Przetargi.pl
Doposażenie szkół Gminy Stargard Szczeciński w sprzęt oraz pomoce dydaktyczne w ramach realizacji projektu Przez naukę i zabawę ku edukacji

Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard Szczeciński ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Ceglana 11
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 5783884
  • Data zamieszczenia: 2012-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Administracyjny Szkół Gminy Stargard Szczeciński
    ul. Ceglana 11 11
    73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 5783884
    REGON: 81081981300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gmina.stargard.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doposażenie szkół Gminy Stargard Szczeciński w sprzęt oraz pomoce dydaktyczne w ramach realizacji projektu Przez naukę i zabawę ku edukacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą sprzętu oraz pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Stargard Szczeciński w ramach projektu Przez naukę i zabawę ku edukacji współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: I część - ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH 1.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą materiałów dydaktycznych i naukowych do prowadzenia następujących zajęć dla dzieci: 1) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. 2) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. 3) Zajęcia z dziećmi z zaburzeniami rozwoju mowy. 4) Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne. 5) Zajęcia rozwijające zdolności matematyczno-przyrodnicze. 6) Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej. Kod CPV: 39162100-6 - pomoce dydaktyczne. 2. Rodzaj oraz ilości materiałów wraz w wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 6 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały dydaktyczne i naukowe w pogrupowanych kompletach według rodzaju zajęć zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. 3. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy. II część - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO 1.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą następującego sprzętu multimedialnego: 1) laptop -5 szt 2) projektor - 1 szt 3) odtwarzacz CD - 2 szt 4) telewizor LCD - 1 szt Kod CPV: 38652100-1 - projektor 30236000-2 - różny sprzęt komputerowy 30213100-6 - komputery przenośne 2. Wymagane minimalne parametry sprzętu multimedialnego opisane są w załączniku nr 6 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt w pogrupowanych kompletach według załącznika nr 6 do SIWZ. 3. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 24 miesiące od dnia odbioru dostawy. III część - ZAKUP I DOSTAWA MEBLI SZKOLNYCH 1.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą mebli szkolnych. Stoły szkolne dwuosobowe, krzesła, szafka z półkami, szafka z szufladami, szafka z drzwiczkami. 2.Ilości oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt w pogrupowanych kompletach według załącznika nr 6 do SIWZ. 3. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy. Kod CPV:39160000-1 - meble szkolne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gmina.stargard.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach