Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Opolu Lubelskim ogłasza przetarg
- Adres: 24-300 Opole Lubelskie, ul. Kościuszki 4
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 8273221 , fax. 81 8272149
- Data zamieszczenia: 2012-09-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Opolu Lubelskim
ul. Kościuszki 4 4
24-300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie
tel. 81 8273221, fax. 81 8272149
REGON: 43273453200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Doposażenie bazy dydaktycznej oraz dostawa sprzętu niezbędnego do prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu pt. Pracujmy razem - indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w gminie Opole Lubelskie realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest doposażenie bazy dydaktycznej oraz dostawa sprzętu w ramach projektu pt. Pracujmy razem - indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w gminie Opole Lubelskie projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych; 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ; 3.Dostawca doposaży placówki oświatowe Gminy Opole Lubelskie w pomoce dydaktyczne i sprzęt niezbędny do przeprowadzenia dodatkowych zajęć pozalekcyjnych. 4.Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i sprzętu równoważnego, odpowiadającego parametrom techniczno-użytkowym na poziomie nie niższym niż te, które zostały wskazane w SIWZ. Przedmiot równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazane w dokumentacji przetargowej, a jego jakość nie jest gorsza od jakości określonej w opisie przedmiotu zamówienia, 5.Zastosowane materiały i sprzęt powinny odpowiadać deklaracjom zgodności z polskimi normami, atestami i aprobatami technicznymi; 6.Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min.: 12 miesięcy na pomoce dydaktyczne. 7.Wykonawca zapewnia transport, ubezpieczenie transportu, załadunek oraz rozładunek (przeniesienie przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego) pomocy dydaktycznych i sprzętu wymienionego w SIWZ. 8.Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu UE. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zeas-opolelub/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w gminie Lubartów - doposażenie oraz wyposażenie
Dodano: 2015-03-03 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych
Dodano: 2015-01-23 - Modernizację oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Bełżec - dostosowanie pomieszczeń, zakup mebli i wyposażenia, sprzęt ICT
Dodano: 2015-01-23 - Dostawa wraz z montażem wyposażenia dydaktyczno - socjalnego oraz placu zabaw dla żłobka w miejscowości Karczmiska Pierwsze.
Dodano: 2014-12-12 - Dostawę i montaż mebli, wyposażenia wypoczynkowego do sal dydaktycznych, dostawę i montaż sprzętu komputerowego, dostawę i montaż sprzętu do sali gimnastycznej oraz dostawę pomocy dydaktycznych z tytułu dofinansowania w zakresie wyposażenia w sprzęt szkolny i pomoce dydaktyczne pomieszczeń w nowo wybudowanych obiektach szkół
Dodano: 2014-12-09 - Zakup wyposażenia, w tym pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół nr 12 w Lublinie przy ul. Sławinkowskiej 50
Dodano: 2014-12-09 - Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych
Dodano: 2014-12-01 - Dostawa wraz z montażem wyposażenia dydaktyczno - socjalnego oraz placu zabaw dla żłobka w miejscowości Karczmiska Pierwsze
Dodano: 2014-11-28 - Zakup wyposażenia, w tym pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół nr 12 w Lublinie przy ul. Sławinkowskiej 50
Dodano: 2014-11-18 - Dostawa tablic medycznych i innych pomocy dydaktycznych na potrzeby Zakładu Fizjoterapii Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Dodano: 2014-11-04