Przetargi.pl
„Doposażenie jednostek powiatu mogileńskiego w sprzęt informatyczny”

Powiat Mogileński ogłasza przetarg

  • Adres: 88300 Mogilno, ul. Gabriela Narutowicza
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 318 03 04 , fax. 52 318 03 04
  • Data zamieszczenia: 2018-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Mogileński
    ul. Gabriela Narutowicza 1
    88300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 318 03 04, fax. 52 318 03 04
    REGON: 9235081400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://pow-mogilenski.rbip.mojregion.info

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Doposażenie jednostek powiatu mogileńskiego w sprzęt informatyczny”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I - „Doposażenie szkół Powiatu Mogileńskiego w sprzęt informatyczny” w ramach projektu pn. „Rozwój kształcenia ogólnego w szkołach Powiatu Mogileńskiego” nr RPKP.10.02.02-IZ.00-04-113/17 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 10 Innowacyjna edukacja, Działanie 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie ogólne. W ramach część I Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia - 8 szt. laptopów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. Część II – „Pomoc dydaktyczna Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno - komunikacyjnych na lata 2017 - 2019 - "Aktywna tablica" dla 2 jednostek oświatowych powiatu mogileńskiego”.W ramach części II Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Monitorów interaktywnych min. 65" 4K - 4 sztuki. 1. Wykonawca w ramach zamówienia, zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia: 2 sztuki do Szkoły Podstawowej w Bielicach oraz 2 sztuki do Zespołu Placówek Specjalnych Szkoła Podstawowa Specjalna nr 1 w Szerzawach oraz podpisania stosownych protokołów odbiorczych. 2. Sprzęt musi posiadać aktualny certyfikat zgodności z dyrektywami unijnymi CE. 3. Sprzęt musi posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta. 4. Sprzęt danego rodzaju w więcej niż jednym egzemplarzu musi pochodzić od jednego producenta. 5. Komplet urządzeń i oprogramowania do obsługi pomocy dydaktycznych danego rodzaju musi pochodzić od jednego dostawcy. 6. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą i wolny od obciążeń prawami osób trzecich. 7. Sprzęt musi posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim. 8. Sprzęt musi posiadać okres gwarancji udzielonej przez producenta lub Wykonawcę nie krótszy niż 2 lata. 9. Wykonawca zobligowany jest umownie do zapewnienia instalacji, uruchomienia oraz zintegrowania sprzętu i oprogramowania wchodzących w skład pomocy dydaktycznych z infrastrukturą szkolną. 10. Po stronie wykonawcy jest dokonanie montażu sprzętu w pomieszczeniach jednostek oświatowych wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca w ramach złożonej oferty zobowiązuje się dostarczyć wszystkie niezbędne materiały montażowe np.: korytka, listwy instalacyjne. 11. Korzyści i ciężary związane ze sprzętem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia sprzętu przechodzą na przedstawiciela Zamawiającego z chwilą wydania sprzętu. Za dzień wydania sprzętu uważa się dzień, w którym sprzęt został odebrany przez przedstawiciela Zamawiającego. 12. Wykonawca zobligowany jest umownie do przeprowadzenia technicznego szkolenia dla nauczycieli w zakresie funkcji i obsługi urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład pomocy dydaktycznych, uwzględniając konieczność stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnej w prowadzeniu zajęć z różnych przedmiotów. 13. Szkolenie, o który mowa w pkt 13 musi obejmować co najmniej: elementy dostarczonego sprzętu, sposób uruchomienia rzutu, sposób wykonania kalibracji sprzętu, zasady bezpiecznej pracy ze sprzętem, możliwość przetestowania sprzętu poprzez np.: napisanie nazwy szkoły, przeniesienie napisanego obiektu w inny rejon tablicy, dodanie dowolnego obrazka z galerii, uruchomienie prawego przycisku myszy, przekazanie informacji o dostępnych bezpłatnych zasobach internetowych wykorzystywanego oprogramowania (gotowe lekcje, dodatkowe materiały szkoleniowe, strony społecznościowe ). 14. Wykonawca przeprowadzi szkolenie w każdej jednostce oświatowej, do której będzie dostarczany sprzęt będący przedmiotem umowy. 15. Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie akcesoria, przewody i kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania; 16. Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez zamawiającego usterek; 17. Wykonawca zapewni dostęp do pomocy technicznej, umożliwiając zgłaszanie wad lub usterek za pomocą Internetu lub telefonicznie. 18. Szczegółowe warunki sprawowania serwisu gwarancyjnego mogą zostać: a) określone w karcie gwarancyjnej załączonej do wydanego sprzętu, b) przekazane na trwałym nośniku, c) dostarczane w niematerialny sposób (poprzez wskazanie ścieżki dostępu w Internecie, gdzie można pobrać warunki sprawowania serwisu gwarancyjnego). 19. Oprogramowanie powinno być w polskiej wersji językowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. Część III - „Doposażenie Starostwa Powiatowego w Mogilnie w sprzęt informatyczny. W ramach części III Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia: 1. komputer przenośny wraz z oprogramowaniem – 1 szt., zestaw komputerowy stacjonarny wraz z systemem operacyjnym i pakietem biurowym – 3 szt., Tablety - 20 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. Część wspólna dla wszystkich części: 1. Zaoferowany sprzęt musi być: -fabrycznie nowy, nieuszkodzony i kompletny, -posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. -sprzęt musi posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim. -korzyści i ciężary związane ze sprzętem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia sprzętu przechodzą na przedstawiciela Zamawiającego z chwilą wydania sprzętu. Za dzień wydania sprzętu uważa się dzień, w którym sprzęt został odebrany przez przedstawiciela Zamawiającego. 2.Wykonawca, w ramach części I, II i III zamówienia, zobowiązany jest w do: - spisanie numerów seryjnych Komputerów i przekazanie ich Zamawiającemu podczas dostarczenia zamówionego sprzętu. 3.Zamawiający wymaga fabrycznie nowego systemu operacyjnego, nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu. 4.Zamawiający wymaga aby oprogramowanie było dostarczone wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności np. certyfikatami autentyczności. 5.Zamawiający przewiduje zastosowanie procedury sprawdzającej legalność zainstalowanego oprogramowania . Sprzedający w celu potwierdzenia legalności zainstalowanego oprogramowania powinien podać Zamawiającemu legalny klucz produktu. 6.Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia weryfikacji oryginalności dostarczonych programów komputerowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dotyczy części I, II, III - postępowania. Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na zadanie Część I zamówienia i/lub jedną ofertę na zadanie Część II, III zamówienia wg wzoru Formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ (dla odpowiedniej części zamówienia). Do formularza oferty należy załączyć Formularz cenowy wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2a do SIWZ (dla odpowiedniej części zamówienia). 2. Treść oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 3. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności w formie pisemnej, w języku polskim, natomiast dokumenty sporządzone w języku obcym, które załączone zostaną do oferty, należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 4. Formularz oferty musi być podpisany przez osobę/osoby upoważnione do działania w imieniu wykonawcy. 5. Wszelkie zmiany naniesione przez wykonawcę w ofercie winny być zaparafowane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy oraz opatrzone datą naniesienia zmian. 6. Do oferty należy dołączyć Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ) oraz Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ) z postępowania oraz (o ile jest to niezbędne) pełnomocnictwo. 7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji zamieszcza informacje o tych podmiotach w Oświadczeniach, o których mowa w pkt 6. 8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia o których mowa w pkt 6, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia potwierdzać mają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach