Przetargi.pl
doposażenie Szkół Podstawowych w województwie opolskim w laptopy do prowadzenia zdalnego kształcenia w związku z COVID-19 w ramach Projektu Op@lskie dla podstawówek - zdalne nauczanie zbliża! współfinansowanego ze środków RPO WO 2014 – 2020

Województwo Opolskie, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, NIP: 7543077565 reprezentowane przez Lesława Tomczaka - Dyrektora Regionalnego Zespołu Placówek Wsparcia Edukacji w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-315 Opole, Głogowska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 48774579895 , fax. 48774047535
  • Data zamieszczenia: 2020-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Opolskie, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, NIP: 7543077565 reprezentowane przez Lesława Tomczaka - Dyrektora Regionalnego Zespołu Placówek Wsparcia Edukacji w Opolu
    Głogowska 27
    45-315 Opole, woj. opolskie
    tel. 48774579895, fax. 48774047535
    REGON: 36518391100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://rzpwe.opolskie.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    doposażenie Szkół Podstawowych w województwie opolskim w laptopy do prowadzenia zdalnego kształcenia w związku z COVID-19 w ramach Projektu Op@lskie dla podstawówek - zdalne nauczanie zbliża! współfinansowanego ze środków RPO WO 2014 – 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest doposażenie Szkół Podstawowych w województwie opolskim w laptopy do prowadzenia zdalnego kształcenia w związku z COVID-19 w ramach Projektu Op@lskie dla podstawówek - zdalne nauczanie zbliża! współfinansowanego ze środków RPO WO 2014 – 2020. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający minimalne parametry techniczne określony został w formularzu rzeczowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania. 3.3 Wymagania ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby dostawa sprzętu została wykonana osobiście przez Wykonawcę (osobę wyznaczoną przez Wykonawcę i działającą w jego imieniu) i odbywała się w obecności wyznaczonej osoby po stronie Zamawiającego. 2) Wszystkie elementy dostarczonego sprzętu muszą być:  fabrycznie nowe (nie używane czy powystawowe),  nie refabrykowane,  nie mogą pochodzić z ekspozycji,  pierwszej jakości,  wprowadzone do obrotu,  odpowiadające obowiązującym normom,  posiadające odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa,  zgodne z zasadniczymi wymaganiami: tj. muszą posiadać deklarację zgodności wystawioną przez producenta lub jego umocowanego przedstawiciela i/ lub oznakowane znakiem CE. 3) Oferowany sprzęt nie może być wyprodukowany wcześniej niż w 2018 roku. 4) Sprzęt powinien być dostarczony, wniesiony przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego (osobę wyznaczoną przez Wykonawcę i działającą w jego imieniu) przy ul. Głogowskiej 27 w Opolu, w miejscu ustalonym z przedstawicielem Zamawiającego i na życzenie Zamawiającego rozpakowany i uruchomiony przez Wykonawcę celem sprawdzenia poprawności działania w zakresie zgodnym z wymaganiami Zamawiającego. 5) Wykonawca elementy przedmiotu zamówienia dostarczy w oryginalnych opakowaniach producenta. 6) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sprzętu zaproponowanego w ofercie na równoważny lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowany sprzęt został wycofany z produkcji lub nie jest dostępny z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Parametry nowego sprzętu należy uzgodnić z Zamawiającym. Zamawiający winien zaakceptować nowy sprzęt. 7) Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania w ofercie (w formularzu rzeczowo-cenowym) pełnych nazw oferowanego sprzętu (producent, typ, model) wraz z jego faktycznymi parametrami technicznymi w taki sposób, by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowane elementy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone w specyfikacji sprzętu. 8) Za dostarczone elementy przedmiotu zamówienia (w tym ubezpieczenie, stan techniczny) odpowiada Wykonawca do czasu protokolarnego odbioru zrealizowanego całego zamówienia przez Zamawiającego. W przypadku elementów szklanych Wykonawca winien odpowiednio zabezpieczyć przedmiot dostawy, tzn. w sposób uniemożliwiający potłuczenie się w/w elementów i odpowiednio oznakować opakowania (np. ostrożnie szkło). 9) Po dostawie i sprawdzeniu przedmiotu zamówienia pod względem jego zgodności z dokumentacją zamówienia w szczególności z parametrami określonymi w formularzu rzeczowo-cenowym, zostanie sporządzony protokół odbioru, którego data wykonania oznacza odbiór końcowy realizacji zadania oraz początek okresu gwarancji. Protokół sporządza się w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, dla każdej ze stron po jednym egzemplarzu. Protokół odbioru stanowi potwierdzenie wykonanej dostawy. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia 100% dostarczonego przedmiotu zamówienia pod względem jego zgodności ze specyfikacją sprzętu oraz przedstawioną ofertą w obecności Wykonawcy lub jego upoważnionego przedstawiciela. Sprawdzenie odbywać się będzie przy dostawie w miejscu, do którego Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. 10) Wykonawca zobowiązuje się do złożenia przy dostawie sprzętu dokumentacji w języku polskim, w tym: dokumentacji technicznej, instrukcji obsługi, deklaracji zgodności, certyfikatów/ zaświadczeń normami określonymi w opisie oferowanego urządzenia. 11) Wykonawca zapewni termin gwarancji minimum 24 miesiące.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: : 400 000 PLN (słownie czterysta tysięcy złotych 00/100). 12.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 12.3 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 12.3.1 pieniądzu; 12.3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 12.3.3 gwarancjach bankowych; 12.3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 12.3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 12.4 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Regionalny Zespół Placówek Wsparcia Edukacji , ul. Głogowska 27, 45-315 Opole w banku: Banku Millenium S.A. O/Opole, nr rachunku: 41 1160 2202 0000 0003 0943 9087 z adnotacją „Wadium – nr ref.: 33/ZP/RZPWE/2020 w postępowaniu na doposażenie Szkół Podstawowych w województwie opolskim w laptopy do prowadzenia zdalnego kształcenia w związku z COVID-19 12.5 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 12.6 Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innych formach niż w pieniądzu, należy dołączyć do oferty. Wadium w formie niepieniężnej wystawione na potrzeby przedmiotowego postępowania powinno być wniesione w oryginale w postaci elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia skanu dokumentu wadialnego opatrzonego podpisem elektronicznym. 12.7 Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 12.8 Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem że Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12.9 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli było wymagane. 12.10 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12.11 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.12 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 12.12.1 odmówił Zamawiającemu, pomimo pisemnego wezwania, podpisania umowy w terminie maksymalnie 3 dni roboczych od dnia wyboru najkorzystniejszej oferty 12.12.2 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 12.12.3 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 12.12.4 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.. W terminie 2 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu (w formie elektronicznej poprzez formularze ePUAP lub za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 8.2. adres email) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach