Przetargi.pl
Dobudowa klatki schodowej i garażu do budynku remizy strażackiej OSP Gidle

Gmina Gidle ogłasza przetarg

  • Adres: 97-540 Gidle, ul. Pławińska 22
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 034 3272027 , fax. 034 3272111
  • Data zamieszczenia: 2010-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gidle
    ul. Pławińska 22 22
    97-540 Gidle
    tel. 034 3272027, fax. 034 3272111
    REGON: 15139867500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gidle.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dobudowa klatki schodowej i garażu do budynku remizy strażackiej OSP Gidle
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    Dobudowa klatki schodowej i garażu do budynku remizy strażackiej OSP Gidle o powierzchni zabudowy 99,84 m2, powierzchni użytkowej 102,23 m2 i kubaturze 535,12 m3 wraz ze zjazdem z drogi wojewódzkiej oraz wykonaniem wewnętrznej instalacji elektrycznej, na działce położonej w miejscowości Gidle oznaczonej nr ewidencyjnym gruntu 1248/4.
    Zakres robót obejmuje:
    - wykonanie wykopów pod fundamenty klatki schodowej i garażu;
    - wykonanie fundamentów żelbetowych wraz z izolacją pionową i poziomej ścian fundamentowych;
    - wykonanie ścian zewnętrznych warstwowych, ścian wewnętrznych, ścianek działowych, schodów żelbetowych, stropu i wieńca;
    - wykonanie konstrukcji stalowej dachu i pokrycia z płyt warstwowych EPS;
    - montaż stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wykuciem otworów drzwiowych w istniejącej ścianie szczytowej i wykonanie nadproży;
    - wykonanie posadzek, tynków wewnętrznych i zewnętrznych oraz prac wykończeniowych (ułożenie płytek ceramicznych gresowych, malowanie ścian, montaż poręczy metalowych);
    - wykonanie obróbek blacharskich i orynnowania, montaż parapetów oraz daszku z poliwęglanu przed wejściem;
    - utwardzenie terenu wokół budynku z kamienia i ułożenie kostki brukowej na podsypce cementowo - piaskowej;
    - wykonanie zjazdu z drogi publicznej z mieszanki mineralno bitumicznej o grubości 4 cm, na podbudowie z kruszywa 0-60 mm o grubości min. 14 cm i warstwie odsączającej z pospółki o grubości min.10 cm;
    - wykonanie instalacji elektrycznej wraz z instalacją odgromową i oświetleniem ewakuacyjnym.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji.
    Materiały użyte do realizacji zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004r. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.). Na wbudowane materiały wykonawca zobowiązany jest posiadać odpowiedni certyfikat na znak bezpieczeństwa wskazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskiej Normy, aprobaty technicznej, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, w przypadku wyrobów dla których nie ustanowiono Polskiej Normy.
    Wykonawcy przed złożeniem oferty winni dokonać weryfikacji zgodności przedmiarów robót z dokumentacją projektową i ze stanem faktycznym poprzez szczegółową analizę ww. dokumentów oraz wizję lokalną terenu budowy. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium:
    Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
    Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 7.000,00zł, słownie: siedem tysięcy złotych. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
    1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Żytnie O/Gidle, Nr konta: 92 8267 1019 2101 0000 0127 0002 z adnotacją Wadium - Dobudowa klatki schodowej i garażu do budynku remizy strażackiej OSP Gidle;
    2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
    3) w gwarancjach bankowych,
    4) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
    5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
    W przypadku wniesienia wadium w postaci gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej winna to być co najmniej gwarancja bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze pisemne żądanie bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert.
    Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesienie prawidłowo.
    Wadium w formie innej niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą (ale w oddzielnej kopercie, by nie było na stałe związane z ofertą, koperta oznakowana: WADIUM - Dobudowa klatki schodowej i garażu do budynku remizy strażackiej OSP Gidle)
    Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego.
    W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.
    W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gidle.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach