Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, Lubuczewo 29A
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-59 846 26 30 , fax. 0-59 849 19 68
- Data zamieszczenia: 2010-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
Lubuczewo 29A 29A
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 0-59 846 26 30, fax. 0-59 849 19 68
REGON: 77147782500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: dpslubuczewo.mojbip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W LUBUCZEWIE LUBUCZEWO 29 A, 76-200 SŁUPSK NIP: 839 27 52 028 REGON: 771477825 Tel. 059 846 26 30 Fax: 059 846 26 30 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część 1 - Dostawa mięsa, wędlin, konserw mięsnych Część 2 - Dostawa drobiu Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 15100000-9, CPV 15112000-6 KIEŁBASA ZWYCZAJNA kg 300 PARÓWKI kg 540 KIEŁBASA JARMARCZNA kg 520 SZYNKÓWKA kg 490 PRZYSMAK TUCHOLSKI kg 130 MIELONKA SZYNKOWA kg 625 KONSERWA MIĘSNA 300 g szt. 300 SALCESON kg 270 KASZANKA kg 300 KONSERWA MIĘSNA 400g szt. 250 KARKÓWKA kg 120 SCHAB B/K kg 150 NOGI WIEPRZOWE kg 50 ŁOPATKA B/K kg 1300 BOCZEK WP Z/ŻEB kg 130 BOCZEK ŚW kg 90 FLAKI WOŁOWE kg 100 SŁONINA kg 110 PASZTET KONSERWOWY 480 g kg 500 cześć 2 GRZBIETY Z KURCZĄT kg 440 UDZIEC KURCZĘCY kg 80 WĄTROBA kg 250 UDKA - ĆWIARTKI kg 720 FILET Z KURCZAKA kg 40 ŻOŁĄDKI DROBIOWE kg 80 KURCZAK ŚWIEŻY kg 780 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: oświadczenia: a) oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust. 1, pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1 do specyfikacji), b) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do specyfikacji), c) oświadczenie: - o nie zaleganiu z płatnościami w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych, Urzędzie Skarbowym oraz w Jednostce Samorządu Terytorialnego (załącznik nr 3 do specyfikacji). - o akceptacji warunków przetargowych określonych przez zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (załącznik nr 3 do specyfikacji). - o podpisaniu umowy o treści jak w załączonym projekcie po powiadomieniu o wyborze oferty (załącznik nr 4 do specyfikacji), - wykaz zamawianych artykułów (załączniki nr 5 i załącznik nr 6) d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności i gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Wszystkie dokumenty i zaświadczenia winny potwierdzać stan obecny, a kserokopie muszą być uwierzytelnione przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. 14. Kryteria oceny ofert: cena - waga 100% 15. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający będzie się kierował ceną . W/w kryterium będzie oceniane w skali punktowej od 0 do 100 pkt.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenia: a) oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust. 1, pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1 do specyfikacji), b) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do specyfikacji), c) oświadczenie: - o nie zaleganiu z płatnościami w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych, Urzędzie Skarbowym oraz w Jednostce Samorządu Terytorialnego (załącznik nr 3 do specyfikacji). - o akceptacji warunków przetargowych określonych przez zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (załącznik nr 3 do specyfikacji). - o podpisaniu umowy o treści jak w załączonym projekcie po powiadomieniu o wyborze oferty (załącznik nr 4 do specyfikacji), - wykaz zamawianych artykułów (załączniki nr 5 i załącznik nr 6) d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności i gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Wszystkie dokumenty i zaświadczenia winny potwierdzać stan obecny, a kserokopie muszą być uwierzytelnione przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dpslubuczewo.mojbip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa żywności do stołówki Zespołu Szkół w Lipnicy- dostawa mięsa świeżego, wędlin i drobiu
Dodano: 2016-07-14 - Zakup i dostawa żywności do stołówki Zespołu Szkół w Lipnicy
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa żywności dla MOW Nr 1 w Malborku - 5 pakietów
Dodano: 2016-06-03 - Dostawa mięsa, wędlin i drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Pelplinie
Dodano: 2016-05-20 - Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin do żłobków Gdańskiego Zespołu ŻŁobków w Gdańsku w okresie 1 roku.
Dodano: 2016-03-30 - Dostawa mięsa i wędlin
Dodano: 2016-02-25 - Dostaw żywności - 8 pakietów dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Malborku
Dodano: 2016-02-03 - Dostawa żywności - (mięso i nabiał) - 11/PN/2016
Dodano: 2016-01-25 - Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin do żłobków Gdańskiego Zespołu Żłobków w Gdańsku w okresie 1 roku.
Dodano: 2016-01-13 - Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych - drób i produkty drobiowe.
Dodano: 2015-12-09