Przetargi.pl
Doposażenie pracowni przedmiotowych szkół w Gminie Ryjewo w ramach projektu „Pasjonaci nauki” – program wsparcia dla szkół z Gminy Ryjewo.

Gmina Ryjewo ogłasza przetarg

  • Adres: 82420 Ryjewo, ul. Lipowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 552 774 234 , fax. 552 774 321
  • Data zamieszczenia: 2017-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ryjewo
    ul. Lipowa 1
    82420 Ryjewo, woj. pomorskie
    tel. 552 774 234, fax. 552 774 321
    REGON: 17074779600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doposażenie pracowni przedmiotowych szkół w Gminie Ryjewo w ramach projektu „Pasjonaci nauki” – program wsparcia dla szkół z Gminy Ryjewo.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni przedmiotowych szkół w Gminie Ryjewo w ramach projektu „Pasjonaci nauki” – program wsparcia dla szkół z Gminy Ryjewo, w tym: 1.1. Projekt obejmuje Szkołę Podstawową w Straszewie oraz Szkołę Podstawową w Ryjewie i Gimnazjum w Ryjewie, dla których organem prowadzącym jest Gmina Ryjewo. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zakres zamówienia podzielony jest na 3 zadania cząstkowe: Zadanie częściowe nr I -Doposażenie pracowni przyrodniczych dla szkół podstawowych; Zadanie częściowe nr II - Doposażenie pracowni biologicznych, geograficznych, fizycznych, chemicznych dla Gimnazjum w Ryjewie; Zadanie częściowe nr III - Doposażenie pracowni matematycznych dla Zespołu Szkół w Ryjewie i Szkoły Podstawowej w Straszewie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany odpowiednio: Dla części I w załączniku nr 5A do SIWZ, Dla części II w załączniku nr 5B do SIWZ, Dla części III w załączniku nr 5C do SIWZ, 4. Wyposażenie będzie dostarczane do każdej ze szkół zgodnie ze specyfikacją przedmiotu dostawy sporządzoną odrębnie dla każdej ze szkół. Dostawa do każdej ze szkół zostanie ujęta w jednej umowie dla wszystkich szkół zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, z tym że dla każdej ze szkół zostanie wystawiona odrębnie faktura VAT – dotycząca towaru, objętego dostawą dla danej szkoły. Zgodność każdej dostawy z opisem przedmiotu zamówienia do każdej ze szkół powinna zostać potwierdzona protokołem odbioru podpisanym przez upoważnionych przedstawicieli Oferenta i każdej ze szkół. 5. Wszystkie dostarczane elementy wyposażenia winny być nowe, opakowane w sposób zabezpieczający przed zniszczeniem, uszkodzeniem, utratą wartości niezbędnych do wykorzystania zgodnie z przeznaczeniem. 6. Każdy element wyposażenia winien zostać objęty gwarancją na warunkach powszechnie obowiązujących dla danego elementu wyposażenia i zapewnianych przez producenta, nie gorszych niż standardowe. 7. Opis przedmiotu zamówienia został przygotowany z wykorzystaniem rekomendacji MEN, w szczególności „Rekomendacji dotyczących podstawowego wyposażenia pracowni przedmiotów przyrodniczych oraz zasad i organizacji szkoleń dla nauczycieli przedmiotów przyrodniczych na III etapie edukacyjnym („gimnazjum”).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 2.000,00 zł. dla każdej części. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Powiślańskim Banku Spółdzielczym w Ryjewie nr rachunku , nr: 73 8300 0009 0070 1112 2000 0080, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu ZP.271.3.2017 Doposażenie pracowni” . 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 u.p.z.p. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa u.p.z.p.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach