Przetargi.pl
„Doposażenie jednostek powiatu mogileńskiego w sprzęt informatyczny”

Powiat Mogileński ogłasza przetarg

  • Adres: 88-300 Mogilno, ul. Gabriela Narutowicza
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 318 03 04 , fax. 52 318 03 04
  • Data zamieszczenia: 2019-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Mogileński
    ul. Gabriela Narutowicza 1
    88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 318 03 04, fax. 52 318 03 04
    REGON: 92350814000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://pow-mogilenski.rbip.mojregion.info/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Doposażenie jednostek powiatu mogileńskiego w sprzęt informatyczny”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Doposażenie jednostek powiatu mogileńskiego w sprzęt informatyczny”. Zamówienie zostało podzielone na cztery części. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą z części zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I, II, III oraz IV uwzględniający m.in. parametry techniczne, jakościowe, wydajnościowe ergonomiczne i eksploatacyjne, stanowi załącznik nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia część I:Laptop z myszką i oprogramowaniem 12 szt.;Laptop z myszką i oprogramowaniem 15 szt.;Laptop z myszką i oprogramowaniem 9 szt.;Komputer przenośny3 szt.;Komputer stacjonarny 40 szt. ;Komputer stacjonarny 8 szt. ;Microsoft Office dla edukacji 35 szt.;Urządzenia wielofunkcyjne - komplet tuszy/tonerów 5 szt.;Tablet 8 szt.;Monitor 48 szt.;Manipulator 3D 3 szt.; Dysk SSD 16 szt.;Drukarka 3D Filamenty do drukarki 3D 1 zestaw ( w zestawie 10 kolorów)1 szt. ;Drukarka 3D + fi lamenty do drukarki 12kolorów 1 szt. ;Mysz komputerowa bezprzewodowa 10 szt.; Skaner 3D 1 szt. ;Urządzenia wielofunkcyjne – 4 szt. + zestaw tonerów- 5 kopl.4 szt.+5 zestawów tonerów;Mikrofon USB 1 szt. Część II:Projektor multimedialny 5szt; Wizualizer 3 szt.; Prezenter multimedialny 2 szt.; Ekran projekcyjny 1 szt. ;Niszczarka 1 szt.; Monitor interaktywny z wbudowanym komputerem 1 szt. Monitor interaktywny 1 szt.; Część III: Gogle do wirtualnej rzeczywistości 9 szt.;Listwy przepięciowe 4 gniazdowe 9 szt. ; Część IV:Komputer stacjonarny z oprogramowaniem 7 szt.;Pakiet biurowy 6 szt.; Dysk przenośny 1 szt.; Monitor 6 szt.; Monitor 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dotyczy wszystkich części zamówienia: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się: 1) Formularza oferty stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ 2) Formularz cenowy stanowiącego Załącznik nr 2a do SIWZ 2. Do oferty należy dołączyć: 1) Załącznik nr 1 do oferty stanowiący załącznik do SIWZ 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ) 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ) 4) Dokument uprawniający do reprezentacji osoby podpisujące ofertę. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentów rejestracyjnych które Zamawiający ze strony KRS i CEIDG pobierze samodzielnie, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie; 3. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na zadanie Część I zamówienia i/lub jedną ofertę na zadanie Część II, III oraz IV zamówienia wg wzoru Formularzy (dla odpowiedniej części zamówienia). 4. Treść oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 5. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności w formie pisemnej, w języku polskim, natomiast dokumenty sporządzone w języku obcym, które załączone zostaną do oferty, należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. Wszelkie zmiany naniesione przez wykonawcę w ofercie winny być zaparafowane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy oraz opatrzone datą naniesienia zmian. 7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji zamieszcza informacje o tych podmiotach w Oświadczeniach, o których mowa w pkt 2. 8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia o których mowa w pkt 2, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia potwierdzać mają brak podstaw wykluczenia. 9. Zamawiający żąda, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieścił informacje o podwykonawcach w Oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach