlenia ulicznego. Odwodnienie korpusu odbywa się powierzchniowo do istniejących rowów przydrożnych. Na obszarze przebudowanego odcinka drogi nie występują przepusty drogowe. 5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznikach Nr 8.1. do SIWZ. 6) Termin wykonania do 4 grudnia 2020 r. CZĘŚĆ 2 – Doprowadzenie do należytego stanu technicznego ciągów komunikacyjnych zlokalizowanych w granicach działek nr 5/21 i 5/23 80/3 obręb Gulkajmy Gmina Sępopol 1) przebudowę nawierzchni drogi gminnej (nawierzchnia z kostki brukowej), 2) usuniecie ewentualnych kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną w oparciu o warunki uzyskane od poszczególnych dysponentów sieci. 3) Konstrukcja nawierzchni jezdni: - mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni o głębokości 50 cm - mechaniczne wykonanie warstwy odsączającej na całej szerokości jezdni o grubości 15 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie na całej szerokości jezdni o grubości 22 cm - wykonanie nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cem.- piaskowej 5 cm 4) Stan istniejący drogi : a. W zakresie opracowania znajdują się odcinek drogi wewnętrznej zlokalizowany na działkach nr 7-5/21 i 7-5/23 gminy Sępopol. Istniejącą nawierzchnia na całym odcinku przebudowanej drogi stanowi nawierzchnie gruntową wzmacnianą żwirem. Przedmiotowy odcinek drogi projektowanej jest jako droga klasy D (dojazdowa). b. W obszarze drogi występuje sieć wodociągowa i lokalna kanalizacja sanitarna. W pasie drogowym nie wyklucza się istnienia niezinwentaryzowanych innych sieci. Droga nie posiada oświetlenia ulicznego. Odwodnienie korpusu odbywa się powierzchniowo. 5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznikach Nr 8.2. do SIWZ. 6) Termin wykonania do 24 listopada 2020 r. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty w zakresie jakości zastosowanych materiałów oraz techniki wykonania robót. Termin gwarancji liczony jest od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego. Na zrealizowany przedmiot umowy wykonawca sam określa okres gwarancji przy uwzględnieniu minimum 36 wymaganego miesięczny okresu gwarancji jakości wykonanych prac, liczony od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, za spełnienie warunku uznane będzie złożenie oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówienia publicznego, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Dokument ten winien być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach