Przetargi.pl
Dokończenie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 99 ul. Różana 22/24” w Warszawie.

Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 00-099 Warszawa, ul. Senatorska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 223 124 400 , fax. 223 124 490
  • Data zamieszczenia: 2019-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta
    ul. Senatorska
    00-099 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 223 124 400, fax. 223 124 490
    REGON: 16266500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szrm.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dokończenie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 99 ul. Różana 22/24” w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dokończenie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 99 ul. Różana 22/24” w Warszawie. 1.1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje dokończenie przebudowy budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 99 przy ul. Różanej 22/24 w Warszawie wraz z zagospodarowaniem terenu, dz. ew. nr 15/4, 0120 na potrzeby funkcjonowania dwóch placówek oświatowych: Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 111 im. Stefana Starzyńskiego (dawniej Zespołu Szkół Specjalnych nr 99) oraz Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii Nr 1. Podstawowe parametry obiektu: Powierzchnia zabudowy – ok. 1 900 m² Powierzchnia całkowita – ok. 7 700 m² Kubatura – ok. 30 000 m³ Powierzchnia użytkowa – ok. 4 000 m² Liczba kondygnacji nadziemnych: 4 Budynek znajduje się w obszarze ochrony konserwatorskiej wybranych parametrów historycznego układu urbanistycznego w planie przestrzennego Rejonu Starego Mokotowa (Uchwała Nr LXX/2187/2010 Rady m.st. Warszawy z dnia 14 stycznia 2010. Obiekt został ujęty w wykazie zabytków nieruchomych m.st. Warszawy. Podczas przebudowy należy uwzględnić wytyczne Stołecznego Konserwatora Zabytków. Ponadto Decyzją nr 1373/2018 z dnia 16.10.2018 r. wpisano do rejestru zabytków ruchomych województwa mazowieckiego elementy wystroju szkoły: płaskorzeźbę z wizerunkiem Syreny warszawskiej zlokalizowaną wewnątrz budynku szkoły i sgraffito zlokalizowane na elewacji budynku szkoły. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dokończenie przebudowy istniejącego budynku przy ul. Różanej 22/24 w Warszawie wraz z instalacjami elektrycznymi, teletechnicznymi i sanitarnymi – w tym: c.o, cw, wod-kan, gazowymi, wentylacji mechanicznej oraz zagospodarowanie terenu, w zakresie wynikającym z Załącznika Nr 10 do SIWZ, który będzie stanowił Załącznik Nr 6 do Umowy pn. „Zakres robót objętych Przedmiotem Umowy”. 3. Szczegółowy zakres Przedmiotu zamówienia określają nw. dokumenty: 1) Przedmiary robót 2) Projekt budowlany 3) Projekty wykonawcze 4) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) 5) Decyzja Nr 211/B/2017 z dnia 30.05.2017 r. – zmieniająca (ostateczną decyzję nr 164/B/2016 z dnia 19.05.2016 r. zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia dla inwestycji polegającej na: przebudowie budynku Zespołu Szkół Specjalnych Nr 99 i zmianie sposobu użytkowania części sal lekcyjnych na funkcję zamieszkania zbiorowego w budynku położonym przy ul. Różanej 22/24 w Warszawie) w zakresie zmiany projektu budowlanego w którym zmiany polegają na: zmianie projektu zagospodarowania terenu i zmianie formy architektonicznej budynku, i zatwierdzająca zamienny projekt budowlany. 6) Decyzja Nr 1373/2018 z dnia 16.10.2018 r. Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków 7) Zalecenia konserwatorskie z dnia 21.02.2019 r. Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków 8) Decyzja 854/2017/PE-ZD-II z 25 sierpnia 2017 r., Decyzja 1267/2017/PE-ZD-II z 16 listopada 2017 r. dot. usunięć i nasadzeń zastępczych drzew. 9) Dokumentacja techniczna opracowana w trakcie budowy w ramach nadzoru autorskiego 10) Inwentaryzacja robót wykonanych do dnia 04.07.2019 r. 11) Załącznik Nr 10 do SIWZ - ZAKRES ROBÓT OBJĘTYCH PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA. Uwaga! Zamawiający przewiduje zorganizowanie wizji lokalnej na istniejącym obiekcie w dniu 21.08.2019 r. Wykonawca zainteresowany uczestnictwem w wizji lokalnej zobowiązany jest do zabezpieczenia we własnym zakresie środków ochrony osobistej BHP umożliwiające wejście na obiekt, tj. kask, odpowiednie obuwie itp. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty ogólnobudowlane, w tym w szczególności prace zbrojarsko- betoniarskie, blacharskie, dekarskie, murarskie, tynkarskie (z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadania stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji np. kierownika budowy); b) roboty elektryczne/teletechniczne, w tym w szczególności prace monterskie instalacji i/lub urządzeń (z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadania stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji); c) roboty sanitarne, w tym w szczególności prace instalacyjne i/lub urządzeń, monterskie sieci (z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadania stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji). d) roboty związane z zagospodarowaniem terenu, w tym w szczególności roboty w zakresie zieleni. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, jednak nie krótszym niż 10 dni, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w Załączniku Nr 4 do Wzoru umowy czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy (Załącznik Nr 8 do SIWZ) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Poza oświadczeniami i dokumentami, o których mowa w sekcji III.3) - III.5), Wykonawca składając Ofertę musi dodatkowo do tej oferty załączyć: 1. Wypełniony druk „OFERTA” - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Uwaga! W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo na zasadach określonych w SIWZ. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (patrz rozdział VIII pkt 2.11. SIWZ). 3. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w którym to zobowiązaniu inny podmiot wskaże co najmniej: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów tego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia publicznego oraz określi czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane (w tym ogrodnicze), których wskazane zdolności dotyczą – zgodne w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ. 4. Zakres – część/części przedmiotu zamówienia, którego/ych wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ. Uwaga! W przypadku realizacji zamówienia bez udziału podwykonawców, na przedmiotowym załączniku należy złożyć oświadczenie o treści: „zamówienie zostanie zrealizowane bez udziału podwykonawców”. 5. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną, zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale XV SIWZ – w formie papierowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach