Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 6 ogłasza przetarg
- Adres: 81-453 Gdynia, gen. J. Hallera
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-58 622 22 24; 622 88 99 , fax. 0-58 622 22 24
- Data zamieszczenia: 2017-09-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 6
gen. J. Hallera 9
81-453 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 0-58 622 22 24; 622 88 99, fax. 0-58 622 22 24
REGON: 00021288300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: gimnazjum10.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dobudowa szybu dźwigu osobowego do istniejącego budynku szkoły wraz z montażem dźwigu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dobudowa szybu dźwigu osobowego wraz z montażem windy w celu umożliwienia dostępu osobom niepełnosprawnym do kondygnacji od parteru do III piętra szkoły w ramach realizacji projektu budowlanego „Dobudowa szybu dźwigu osobowego do istniejącego budynku szkoły” Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 6 w Gdyni przy ul.gen.J.Hallera 9 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym zakres robót budowlanych i parametry dźwigu zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (do projektu) stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5 000 złotych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: NIE DOTYCZY
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) Zamawiający wymaga, aby w sytuacji, gdy oferta wykonawcy, który wykazując się spełnieniem warunków udziału w postępowaniu polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, została uznana za najkorzystniejszą, wykonawca przedstawił w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w ppkt od VIII.2.4 do VIII.2.6 SIWZ, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Wraz z ofertą należy złożyć poniższe dokumenty i oświadczenia: a) formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ); b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ); c) zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia zasobów, o ile wykonawca polega na takich zasobach w celu wykazania spełnienia warunków (załącznik nr 2A do SIWZ); d) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ); e) dokument potwierdzający zasady reprezentacji wykonawcy, o ile nie jest on dostępny w publicznych otwartych bezpłatnych elektronicznych bazach danych, których adres internetowy wykonawca wskazał w Formularzu oferty. W przypadku wskazania bazy danych, w której dokumenty są dostępne w innym języku niż polski, Zamawiający może po ich pobraniu wezwać wykonawcę do przedstawienia tłumaczenia dokumentu na język polski; f) pełnomocnictwo wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy lub wykonawca występujący w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to dokumentów potwierdzających zasady reprezentacji. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie potwierdzonej kopii; g) dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacje zadania pn. Remont budynku dawnego klasztoru Sióstr Elżbietanek -obecnie budynku Szpitala Puckiego wpisanego do gminnej ewidencji zabytków
Dodano: 2024-05-15 - Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Ulkowy wraz z wyposażeniem.
Dodano: 2024-03-27 - Realizacje zadania pn. Remont budynku dawnego klasztoru Sióstr Elżbietanek -obecnie budynku Szpitala Puckiego wpisanego do gminnej ewidencji zabytków
Dodano: 2024-03-25 - Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Jana Matejki 1 w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-03-07 - Rozbudowa i przebudowa budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Niepodległości 9 w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-03-07 - Budowa zespołu budynków użyteczności publicznej wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą – Etap I z opcją
Dodano: 2024-02-02 - Adaptacja dawnego budynku szkoły przy ul. 10 lutego 26 w Gdyni na Centrum Nowoczesnego Seniora z opcją
Dodano: 2023-08-25 - Przebudowa pomieszczeń szkoły w budynku nr 21 na terenie Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. T. Bilikiewicza w Gdańsku– znak sprawy Adm 15/2023
Dodano: 2023-07-10 - „Remont pomieszczeń świetlicy wiejskiej w Gardnie Wielkiej w celu utworzenia Klubu Senior + II”
Dodano: 2023-07-07 - Remont pomieszczeń świetlicy wiejskiej w Gardnie Wielkiej w celu utworzenia Klubu Senior +
Dodano: 2023-06-13