Przetargi.pl
Doposażenie placów zabaw w urządzenia zabawowe

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 47200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
  • Data zamieszczenia: 2017-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
    ul. Piramowicza 32
    47200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
    REGON: 52450700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http//przetargi.kedzierzynkozle.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doposażenie placów zabaw w urządzenia zabawowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie placu zabaw przy ul. Leszka Białego, ul. Jordanowskiej, ul. Czajki oraz ul. Starej w nowe urządzenia zabawowe ( dostawę i montaż nowych urządzeń zabawowych oraz wykonanie stref bezpieczeństwa). Wszystkie urządzenia muszą być wykonane i zainstalowane zgodnie z PN – EN 1176 : 2009 oraz 1177 : 2009 dotyczące nawierzchni amortyzujących. 2. Zamówienie obejmuje dostawę i montaż następujących urządzeń oraz wykonanie stref bezpieczeństwa na niżej wymienionych placach zabaw na terenie miasta Kędzierzyn – Koźle : - ul. Leszka Białego – zestaw zabawowy nr 1; - ul. Jordanowska – zestaw zabawowy nr 1; - ul. Czajki – zestaw zabawowy nr 2; - ul. Stara – zestaw zabawowy nr 3 1) Zestaw zabawowy nr 1 ( 2 sztuki) – o wymiarach 8,40 ÷ 8,60 m x 6,90 ÷ 7,10 m i wysokości od gruntu 3,80 ÷ 4,00 m; - zestaw zabawowy powinien być wyposażony w następujące elementy: - wieża bez dachu z podestem o wysokości 0,60 – 0,70 m; dwie wieże z dachem z podestem o wysokości 1,30 – 1,40 m; zjeżdżalnia o wysokości 1,30 – 1,40 m i długości ślizgu 3,10 ÷ 3,30 m; trap wejściowy o wysokości 1,30 – 1,40 m; most łukowy o długości 2,20 ÷ 2,40 m; przeplotnia pionowa z lin o wymiarach szerokości 2,20 ÷ 2,40 m i wysokości 2,15 ÷2,25 m; drabinki pionowej; drabinki ukośnej – o wymiarach 1,90 ÷ 2,00 m x 0,80 ÷ 0,90 m i wysokości 2,35 ÷ 2,45 m ; drabinki poziomej o wymiarach 2,40 ÷ 2,50 m x 0,80 ÷ 0,90 m i wysokości 2,05 ÷ 2,15 m; zestaw do przewrotów (podwójny) – o wymiarach 0,08 ÷ 0,10 m x 2,20 ÷ 2,30 m i wysokości 1,40 ÷ 1,50 m, urządzenie dzielone w połowie długości z jednym drążkiem do przewrotów na wysokości 1,40 ÷ 1,45 m i drugim drążkiem do przewrotów na wysokości 1,20 ÷ 1,25 m. - materiały z jakiego powinien być wykonany zestaw zabawowy: nogi konstrukcyjne – profili stalowych o wymiarach min, 80 x 80 mm ocynkowanych, malowanych proszkowo na kolor niebieski lub czerwony; kotwy – stalowe ocynkowane kąpielowo; elementy stalowe – stal ocynkowana kąpielowo, malowana proszkowo; elementy połaciowe – wykonane z płyty HDPE; podesty, trap – z płyty wodoodpornej, powlekanej materiałem antypoślizgowym; liny – polipropylenowe, wielooplotowe o grubości min. 16 mm, z rdzeniem stalowym połączone ze sobą plastikowymi łącznikami; drabinka pozioma – boki wykonane z płyty HDPE w kolorze niebieskim lub czerwonym oraz z szczeblami ze stali nierdzewnej; zjeżdżalnia – burty wykonane z płyty HDPE, ślizg wykonany z blachy nierdzewnej o grubości min. 2 mm. Fundament urządzenia wykonany z betonu klasy min. C12/15 o głębokości min. 0,8 m, szerokości min. 0,6 m, długości min. 0,6 m. Zaślepki w urządzeniu powinny być wykonane z tworzywa sztucznego. 2) Zestaw zabawowy nr 2 – o wymiarach 2,50 ÷ 2,70 m x 3,70 ÷ 3,90 m i wysokości od gruntu 3,70 ÷ 3,90 m; - zestaw zabawowy powinien być wyposażony w następujące elementy: - wieża bez dachu z podestem o wysokości 0,30 ÷ 0,40 m; wieża bez dachu z podestem o wysokości 0,85 ÷ 0,95 m; wieża z dachem z podestem o wysokości 0,85 ÷ 0,95 m; zjeżdżalnia o wysokości 0,85 ÷ 0,95 m i długości ślizgu 2,30 ÷ 2,40 m; rura strażacka o wysokości 0,85 ÷ 0,95 m; drabinka pionowa; balkonik. - materiały z jakiego powinien być wykonany zestaw zabawowy: nogi konstrukcyjne – o przekroju 90 x 90 mm z zaokrąglonymi krawędziami, wykonane z drewna klejonego trójwarstwowo, malowane lakierobejcą na kolor zielony lub brązowy bądź bezbarwny; kotwy – stalowe ocynkowane kąpielowo; elementy stalowe – stal ocynkowana kąpielowo, malowana proszkowo; elementy połaciowe – wykonane z płyty HDPE w kolorze czerwonym, niebieskim oraz żółtym; podesty – wykonane z drewna impregnowanego, frezowanego zabezpieczającego przed poślizgiem, o grubości min 30mm; szczeble wykonane ze stali nierdzewnej; zjeżdżalnia – burty wykonane z płyty HDPE, ślizg wykonany z blachy nierdzewnej o grubości min. 2 mm. Fundament urządzenia wykonany z betonu klasy min. C12/15 o głębokości min. 0,8 m, szerokości min. 0,6 m, długości min. 0,6 m. Zaślepki w urządzeniu powinny być wykonane z tworzywa sztucznego. 3) Zestaw zabawowy nr 3 – o wymiarach 4,15 ÷ 4,35 m x 4,75 ÷ 4,95 m i wysokości od gruntu 2,35 ÷ 2,55 m; - zestaw zabawowy powinien być wyposażony w następujące elementy: - w dwie wieża bez dachu z podestem o wysokości 1,30 ÷ 1,40 m; zjeżdżalnia o wysokości 1,30 ÷ 1,40 m i długości ślizgu 3,10 ÷ 3,20 m; rura strażacka o wysokości 1,30 ÷ 1,40 m; w dwie drabinki pionowe; przeplotnie łukową; ściankę wspinaczkową o wysokości 1,30 ÷ 1,40. - materiały z jakiego powinien być wykonany zestaw zabawowy: nogi konstrukcyjne – o przekroju 90 x 90 mm z zaokrąglonymi krawędziami, wykonane z drewna klejonego trójwarstwowo, malowane lakierobejcą na kolor zielony lub brązowy bądź bezbarwny; kotwy – stalowe ocynkowane kąpielowo; elementy stalowe – stal ocynkowana kąpielowo, malowana proszkowo; elementy połaciowe – wykonane z płyty HDPE w kolorze czerwonym, niebieskim oraz żółtym; podesty – wykonane z drewna impregnowanego, frezowanego zabezpieczającego przed poślizgiem, o grubości min 30mm; szczeble wykonane ze stali nierdzewnej; zjeżdżalnia – burty wykonane z płyty HDPE, ślizg wykonany z blachy nierdzewnej o grubości min. 2 mm; liny – polipropylenowe, wielooplotowe o grubości min. 16 mm, z rdzeniem stalowym połączone ze sobą plastikowymi łącznikami Fundament urządzenia wykonany z betonu klasy min. C12/15 o głębokości min. 0,8 m, szerokości min. 0,6 m, długości min. 0,6 m. Zaślepki w urządzeniu powinny być wykonane z tworzywa sztucznego. Wszystkie słupy konstrukcyjne od góry musza być zabezpieczone przed różnymi warunkami atmosferycznymi poprzez zastosowanie zaślepek w przypadku metalowych części oraz daszków dla elementów drewnianych. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: 1) Właściwe ustawienie zestawów zabawowych tak aby dopasować je do istniejącego stanu z zachowaniem odpowiednich stref bezpieczeństwa dla każdego urządzenia zabawowego. 2) Przestawienie co najmniej 4 urządzeń zabawowych (dwóch bujaków, jednej pojedynczej huśtawki ważki oraz jednej podwójnej huśtawki ważki) i jednej ławki na placu zabaw przy ul. Leszka Białego. 3) Przed montażem urządzeń zabawowych usunięcie wszelkich zbędnych przedmiotów i oczyszczenie terenu, zwłaszcza usunięcie zbędnej roślinności. 4) Wykonanie nawierzchni amortyzującej upadek z wysokości, właściwej dla każdego nowo zamontowanego zestawu zabawowego wymagającego zastosowania nawierzchni bezpiecznej. Zamawiający przewiduje wykonanie nawierzchni piaszczystej. 5) Po wykonaniu montażu urządzeń uporządkowanie i wyrównania terenu. Wykopany ewentualny gruz bądź inne odpady Wykonawca zagospodaruje na własny koszt zgodnie z ustawą o odpadach. 6) Dostarczenie i zamontowanie przez Wykonawcę siedmiu regulaminów korzystania z urządzeń zabawowych na następujących placach zabaw: ul. Jordanowska 2 sztuki, ul. Czajki 1 sztuka, ul. Gajowa 2 sztuki, ul. Kanonierów 2 sztuki w miejscach wskazanych przez Zamawiającego wraz z wpisanymi danymi administratora danego placu. 7) Na całym terenie objętym zakresem prac dokonanie siewu trawy poza wykonanymi strefami bezpieczeństwa, na którą Wykonawca udzieli jedno rocznej gwarancji od chwili odbioru końcowego całego zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in.: cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, cz. II Istotne postanowienia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000.00 PLN (słownie: dwa tysiące 00/100 PLN) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP Kędzierzyn-Koźle 57 1020 3714 0000 4102 0108 5455; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument taki musi być nieodwołalny, bezwarunkowy i płatny na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), nazwę gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedziby, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) termin ważności gwarancji/poręczenia, 5) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela że Zamawiającemu służy prawo wypłaty wadium ze strony Gwaranta, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5. 5. Wadium wniesione w formie wymienionej w pkt. 3 ppkt 2-5 należy obowiązkowo ZAŁĄCZYĆ w ORYGINALE do oferty. Brak oryginału dokumentu przy ofercie traktowane będzie jako niezabezpieczenie oferty wadium. 6. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie wraz z odsetkami zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 ustawy Pzp. 7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Wykonawca zobowiązany jest do ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do IDW wzoru formularza ofertowego podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy (załącznik nr 1do IDW). 2. Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub inne pełnomocnictwa jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego). 3. Zobowiązanie innych podmiotów (w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów). 4. OPCJONALNIE) POLEGANIE NA ZASOBACH PODMIOTU TRZECIEGO: 4.1 Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4.2 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4.3 Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów wraz z ofertą przedłoży w szczególności przedstawiając w tym celu: - zobowiązanie-oświadczenie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, (wzór stanowi załącznik nr 4 do IDW) lub inny dokument, z którego takie zobowiązanie wynika np. umowa itp. 4.4 Zobowiązanie, o którym mowa powyżej, musi być podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania podmiotu użyczającego zasoby. Zamawiający informuje, że będzie weryfikował zasady reprezentacji podmiotu trzeciego. Zamawiający zaleca, aby do oferty załączyć dokument, z którego takie upoważnienie będzie wynikało (np. dokument rejestrowy). 4.5 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o których mowa w pkt 8.1.1 IDW. 4.6 Zamawiający w celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda aby z przedłożonego zobowiązania lub innych dokumentów wynikał: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4.7 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 5.1Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w tym także wspólnicy spółki cywilnej) ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia Umowy. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. 5.2 Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, musi też wyliczać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Każdy z tych Wykonawców musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5.3 Oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 5.4 Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, dlatego dokumenty i oświadczenia składane na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia składają samodzielnie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 5.5 Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowania o których mowa o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Wykonawcy składają tak, aby wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu. 5.6 Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie łącznie, w sposób określony w pkt. 7.2 IDW (Określenie warunku udziału w postępowaniu). 5.7 Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej powinno zostać przedstawione przez każdego członka Konsorcjum. 6. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 5 do IDW). Wraz ze złożeniem oświadczenia, w którym Wykonawca informuje o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach