Przetargi.pl
Dodatkowy remont dróg leśnych w Nadleśnictwie Ruda Maleniecka w 2012r

Nadleśnictwo Ruda Maleniecka ogłasza przetarg

  • Adres: 26-242 Ruda Maleniecka, Ruda Maleniecka 116
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3731595 , fax. 041 3731545
  • Data zamieszczenia: 2012-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Ruda Maleniecka
    Ruda Maleniecka 116 116
    26-242 Ruda Maleniecka, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3731595, fax. 041 3731545
    REGON: 29002008700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.lasy.gov.pl/ruda
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ruda Maleniecka.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dodatkowy remont dróg leśnych w Nadleśnictwie Ruda Maleniecka w 2012r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem dróg leśnych. Odcinki dróg objęte projektem remontu posiadają nawierzchnię w większości gruntową oraz tłuczniowa zniszczoną w wyniku wieloletniej eksploatacji. W związku z długotrwałą eksploatacją oraz szkodliwym wpływem warunków atmosferycznych w drogach powstały liczne doły oraz koleiny, w których gromadzi sie woda. Ogólnie stan techniczny dróg można ocenić jako średni, a odcinków wymagających remontu nawierzchni, jako zły. Zastosowanie na nich zabiegów remontowych zdecydowanie poprawi ich nośność jak i żywotność (wyrównanie kolein oraz odprowadzenie wody opadowej). Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45 23 31 42 - 6 - roboty w zakresie naprawy dróg 3.2. Zamawiający przewiduje podziału zamówienia na 2 części. Część nr 1:Remont dróg leśnych w leśnictwach: Szkucin, Ruda Pilczycka, Kapałów Część nr 2: Naprawa szlaków zrywkowych w leśnictwach: Czapla, Lipa 3.3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. 3.4. W przypadku, gdy wykonawca składa ofertę na dwie części zamówienia, zobowiązany jest podać cenę ofertową dla każdej części zamówienia oddzielnie. Zaoferowanie przez wykonawcę ceny łącznej za wybrane przez siebie części zamówienia spowoduje odrzucenie oferty. 3.5. Szczegółowy zakres robót opisany jest w uproszczonej specyfikacji technicznej (załącznik nr 6) oraz w przedmiarach robót; dla każdej z części oddzielnie (załącznik nr 7). Załączniki stanowią integralną część SIWZ. 3.6. Wykonawca udzieli 12 miesięcy rękojmi na wykonane roboty, licząc od dnia odbioru końcowego robót i podpisanego (bez uwag) protokołu odbioru. 3.7. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy Robót. 3.8. Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca wyłoniony w drodze postępowania zobowiązany będzie dostarczyć w/w dokumenty przy odbiorze ostatecznym zadania. 3.9. W związku z tym, że Zamawiający oczekuje, że Wykonawca złoży ofertę z ceną ryczałtową celem prawidłowego przygotowania oferty zamawiający zaleca by Wykonawca dokonał szczegółowej lustracji na gruncie terenu na którym będzie realizował inwestycje, celem przygotowania oferty. 3.10. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie faktury końcowej na każdą część zamówienia. Zamawiający dokona płatności w terminie 21 dni od otrzymania faktury na podstawie protokołów odbioru robót potwierdzających wykonanie zamówienia zgodnie z podpisaną umową. Szczegóły dotyczące rozliczenia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ - wzór umowy. 3.11. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z dnia 8 czerwca 2010 Dz. U. Nr 113, poz.759.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Przyjęcie rozwiązań równoważnych powodujące konieczność ingerencji w dokumentację projektową i wydane decyzje administracyjne wymagają ewentualnej zgody autora projektu w zakresie ochrony praw autorskich. Koszty związane z koniecznością zmian w projekcie i wydanych decyzjach administracyjnych leżą po stronie Wykonawcy. Termin wykonania całości przedmiotu zamówienia musi uwzględniać czas niezbędny na wykonanie ewentualnych zmian. 3.12. Zamawiający żąda by Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom. Jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.lasy.gov.pl/ruda
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach