Gmina Wieluń ogłasza przetarg
- Adres: 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 438 860 249 , fax. 438 860 260
- Data zamieszczenia: 2020-09-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieluń
Plac Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń, woj. łódzkie
tel. 438 860 249, fax. 438 860 260
REGON: 73093475000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielun.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Docieplenie budynków wraz z wymianą obróbek blacharskich przy ul. Krakowskie Przedmieście 2A, 2B, 2C” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie docieplenia i obróbek blacharskich budynków przy ul. Krakowskie Przedmieście 2a, 2b, 2c. Przedmiotowe budynki usytuowane są na działce nr 495, obr. 8 w Wieluniu. Zakres rzeczowy obejmuje: a) budynek nr 2A - roboty ziemne, - obróbki dekarskie i orynnowanie, - wykonanie robót budowlanych przy ścianach poniżej terenu ziemi, - wykonanie robót budowlanych przy ścianach powyżej terenu ziemi w tym ich docieplenie oraz wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku mineralnego strukturalnego, - stolarka drzwiowa. UWAGA: Zgodnie ze stanowiskiem Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Łodzi przy ścianie frontowej budynku nie należy wykonywać prac budowlanych związanych z dociepleniem. b) budynek 2B - roboty ziemne, - obróbki dekarskie i orynnowanie, - wykonanie robót budowlanych przy ścianach poniżej terenu ziemi, - wykonanie robót budowlanych przy ścianach powyżej terenu ziemi w tym ich docieplenie oraz wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku mineralnego strukturalnego, c) budynek nr 2C - roboty ziemne, - obróbki dekarskie i orynnowanie, - stolarka okienna, - wykonanie robót budowlanych przy ścianach poniżej terenu ziemi, - wykonanie robót budowlanych przy ścianach powyżej terenu ziemi w tym ich docieplenie oraz wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku mineralnego strukturalnego, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załączniki do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Dołączony do SIWZ Przedmiar robót ma charakter pomocniczy i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia i podstawy wyceny ofert. Przedmiar robót nie determinuje zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w Przedmiarze robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót i pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji. Rzetelna wycena winna być dokonana na podstawie aktualnego projektu budowlanego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium do dnia 14.10.2020 r. do godz. 13.00 w wysokości: 3 560,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset sześćdziesiąt złotych 00/100). 19.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilka następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z późn. zm.).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej. Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.um.wielun.pl informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcja/spółki cywilne) ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców we własnym imieniu. Inne dokumenty: a) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcja) lub przez spółki cywilne należy złożyć jeden dokument; b) pełnomocnictwo (oryginał) osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów; pełnomocnictwo udzielone liderowi/wspólnikowi w przypadku złożenia oferty wspólnej (konsorcjum) lub przez spółki cywilne. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem; c) dowód wniesienia wadium; d) Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w ust. 13.3 niniejszej SIWZ, w celu wykazania czy będzie on dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, obowiązany jest złożyć „Zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia” z wykorzystaniem wzoru– załącznik nr 8 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- MODERNIZACJA BUDYNKU PO BYŁEJ SZKOLE W HUCIE PORAJSKIEJ WRAZ Z ADAPTACJĄ NA MIESZKANIA KOMUNALNE
Dodano: 2020-10-07 - BUDOWA BUDYNKU GOSPODARCZEGO I WIATY NA DZIAŁCE NR 119/1 OBRĘB 4 MIASTA KAMIEŃSK
Dodano: 2020-09-17 - MODERNIZACJA BUDYNKU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W OCHOCICACH
Dodano: 2019-09-06 - BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO NR 3 PRZY UL. ŚW. ALBERTA CHMIELOWSKIEGO W BEŁCHATOWIE
Dodano: 2018-06-04 - Dostawa i montaż elementów więźby dachowej wraz z pokryciem dla budynku frontowego, zlokalizowanego w Łodzi, ul. Wólczańska 168 (budynek świetlicy środowiskowej).
Dodano: 2018-04-23 - Przebudowa części usługowej budynku wraz ze zmianą sposobu użytkowania na cele mieszkalne (Brzeźnio, ul. Na Górce)
Dodano: 2018-04-20 - Dostawa i montaż elementów więźby dachowej wraz z pokryciem dla budynku willi, zlokalizowanego w Łodzi, ul. Wólczańska 168 (budynek mieszkalny).
Dodano: 2017-09-14