Miasto i Gmina Pleszew ogłasza przetarg
- Adres: 63300 Pleszew, Rynek
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. (062) 74 28 300 , fax. (062) 74 28 301
- Data zamieszczenia: 2017-10-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Pleszew
Rynek 1
63300 Pleszew, woj. wielkopolskie
tel. (062) 74 28 300, fax. (062) 74 28 301 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pleszew.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Doposażenie pracowni gimnazjalnych oraz Gabinetów Terapii Pedagogicznej” w ramach Projektu „Nowa jakość edukacji” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest „Doposażenie pracowni gimnazjalnych oraz Gabinetów Terapii Pedagogicznej” w ramach Projektu „Nowa jakość edukacji” 2) Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery zadania, tj.: a) Zadanie nr 1 – dostawa pomocy dydaktycznych; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Zadania nr 1 stanowi załącznik nr 8a do SIWZ; b) Zadanie nr 2 – dostawa zestawu nagłośnieniowego; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Zadania nr 2 stanowi załącznik nr 8b do SIWZ; c) Zadanie nr 3 – dostawa lup powiększających; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Zadania nr 3 stanowi załącznik nr 8c do SIWZ; d) Zadanie nr 4 – dostawa szafy i dygestoriów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Zadania nr 4 stanowi załącznik nr 8d do n SIWZ. 3) Przez pojęcie dostawy Zamawiający rozumie dostawę, wniesienie do poszczególnych sal lekcyjnych, montaż (w przypadku urządzeń tego wymagających) oraz uprzątnięcie sal po przeprowadzonym montażu. 4) aby wszystkie powstające odpady w wyniku przeprowadzonych dostaw oraz montażu zutylizować na koszt Wykonawcy zgodnie z obowiązującą na terenie Miasta i Gminy Pleszew segregacją odpadów; 5) zapewnienia bezpiecznych warunków realizacji dostaw, w szczególności podczas prowadzenia montażu dostarczanego wyposażenia i przestrzegania przepisów bhp; 6) zabezpieczenia pomieszczeń (w których będzie odbywał się montaż dostarczonego wyposażenia) przed ich uszkodzeniem; 7) uporządkowanie sal przedmiotowych po przeprowadzonych pracach montażowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: a) dla zadania nr 1 – 800,00 zł (słownie: osiemset złotych), b) dla zadania nr 2 – 200,00 zł (słownie: dwieście złotych), c) dla zadania nr 3 - 70,00 zł (słownie: siedemdziesiąt złotych), d) dla zadania nr 4 – 300,00 zł (słownie: trzysta złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) informację o podwykonawcach (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) – w przypadku nie korzystania z podwykonawców wpisać „NIE DOTYCZY”; b) formularz cenowy (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 6a do SIWZ – Zadanie nr 1, załącznik nr 6b do SIWZ – Zadanie nr 2, załącznik nr 6c do SIWZ – Zadanie nr 3 lub załącznik nr 6d do SIWZ – Zadanie nr 4 do SIWZ); c) kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium (oryginał ewentualnej gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej lub poręczenia nie powinien być trwale połączony z ofertą); d) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papieru, w tym papieru kserograficznego dla Sieci Badawczej Łukasiewicz - Poznańskiego Instytutu Technologicznego.
Dodano: 2023-08-04 - Dostawa materiałów biurowych, ksiąg raportów, etykiet samoprzylepnych, etykiet termo transferowych.
Dodano: 2023-05-19 - Dostawa artykułów biurowych dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu.
Dodano: 2023-04-11 - Dostawa artykułów biurowych dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu.
Dodano: 2023-02-10 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2022-11-06 - Dostawa materiałów, artykułów i urządzeń biurowych dla Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
Dodano: 2022-10-17 - Dostawa materiałów biurowych dla SPZOZ w Krotoszynie
Dodano: 2022-08-03 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uczelni przez okres 24 miesięcy.
Dodano: 2021-06-09 - Taśmy z etykietami do drukarki zebra
Dodano: 2021-04-29 - Dostawa zestawów materiałów biurowych w ramach projektu „Cyfrowa Szkoła Wielkopolsk@ 2020”
Dodano: 2021-03-07