Przetargi.pl
Doposażenie w sprzęt oraz pomoce dydaktyczne Szkoły Podstawowej w Łopienniku Dolnym i Gimnazjum w Łopienniku Górnym, prowadzonych przez Gminę Łopiennik Górny, w ramach projektu pt. Akademia wielkich możliwości

Gmina Łopiennik Górny ogłasza przetarg

  • Adres: 22-351 Łopiennik Górny, Łopiennik Górny 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 5773123 , fax. 82 5773010
  • Data zamieszczenia: 2012-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łopiennik Górny
    Łopiennik Górny 1 1
    22-351 Łopiennik Górny, woj. lubelskie
    tel. 82 5773123, fax. 82 5773010
    REGON: 11019794800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uglopiennikgorny.bip4.e-zeto.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doposażenie w sprzęt oraz pomoce dydaktyczne Szkoły Podstawowej w Łopienniku Dolnym i Gimnazjum w Łopienniku Górnym, prowadzonych przez Gminę Łopiennik Górny, w ramach projektu pt. Akademia wielkich możliwości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje zakup z dostawą pomocy dydaktycznych, sprzętu elektronicznego oraz mebli szkolnych dla potrzeb realizacji projektu Akademia wielkich możliwości. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, zgodnie z wykazem stanowiącym załączniki od Nr 6 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: Część 1: zakup z dostawą pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Łopienniku Dolnym; Część 2: zakup z dostawą pomocy dydaktycznych dla Gimnazjum w Łopienniku Górnym; Część 3: zakup z dostawą mebli szkolnych; Uszczegółowienie wymagań dotyczących materiałów uwzględniono w załączniku Nr 6 do SIWZ. Zamawiający informuje, iż źródłem współfinansowania przedmiotu zamówienia jest Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, zamówienia uzupełniającego. Oferowane pomoce dydaktyczne powinny posiadać deklarację zgodności oraz być dopuszczone do użytkowania przez dzieci szkół podstawowych. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca udostępni kserokopie potwierdzonych za zgodność z oryginałem certyfikatów bezpieczeństwa i jakości dla produktów. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem, iż oferowana pomoc dydaktyczna będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych oraz użytkowych. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia będzie zobowiązany w razie wątpliwości, do przedstawienia parametrów zgodności przedstawionych w ofercie pomocy dydaktycznych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił cenę jednostkową za poszczególne elementy pomocy dydaktycznych (formularz cen stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez wykonawców innych publikacji i wydawnictw, niż wskazano to w SIWZ, przy czym zastrzega się, iż ich treść merytoryczna musi odpowiadać treści wskazanych wydawnictw i publikacji. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uglopiennikgorny.bip4.e-zeto.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach