Przetargi.pl
BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO NR 3 PRZY UL. ŚW. ALBERTA CHMIELOWSKIEGO W BEŁCHATOWIE

Bełchatowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 97400 Bełchatów, ul. Fabryczna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (044) 632 65 19 , fax. (044) 632 65 19
  • Data zamieszczenia: 2018-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bełchatowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    ul. Fabryczna
    97400 Bełchatów, woj. łódzkie
    tel. (044) 632 65 19, fax. (044) 632 65 19
    REGON: 59060196900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.e-bip.pl/start/12563
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Bełchatowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO NR 3 PRZY UL. ŚW. ALBERTA CHMIELOWSKIEGO W BEŁCHATOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 3 w Bełchatowie przy ul. Św. Alberta Chmielowskiego. W podpiwniczeniu należy zlokalizować pomieszczenia gospodarcze (pom.gosp./1 lokal mieszkalny), pomieszczenia na wodomierz, oraz węzeł cieplny . Budynek musi posiadać dach płaski o nachyleniu ~3%. W budynku projektuje się mieszkania jedno, dwu i trzypokojowe. Na parterze przewiduje się mieszkanie przystosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo.: Pow. zabudowy 494,00 m2 Pow. całkowita 3 192,00 m2 Kubatura 10 324,00 m3 Długość 29,12 m Szerokość 20,32 m Wysokość 19,41 m Ilość kondygnacji nadziemne 6 Budynek wyposażony będzie w instalacje wody zimnej, kanalizacji sanitarnej, c.w.u., centralnego ogrzewania, elektryczną oraz w węzeł cieplny zlokalizowany w piwnicy. Do obowiązków wykonawcy należała będzie budowa przyłączy wody i kanalizacji sanitarnej do budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 3 w Bełchatowie przy ul. Sw. Alberta Chmielowskiego. Zgodnie z Warunkami Technicznymi budowa przyłącza wody do projektowanego budynku zostanie wykonana z istniejącej miejskiej sieci wodociągowej Dn250 żel. w ul. Chmielowskiego. Projektowane przyłącze kanalizacji sanitarnej, zgodnie z Warunkami Technicznymi będzie odprowadzało ścieki sanitarne do miejskiego kanału sanitarnego PCV200 w ul. Chmielowskiego. W zakres robót wchodzi również budowa przyłącza kanalizacji deszczowej, odwadniającej dach i teren działek oraz drenaż opaskowy dla projektowanego budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bełchatowie przy ul. Św. Alberta Chmielowskiego. Oświetlenie terenu będzie zasilane z rozdzielnicy administracyjnych RA budynku. W zakres robót wchodzi również przebudowa odcinka linii kablowej NN kolidującej z projektowanym zagospodarowaniem działek nr ewid. 215/5, 215/16 i 148/39 w Bełchatowie przy ul. Św. A. Chmielowskiego. W celu zapewnienia dobrej ochrony budynku wielorodzinnego, terenu wewnętrznego oraz parkingów projektowany jest system telewizji dozorowej CCTV wyposażony w kamery telewizyjne. Urządzenia centrali CCTV umieszczone zostaną w wyznaczonym pom. teletechnicznym. W skład wyposażenia centrali CCTV wchodzić będą monitor, komputer do obróbki i zapisu obrazów telewizyjnych na dyskach oraz konsole obsługi. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie ponadto : 1. Sporządzenie i załączenie do umowy harmonogramu rzeczowo-finansowego robót budowlanych w rozbiciu na branże i rodzaje robót. 2. Wywiezienie na własny koszt z terenu budowy i utylizowanie zgodnie z zapisami Ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. z późniejszymi zmianami wszelkie odpady powstałe w trakcie budowy. 3. Zapewnienie we własnym zakresie i na własny koszt zaplecza dla celów budowy oraz uzyskanie zezwolenia i podpisania umowy na pobór wody i energii dla celów budowy. 4. Uzyskanie zgody, poniesienie kosztów zajęcia pasa drogowego, ewentualnego projektu organizacji ruchu (jeżeli będzie wymagany) oraz niezbędnych zabez-pieczeń. 5. Zapewnienie dozoru na terenie budowy (Kierownik dostępny cały czas na terenie budowy), zabezpieczenie warunków bhp i ppoż. 6. Uzgodnienie z gestorami sieci przed przystąpieniem do prac warunków prowa-dzenia robót w ich rejonie oraz miejsce i termin włączenia przyłączy oraz zabez-pieczenie końcówek. 7. Usunięcie na własny koszt zniszczeń uzbrojenia lub terenów przyległych, gdyby takie powstały w wyniku prowadzenia robót. 8. Zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej niezbędnej dla prowadzenia budowy oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej na mapach sekcyjnych . 9. Wykonanie wszystkich badań i prób zgodnie z dokumentacją techniczną, obo-wiązującymi normami i warunkami wykonania i odbioru robót ze szczególnym uwzględnieniem badań zagęszczenia gruntu w wykonywanych wykopach związa-nych z montażem infrastruktury technicznej oraz terenach przeznaczonych pod drogi i ciągi piesze. 10. Bieżące oczyszczanie terenu przyległego z zanieczyszczeń spowodowanych prowa-dzeniem budowy. 11. Pokrycie kosztów przeglądów i odbiorów przez instytucje takie jak: Sanepid, PEC, Wod-Kan, ZE, Zakład Kominiarski, Dozór Techniczny, wykonanie świadectwa energetycznego budynku itp. 12. Zawiadamianie służb nadzoru na trzy dni przed odbiorem robót zanikających. 13. Wykonanie pełnej wymiany gruntu na piasek w wykopach przeznaczonych pod budowę infrastruktury technicznej. Wskaźnik zagęszczenia gruntu pod drogami powinien wynosić min.99%, a pod ciągami pieszymi min. 95%. 14. Fragmenty ciągów pieszych i dróg osiedlowych należy w miejscu gdzie kończy się zakres należy zabezpieczyć krawężnikiem. 15. Zaizolowanie wszystkich rurociągów instalacji wewnętrznych cwu i co pianką poli-uretanową. 16. Zabezpieczenie środków finansowych na opłatę za ogrzewanie budynku w sezonie grzewczym - w celu wykonywania robót wykończeniowych w prawidłowych wa-runkach temperaturowych (jeżeli będzie taka konieczność). Uwaga: 1. Wykonawca winien zastosować stolarkę okienną o współczynniku k=1,1 W/(m2x k). Należy zastosować stolarkę okienną dwuskrzydłową bez dodatkowych podziałów w skrzydłach. W oknach balkonowych należy zastosować wyłącznie jeden podział na każdym skrzydle. 2. W trakcie realizacji zamówienia należy uzgodnić z przyszłymi lokatorami (których dane zostaną przekazane w trakcie realizacji zamówienia) elementy wykończenia wewnętrznego np. kolor ścian, płytki itp. 3. Drzwi zewnętrzne wejściowe do klatek schodowych należy wyposażyć w elektro-magnes, stopkę podporową, samozamykacz wraz z miejscem na kasetę dla domo-fonu lub równoważne. 4. W cenie ofertowej należy uwzględnić koszt zakupu i montażu skrzynki gazowej zewnętrznej zabezpieczającej główny zawór gazowy. 5. Skrzynki pocztowe w ilości odpowiadającej ilości mieszkań +1. 6. W częściach wspólnych (bez piwnic) zastosować oświetlenie ledowe z czujnikiem ruchu typu LED SENSO-C, LED VARIO lub równoważne 7. Drzwi wejściowe wewnętrzne między wiatrołapem powinny zawierać cztery otwory, tak aby nie tworzyła się tzw. poduszka pomiędzy drzwiami wejściowymi do klatki. W zakresie ciśnienia wody w instalacji: Wykonawca zapewni utrzymanie w obiekcie ciśnienia wody zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności z § 114. ROZPORZĄDZENIA MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (D.U. z 2015 r. poz.1422) 1. Ciśnienie wody w instalacji wodociągowej w budynku, poza hydrantami przeciwpożarowymi, powinno wynosić przed każdym punktem czerpalnym nie mniej niż 0,05 MPa (0,5 bara) i nie więcej niż 0,6 MPa (6 barów). 2. Jeżeli minimalne ciśnienie, określone w ust. 1, nie może być uzyskane ze względu na występujące stale lub okresowo niedostateczne ciśnienie wody w sieci wodociągowej, należy zastosować odpowiednie urządzenia techniczne, zapewniające wymaganą jego wielkość w instalacji wodociągowej w budynku. W gestii wykonawcy pozostaje dobór systemu urządzeń zapewniających utrzymanie właściwego ciśnienia wody w instalacji budynku. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji przyjęte do realizacji rozwiązania. W zakresie montażu stolarki: Wykonawca zapewni montaż stolarki w sposób szczelny tzw. ciepły montaż - z wykorzystaniem trzech warstw zgodnie z przyjętą technologią zalecaną przez producenta. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji przyjęte do realizacji rozwiązania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ (Dokumentacja projektowa). Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt -dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Nazwy własne mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Przedmiar dołączony jest wyłącznie pomocniczo w celu sporządzenia kalkulacji własnej. Wykonawca powinien pamiętać, bez względu na jakiekolwiek ograniczenia zasugerowane przez opis każdej pozycji i/lub wyjaśnienie, że cena przedstawiona w ofercie stanowi zapłatę za prace wykonane i zakończone pod każdym względem. Uważa się, że Wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania bez względu na to czy zostały określone czy zasugerowane w przedmiarze. Wykonawca zapewnia obsługę geodezyjną. Miejsce wywozu odpadów i urobku wraz z utylizacją pozostaje w gestii Wykonawcy i stanowi jego koszt, niezależnie od zasugerowanej w przedmiarze robót odległości takiego wywozu. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: 1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a: w terminie 7 dni od podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie, z którego wynikało będzie, iż przy realizacji zamówienia zatrudnione są osoby na podstawie umowy o pracę zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy 2) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a: Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo naliczenia Wykonawcy kar umownych, a w przypadku nie wywiązania się ze wskazanych obowiązków, niezależnie od prawa naliczenia kary umownej, również prawo odstąpienia od umowy. Warunki płatności Rozliczenie z Wykonawcą za przedmiot umowy będzie odbywało się na podstawie kwartalnych faktur częściowych - wystawionych w oparciu o protokoły częściowego odbioru robót zgodnie z ich zaawansowaniem, podpisane przez inspektorów nadzoru – jednak w wartościach nie większych niż wynikających z harmonogramu. Zgodnie z art. 143a ust.3 ustawy Pzp procentowa wartość ostatniej części wynagrodzenia nie może wynosić więcej niż 10 % wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Szczegółowy zakres robót określa: Dokumentacja projektowa, Przedmiary robót, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 uPzp, tj.: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2018.110 t.j.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego i jest przechowywane na rachunku bankowym. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji e) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: 1. odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub 2. nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub 3. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87. ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: PKO BP o/Bełchatów 98102039580000940200151506 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium, wnoszone w innych niż pieniądz formach, należy złożyć w oryginale, przed upływem terminu składania ofert (jako oddzielny od oferty dokument) w sekretariacie Bełchatowskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., przy ul. Fabrycznej 1/1 HA, 97-400 Bełchatów. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty, wg załącznika nr 1 do SIWZ; 2) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów (jeśli dotyczy) 3) Pełnomocnictwo, jeżeli dotyczy 4) Dokument lub dokumenty potwierdzające prawo do podpisywania oferty -osób składających podpisy w imieniu wykonawcy, dołączenia umowy regulującej współpracę członków konsorcjum/wspólników spółki cywilnej (jeżeli oferta składna jest przez konsorcjum lub spółkę cywilną), odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 5) Dowód wniesienia wadium 6) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wg załącznika nr 3 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach