Przetargi.pl
Docieplenie budynku Domu Nauczyciela w Łęcznie

Gmina Sulejów ogłasza przetarg

  • Adres: 97330 Sulejów, ul. Konecka
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446 102 500 , fax. 446 162 551
  • Data zamieszczenia: 2018-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulejów
    ul. Konecka 42
    97330 Sulejów, woj. łódzkie
    tel. 446 102 500, fax. 446 162 551
    REGON: 59064832700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sulejow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Docieplenie budynku Domu Nauczyciela w Łęcznie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych budynku Domu Nauczyciela w Łęcznie, dz. Nr 625, obręb 0014 Łęczno, jednostka ewidencyjna 101009_5 2. Zakres robót do wykonania w ramach przedmiotowego zamówienia: - docieplenie ścian zewnętrznych, - wymianę parapetów zewnętrznych, - wymianę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, - wykonanie nowej instalacji odgromowej. Szczegółowy opis prac zawiera projekt budowlany oraz przedmiar robót. Podstawą do wyceny zadania jest projekt budowlany, a pozostałe dokumenty są jedynie dokumentami pomocniczymi i uzupełniającymi projekt budowlany. Wycena oferty winna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją, obowiązującym prawem i normami. Podany wyżej obmiar robót do wykonania może nieznacznie odbiegać od stanu rzeczywistego. Składający ofertę powinien we własnym zakresie dokonać oględzin terenu budowy i dokonać własnego obmiaru robót w celu uniknięcia rozbieżności i porównać go z dokumentacją oraz przedmiarem robót. Niedoszacowanie robót przez oferenta nie będzie podstawą do roszczeń o zwiększenie wartości robót. 3. Za wykonanie robót objętych przedmiotowym zmówieniem, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie zgodne ze złożoną ofertą do przetargu. Płatność na podstawie faktury wraz z dołączonym protokołem odbioru wykonanych robót potwierdzonych przez przedstawicieli Zamawiającego, Inspektora Nadzoru, Kierownika Budowy. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 4. Po zakończeniu robót Wykonawca przedstawi wykaz ilości wbudowanych materiałów. 5. Odbiór robót Roboty będą podlegały następującym etapom odbioru: a/ odbiorowi końcowemu (odbierający: zamawiający w obecności Inspektora Nadzoru oraz przedstawicieli Wykonawcy w tym Kierownika Budowy) - po całkowitym zakończeniu robót składających się na przedmiot zamówienia na podstawie oświadczenia kierownika budowy i po dostarczeniu Zamawiającemu na 4 dni przed wyznaczonym terminem odbioru końcowego odpowiednich dokumentów między innymi: • oryginał wewnętrznego dziennika budowy z potwierdzeniem Inspektora nadzoru i kierownika budowy o zakończeniu robót; • kosztorysu powykonawczego; • certyfikatów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności lub świadectw dopuszczenia do obrotu na zastosowane materiały; • oświadczenie Kierownika Budowy o wykonaniu przedmiotu zamówienia zgodnie z zgłoszeniem robót nie wymagających decyzji o pozwoleniu na budowę, przepisami i obowiązującymi normami • dokumentacja fotograficzna w formie elektronicznej i papierowej z realizowanych zadania; • zakres rzeczowy wykonanych robót potwierdzony przez Kierownika Budowy, Inspektora Nadzoru i przedstawiciela Zamawiającego wraz ze szczegółowym podaniem ilości wbudowanych materiałów. 6. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej 2 osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: a. rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych związanych z robotami budowlanymi, operatorów sprzętu, b. sposobu dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a: dane osób (imię i nazwisko oraz stanowisko pracy) wykonujących czynności wskazane w lit. a zostaną ujęte w formie wykazu i przekazane Zamawiającemu w terminie 10 dni od podpisania umowy. Powyższy obowiązek wykonawcy dokumentowania zatrudnienia osób obejmuje także pracowników podwykonawców i dalszych podwykonawców, Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania zamówienia w celu weryfikacji, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez wykonawcę; c. sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a: Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo naliczenia Wykonawcy kar umownych, a w przypadku dwukrotnego nie wywiązania się ze wskazanych obowiązków, niezależnie od prawa naliczenia kary umownej, również prawo odstąpienia od umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1). 2. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeśli dotyczy). 3. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach