Przetargi.pl
DOPROWADZENIE DO NALEŻYTEGO STANU TECHNICZNEGO CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH, ZLOKALIZOWANYCH W GRANICACH DZIAŁEK NR 4/4, 4/6, 6/47 (OBECNIE 6/59 I 6/60) ORAZ 6/49 OBRĘBU LISKI, GMINA SĘPOPOL

Gmina Sępopol ogłasza przetarg

  • Adres: 11-210 Sępopol, ul. 11 Listopada
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 897 613 181 , fax. 896 790 821
  • Data zamieszczenia: 2019-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sępopol
    ul. 11 Listopada 7
    11-210 Sępopol, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 897 613 181, fax. 896 790 821
    REGON: 53028700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sepopol.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOPROWADZENIE DO NALEŻYTEGO STANU TECHNICZNEGO CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH, ZLOKALIZOWANYCH W GRANICACH DZIAŁEK NR 4/4, 4/6, 6/47 (OBECNIE 6/59 I 6/60) ORAZ 6/49 OBRĘBU LISKI, GMINA SĘPOPOL
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) przebudowę nawierzchni drogi wewnętrznej ok. 539 m (nawierzchnia z kostki brukowej), 2) budowa chodnika o długości ok. 36 m, 3) usuniecie ewentualnych kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną w oparciu o warunki uzyskane od poszczególnych dysponentów sieci. 4) Stan istniejący drogi : a. W zakresie opracowania znajdują się drogi wewnętrzna zlokalizowana w msc. Liski na działkach nr 14-4/4, 14-4/6, 14-6/5 14-19 Gminy Sępopol. Istniejącą nawierzchnia na przeważającym odcinku przebudowanej drogi stanowi nawierzchnię gruntową na pozostałych odcinkach jest to nawierzchnia z prefabrykatów betonowych. Przedmiotowa droga projektowana jest jako droga klasy D (dojazdowa). b. W obszarze drogi występuje sieć uzbrojenia terenu (sieć wodociągowa, sieć kanalizacji sanitarnej, sieć kanalizacji deszczowej, sieć telekomunikacyjna, sieć ciepłownicza, sieć energetyczna). Drogi wewnętrzne nie posiadają oświetlenia. Odwodnienie korpusu dróg wewnętrznych pozostaje bez zmian i odbywa się na przyległy teren poprzez nadanie jezdni odpowiednich spadków poprzecznych. Na obszarze objętym inwestycja nie występują przepusty drogowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznikach Nr 8 do SIWZ. Na zrealizowany przedmiot umowy wykonawca sam określa okres gwarancji przy uwzględnieniu minimum 36 wymaganego miesięczny okresu gwarancji jakości wykonanych prac, liczony od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie , za spełnienie warunku uznane będzie złożenie oświadczenia w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówienia publicznego, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Dokument ten winien być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 5)Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach