Przetargi.pl
Docieplenie stropu w budynku Urzędu Skarbowego w Jaśle, ul. Staszica 3, 38-200 Jasło

Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Geodetów
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 850 36 00, , fax. 17 852 11 30
  • Data zamieszczenia: 2019-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
    ul. Geodetów 1
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 850 36 00, , fax. 17 852 11 30
    REGON: 00102300300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.podkarpackie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Docieplenie stropu w budynku Urzędu Skarbowego w Jaśle, ul. Staszica 3, 38-200 Jasło
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu zadania pn. „Docieplenie stropu w budynku Urzędu Skarbowego w Jaśle, ul. Staszica 3, 38-200 Jasło”. 2. Zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 5 do SIWZ , w szczególności: 1) Projekt wykonawczy, 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dalej „STWiORB”, 3) Przedmiar robót (dokument pomocniczy do obliczenia ceny oferty; dokument ten nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia), 3. Zakres zamierzenia inwestycyjnego obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie docieplenia stropu nad ostatnią kondygnacją w obiekcie zlokalizowanym w Jaśle, ul. Staszica 3 (siedziba Urzędu Skarbowego). 4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentacji projektowej na zasadach określonych we wzorze umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ). 5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać również wszelkie prace towarzyszące, oraz roboty tymczasowe nie objęte ww. dokumentacją projektową, a są konieczne do realizacji przedmiotu umowy w tym m.in.: 1) organizacja i zabezpieczenie terenu robót wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, 2) uporządkowanie terenu robót po ich zakończeniu, 3) oraz wszelkie inne prace nie objęte SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej, obowiązujące przepisy prawa i własne doświadczenie. 6. Wykonawca będzie realizować prace związane z przedmiotem umowy od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu Skarbowego tj. 7:30-15:30 z zastrzeżeniem pkt 7 na niewyłączonym z normalnej eksploatacji budynku (obiekcie) w oparciu o harmonogram uzgodniony z Zamawiającym. 7. Ze względu na charakter użytkowania budynku nie ma możliwości wyłączenia go w całości lub w części z użytkowania, w związku z czym realizacja zamówienia będzie przeprowadzana etapami w terminach i w godzinach wcześniej uzgodnionych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany oznaczonego zakresu czasowego realizacji robót z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego. 8. Prace o wysokiej uciążliwości, jak natężenie hałasu, duże zapylenie, utrudnienia komunikacyjne, muszą być wykonywane po godzinach pracy jednostki, czyli po godz. 15:30. 9. Materiały, wyroby i technologie zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w ustawie z dnia z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) zwane dalej „ustawa PrBud” i ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tj.: Dz. U. z 2019 r. poz. 266 z późn. zm.) oraz przepisach wykonawczych do tych ustaw, a także wymaganiom wskazanym w dokumentacji projektowej. 10. Materiały i wyroby stosowane do realizacji zamówienia, muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa: atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego i stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, aprobaty techniczne, certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności oraz muszą być nieużywane, posiadać aktualny okres ważności i być wolne od wad fizycznych i prawnych. 11. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną dotyczącą używanych materiałów. 12. Zastosowane ewentualnie przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Zamawiający zaznacza, iż użyte ewentualnie w dokumentacji przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych elementów czy materiałów, itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest rozwiązanie równoważne, które spełni wszystkie wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ. Ponadto, jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do SIWZ), Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny, oraz o ile to niezbędne uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych. Przy oferowaniu rozwiązań i elementów innych niż opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne i funkcjonalne pozwalające na ocenę zgodności oferowanego przedmiotu z wymaganiami SIWZ. 13. Zgodnie z art. 658 w zw. z art. 656 w zw. z art. 638 w zw. z art. 568 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1145 z późn. zm), dalej „KC” okres rękojmi na wady nieruchomości wynosi 5 lat (60 miesięcy), wobec tego wymagany okres rękojmi na wszystkie wykonane roboty, w tym na wbudowane materiały i wyroby nie może być krótszy niż 5 lat (60 miesięcy) licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami KC. Zamawiający wymaga również udzielenia gwarancji na okres minimum 5 lat (60 miesięcy) na wykonane roboty budowlane, w tym na wbudowane materiały i wyroby. Przedłużenie okresu obowiązywania gwarancji dla robót budowlanych, w tym wbudowanych materiałów i wyrobów Wykonawca określi w złożonej ofercie. Przedłużony przez Wykonawcę okres obowiązywania gwarancji dla robót budowlanych, w tym wbudowanych materiałów i wyrobów poddany będzie ocenie na zasadach określonych w pkt 14 SIWZ. 14. Zamawiający w niniejszym postępowaniu stosuje klauzule społeczne, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp 15. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę, jak również nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia. Jednocześnie Zamawiający informuje, że zastrzeżenia te nie uprawniają Wykonawcy do powierzenia do realizacji całości przedmiotu zamówienia Podwykonawcom. 16. Zamawiający umożliwi Wykonawcom przed upływem terminu składania ofert dokonanie wizji lokalnej terenu objętego robotami budowlanymi w budynku Urzędu Skarbowego w Jaśle, ul. Staszica 3, 38-200 Jasło, których dotyczy przedmiot zamówienia w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem robót budowlanych oraz skalkulowania oferty. Wizja lokalna nie jest obowiązkowa i jej odbycie nie jest warunkiem złożenia oferty. Przeprowadzenie wizji lokalnej może odbyć się po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym, z wyprzedzeniem co najmniej 2 dni roboczych. Wykonawca zainteresowany wizją lokalną winien złożyć w tej sprawie wniosek do Zamawiającego z proponowanym terminem wizji lokalnej i wykazem osób (imię i nazwisko) biorących w niej udział, pocztą elektroniczną na adres: przetargi.ias.400000@mf.gov.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach