Przetargi.pl
Dokończenie IV etap modernizacji budynku zwierzętarni Instytutu Biologii Doświadczalnej im. M. Nenckiego PAN, dostosowującej do wymogów znowelizowanego prawa dotyczącego zwierząt laboratoryjnych genetycznie modyfikowanych

Instytut Biologii Doświadczalnej im. Marcelego Nenckiego PAN ogłasza przetarg

  • Adres: 02-093 Warszawa, ul. Pasteura
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5892000, , fax. 22 8225342
  • Data zamieszczenia: 2020-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Biologii Doświadczalnej im. Marcelego Nenckiego PAN
    ul. Pasteura 3
    02-093 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5892000, , fax. 22 8225342
    REGON: 00032582500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nencki.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dokończenie IV etap modernizacji budynku zwierzętarni Instytutu Biologii Doświadczalnej im. M. Nenckiego PAN, dostosowującej do wymogów znowelizowanego prawa dotyczącego zwierząt laboratoryjnych genetycznie modyfikowanych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja (przebudowa pomieszczeń) części budynku zwierzętarni Zamawiającego posadowionego przy ulicy Pasteura nr 3 w Warszawie (obszar zachodniej części parteru Zwierzętarni) dostosowującej budynek do wymogów znowelizowanego prawa dotyczącego zwierząt laboratoryjnych genetycznie modyfikowanych. Zakres wynikający z projektu architektonicznego Część 1: Architektura i konstrukcja: prace przygotowawcze, prace rozbiórkowe, prace wewnątrz budynku, przebicia przez ściany i stropy, belki nadprożowe, przejście przewodem pod ziemią, nowo projektowane ściany, posadzki, naprawa tynków, wykończenie ścian, listwy odbojowe, instalacje - prace dodatkowe, drzwi projektowane, parapety, sufity podwieszane, balustrady, remont klatek schodowych, prace remontowe z wymianą drzwi, część 2 Sanitarna modernizacja wewnętrznej instalacji wentylacyjnej (wentylacja mechaniczna, nawiewno – wywiewna zrównoważona zapewniająca kaskadę ciśnienia wraz z automatyką) , centralnego ogrzewania (wymiana na nowe grzejniki stalowe, płytowe, wykonaniu higienicznym bez osłon i elementów konwekcyjnych z podłączeniem bocznym, instalacja ciepła technologicznego, doprowadzająca czynnik grzewczy z węzła cieplnego, istniejącego w piwnicy, do centrali, instalacja odzysku ciepła, instalacja chłodnicza, wodociągowa, instalacja wodociągowa na potrzeby nawilżania, instalacja hydrantowa, instalacja kanalizacyjna remontowanych pomieszczeń, część 3 Instalacje elektryczne i instalacje teletechniczne wymiana instalacji elektrycznych w remontowanych pomieszczeniach (oświetlenia podstawowego, - oświetlenia awaryjnego, oświetlenia ewakuacyjnego, gniazd wtykowych porządkowych, gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia, gniazd wtykowych dedykowanych przy stanowiskach komputerowych, instalacje zasilania urządzeń technologicznych (wentylacji, klimatyzacji), instalację zasilania opraw UV, połączenia wyrównawcze. Instalacje teletechniczne - instalacja niskoprądowa dla przebudowy i rozbudowy remontowanej części budynku instalacja systemu sygnalizacji pożarowej, instalacja systemu kontroli dostępu, instalacja okablowania strukturalnego Uwaga: zakres prac nie zawiera budowy pomieszczenia magazynowego i prac towarzyszących na wewnętrznym dziedzińcu oraz remontu piwnicy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości Część nr 1 – 2 500,00 zł, Część nr 2 – 5 000,00 zł, Część nr 3 – 2 500,00 zł 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego (księgowania).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Oświadczenia lub dokumenty do dostarczenia wraz z ofertą 1. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, aktualne na dzień składania ofert (wzór stanowi załącznik do SIWZ) w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. 1) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza w Oświadczeniu informację, o tych podmiotach. 2) Zamawiający nie będzie w niniejszym postępowaniu weryfikował podwykonawców pod kątem braku istnienia podstaw do wykluczenia na podstawie ustaleń art. 25a ust. 5 ustawy Pzp. W niniejszym postępowaniu Wykonawca nie ma obowiązku składania odrębnych Oświadczeń dla wskazanych przez siebie podwykonawców. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców: a. Oświadczenie składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie, przy czym oświadczenie potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia. b. Zamawiający wskazuje, że nie określa szczególnego sposobu spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy oraz nie określa warunków realizacji zamówienia przez takich Wykonawców w inny sposób niż w przypadku pojedynczego Wykonawcy. 2. Oświadczenia lub dokumenty stanowiące treść oferty: 1) Szablon oferty (wzór stanowi załącznik do SIWZ). 2) Informacja o złożeniu oferty, której wybór prowadzi/ nie prowadzi do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (wzór stanowi załącznik do SIWZ) -składana o ile dotyczy. 3) Informacja o zastrzeżeniu jawności treści stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (wzór stanowi załącznik do SIWZ) -składana o ile dotyczy. 3. Oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, potwierdzające treść oferty: 1) Informacja o powierzeniu/nie powierzeniu części zamówienia podwykonawcą (wzór stanowi załącznik do SIWZ). 2) Pełnomocnictwo, w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy -Pzp -składane o ile dotyczy. 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, potwierdzający udostępnienie dla Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia potwierdzający w swej treści, że określony w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp potencjał został faktycznie udostępniony (wzór stanowi załącznik do SIWZ) -składane o ile dotyczy. II Oświadczania lub dokumenty składane po zamieszczeniu na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert (grupa kapitałowa) 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami, którzy złożyli w niniejszym postępowaniu odrębne Oferty i o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik do SIWZ). 1) W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca wraz z powyższym oświadczeniem składa dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. 2) Oświadczenie lub Oświadczenie i dowody Wykonawca przekazuje Zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (informacje z otwarcia ofert). 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w oświadczenie składa każdy z Wykonawców. III Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy do dostarczenia Zamawiającemu; 1) Kosztorys opracowany metodą kalkulacji szczegółowej, o którym mowa w §1 ust. 4 Wzoru Umowy (patrz: pkt XIX.3 SIWZ), 2) Wykaz Pracowników realizujących zamówienie, 3) Polisę CAR (ubezpieczenia ryzyk budowlanych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach