Przetargi.pl
Doposażenie pracowni teleinformatycznej i logistycznej w Zespole Szkół Techniczno - Usługowych w Tarnowskich Górach w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie

Powiat Tarnogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3813786 , fax. 032 3813727
  • Data zamieszczenia: 2013-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tarnogórski
    ul. Karłuszowiec 5 5
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 032 3813786, fax. 032 3813727
    REGON: 27628546000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnogorski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doposażenie pracowni teleinformatycznej i logistycznej w Zespole Szkół Techniczno - Usługowych w Tarnowskich Górach w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i montażem fabrycznie nowego, pochodzącego z legalnego źródła, zmontowanego oraz sprawnego sprzętu/pomocy naukowych do pracowni logistycznej i teleinformatycznej w Zespole Szkół Techniczno - Usługowych w Tarnowskich Górach. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu systemowego pn. Mam zawód - mam pracę w regionie, który jest współfinansowany przez Powiat Tarnogórski, Budżet Państwa oraz Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia następującego sprzętu/pomocy naukowych do Zespołu Szkół Techniczno - Usługowych w Tarnowskich Górach: 1) Monitor interaktywny (dotykowy LED) - 2 sztuki, w tym 1 sztuka do pracowni logistycznej i 1 sztuka do pracowni teleinformatycznej. 2) Komputer przenośny - notebook typu A- 2 sztuki, w tym 1 sztuka do pracowni logistycznej, 1 sztuka do pracowni teleinformatycznej, 3) Komputer przenośny - notebook typu B- 7 sztuk do pracowni teleinformatycznej. 4) Oscyloskop cyfrowy, stacjonarny, dwukanałowy - 1 sztuka do pracowni teleinformatycznej. 5) Zasilacz laboratoryjny - 2 sztuki do pracowni teleinformatycznej. 6) Zasilacz laboratoryjny sterowany z komputera - 1 sztuka do pracowni teleinformatycznej. 7) Multimetr stacjonarny - 1 sztuka do pracowni teleinformatycznej. 8) Czytnik kodów kreskowych, ręczny - 1 sztuka do pracowni logistycznej. 9) Drukarka etykiet - 1 sztuka do pracowni logistycznej. 3. Szczegółowy zakres zamówienia, parametry i dane każdego urządzenia/pomocy naukowych znajdują się w wykazie sprzętu/pomocy naukowych wraz z szczegółową specyfikacją sprzętu/pomocy naukowych stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Wskazane parametry należy traktować jako minimalne. Wykonawca może zaoferować urządzenia o parametrach lepszych, większych, bardziej funkcjonalnych, jednakże musi mieć na względzie miejsce przeznaczenia oraz potencjalnych użytkowników dostarczonego sprzętu. 5. Sprzęt/pomoce naukowe winien/winny posiadać wszelkie dokumenty uprawniające Zamawiającego do jego stosowania oraz niezbędne dokumenty dopuszczające do użytku w szkole. Dostarczony sprzęt/pomoce naukowe winien/winny być sprawny/e oraz pierwszej jakości. 6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania montażu, rozruchu oraz udzielenia instruktażu dotyczącego stosowania zakupionego i dostarczonego sprzętu/pomocy naukowych. 7. Wykonawca oświadcza iż przedmiot zamówienia będzie posiadał instrukcję w języku polskim (dotyczy tych elementów przedmiotu zamówienia, dla których istnieje instrukcja). 8. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt kompatybilny z innymi zamawianymi urządzeniami. Warunek ten dotyczy wyłącznie sprzętu, który wymaga lub umożliwia konfigurację z innymi zamawianymi urządzeniami. 9. Zaoferowana cena powinna obejmować koszty zakupu wyposażenia pracowni, transport sprzętu/pomocy naukowych wraz z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 10. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy przez Zamawiającego i Wykonawcę do Zespołu Szkół Techniczno-Usługowych w Tarnowskich Górach ul. Pokoju 14. 11. Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru. Odbiór nastąpi w miejscu dostarczenia sprzętu tj. w Zespole Szkół Techniczno-Usługowych w Tarnowskich Górach ul. Pokoju 14, w obecności przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcy i będzie polegał na analizie technicznej i wizualnej (optycznej) przedmiotu zamówienia. 12. W przypadku stwierdzenia wad lub usterek przedmiotu zamówienia podczas odbioru przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się wymienić uszkodzony towar na nowy w terminie do 3 dni roboczych od daty sporządzenia protokołu stwierdzającego daną usterkę lub wadę. 13. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 14. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia podpisania przez obie strony bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. 15. Po podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę, Wykonawca wystawi Zamawiającemu za przedmiot umowy fakturę, po wcześniejszym jej uzgodnieniu z Zamawiającym. 16. Płatność nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze/rachunku w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty wpływu do kancelarii ogólnej Zamawiającego, prawidłowo wystawionej faktury/rachunku. 17. Wynagrodzenie nie podlega waloryzacji do końca realizacji umowy, także w razie zmiany stawki podatku VAT. 18. Niedoszacowanie, pominięcie, lub nienależyte rozpoznanie zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia. 19. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania nalepek samoprzylepnych w ilości pozwalającej na oklejenie wszystkich elementów zamawianego sprzętu/ pomocy naukowych w ramach realizowanego zamówienia z następującymi informacjami: 1) nazwa wykonawcy, 2) numer umowy. 20. Z wybranym w drodze postępowania Wykonawcą Zamawiający zawrze umowę zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ z uwzględnieniem jego formy organizacyjno - prawnej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnogorski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach