Przetargi.pl
BUDOWA KWATERY SKŁADOWANIA ODPADÓW INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE I OBOJĘTNYCH ORAZ KWATERY DLA ODPADÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST W RAMACH PROJEKTU BUDOWA SYSTEMU GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI DLA MIASTA ŁOMŻA I OKOLICZNYCH GMIN

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, ul. Poznańska 141 141
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2010-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Zakład Budżetowy
    ul. Poznańska 141 141 141
    18-400 Łomża
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mpgkim.lomza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA KWATERY SKŁADOWANIA ODPADÓW INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE I OBOJĘTNYCH ORAZ KWATERY DLA ODPADÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST W RAMACH PROJEKTU BUDOWA SYSTEMU GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI DLA MIASTA ŁOMŻA I OKOLICZNYCH GMIN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: 1. Kwatery składowania odpadów innych niż niebezpieczne i obojętnych nr 1 a podstawowe parametry techniczne: - powierzchnia dna kwatery: 2 500 m2 - powierzchnia kwatery w koronie grobli: 8 500 m2 - nachylenie skarp zewnętrznych: 1:2 i 1:2,5 - nachylenie skarp wewnętrznych: 1:3 - rzędne dna kwatery: 118,18 - 118,50 m npm - rzędne grobli kwatery: 125,00 m npm - objętość kwatery: 31 000 m3 b konstrukcja uszczelnienia: - warstwa filtracyjno-ochronna z piasku średniego gr. 50 cm, współczynnik filtracji k > 1 x 10-4 ms, na dnie i skarpach kwatery - geowłóknina syntetyczna o gramaturze 800 gm2 na dnie i 600 gm2 na skarpach - geomembrana PEHD gr. 2,0 mm, na dnie gładka, na skarpach dwustronnie teksturowana - mata bentonitowa gr. 6,0 mm, zawartość bentonitu > 5 200 gm2, współczynnik filtracji k < 1,5 x 10-11 ms - warstwa uszczelnienia mineralnego o grubości min. 0,5 m, współczynnik filtracji k < 1 x 10-4 ms c system drenażu odcieków: - 2 ciągi sączków drenażowych przebiegających wzdłuż podnóża skarp wewnętrznych kwatery ze spadkiem 3 , wykonanych z rur perforowanych PEHD o średnicy ? 200 mm - podsypka z piasku drobnego o grubości 10 cm i geowłókniny w obsypce filtracyjnej ze żwiru o uziarnieniu ? 1632 mm z filtrem powierzchniowym ze żwiru filtracyjnego 816 mm, o łącznej grubości min. 0,5 m d 3 studnie odgazowujące e wjazd do kwatery - wjazd z drogi nr 1 poprzez obniżenie grobli - wjazd oraz platforma wyładowcza z płyt drogowych ażurowych - nasyp drogi o szer. 4,0 m od krawędzi wału ze spadkiem, płyty drogowe 300 x 100 x 15 cm - rampa wyładunkowa 25 x 20 x 1,0 m z wykorzystaniem gruntów piaszczystych i drobnego gruzu f roboty wykończeniowe - zewnętrzne i wewnętrzne skarpy niecki: ułożenie warstw ziemi urodzajnej (humus) grubości min. 10 cm - obsianie mieszanką traw i motylkowych 2. Kwatery składowania odpadów zawierających azbest a podstawowe parametry techniczne: - powierzchnia dna kwatery: 2 500 m2 - powierzchnia kwatery w koronie grobli: 4 000 m2 - nachylenie skarp zewnętrznych: 1:2 - nachylenie skarp wewnętrznych: 1:2 i 1:2,5 - rzędne dna kwatery: 118,50 m n.p.m. - rzędne grobli kwatery: 123,00 - 125,00 m n.p.m. - pojemność kwatery: 8 400 m3 - wysokość składowania odpadów: 120,50 m n.p.m. b roboty wykończeniowe: - zewnętrzne i wewnętrzne skarpy niecki: ułożenie warstw ziemi urodzajnej (humus) grubości min. 10 cm - obsianie mieszanką traw i motylkowych 3. Strefy zieleni izolacyjnej i ochronnej o długości 710 m w postaci nasadzeń drzewiastych o krzewiastych o szerokości 10 m wzdłuż ogrodzenia. Przy odbiorze końcowym należy sprawdzić: a) zgodność wykonania z Dokumentacją projektową oraz ewentualnymi zapisami w Dzienniku Budowy, dotyczącymi zmian i odstępstw od Dokumentacji projektowej, b) protokoły z odbiorów częściowych i realizację postanowień dotyczących usunięcia ew. usterek c) protokoły badań technicznych i prób instalacji. Podpisanie Protokołu odbioru końcowego może nastąpić po stwierdzeniu zgodności i kompletności wymaganych dokumentów. Procedura odbioru końcowego Wymagane dokumenty Przy odbiorze końcowym powinny być dostarczone i przekazane Zamawiającemu następujące dokumenty: a) dokumentacja projektowa z naniesionymi na niej zmianami i uzupełnieniami dokonanymi w trakcie wykonywania robót, b) dokumenty dotyczące jakości wbudowanych materiałów (świadectwa jakości wydane przez dostawców materiałów), c) Protokoły i Dzienniki prób rozruchowych instalacji i urządzeń technicznych, d) wyniki badań i sprawdzeń, protokoły odbiorów instalacji i urządzeń technicznych, e) aprobaty techniczne (deklaracje zgodności) oraz certyfikaty na znak bezpieczeństwa B dla materiałów i urządzeń, f) karty gwarancyjne urządzeń technicznych, g) protokoły wszystkich odbiorów technicznych częściowych, h) protokół przeprowadzenia próby instalacji sanitarnych i elektrycznych, i) inne wymagane zgodnie z obowiązującymi przepisami. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45222110-3: Roboty budowlane w zakresie składowisk odpadów Nadrzędność dokumentacji przetargowej: SIWZ Dokumentacja projektowa Część kosztowa - przedmiar robót. Opis przedmiotu zamówienia w SIWZ należy traktować łącznie z projektem technicznym. Szczegółowy zakres i opis robót jest określony w dokumentacji technicznej i przedmiarach robót. Zamawiające zaleca dokonanie wizji lokalnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452221103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 50 000,00 zł. 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. najpóźniej do dnia 08.11.2010 r., godz. 09.00 3.Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 4.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 5.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank BPH nr 24 1060 0076 0000 3210 0016 4072 6.Wadium wnoszone w pieniądzu powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem składania ofert. 7.Wadium wnoszone w pozostałych formach należy dołączyć w oryginale do oferty i powinno być ważne przez cały okres związania ofertą. 8.Wadium wnoszone w gwarancjach i poręczeniach nie może zawierać żadnych warunków do spełnienia przez Zamawiającego, oprócz przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych. Powyższe wadium musi być wpłacone na konto Zamawiającego w terminie 14 dni od daty dostarczenia pisemnego żądania zapłaty, zawierającego oświadczenie sporządzone na podstawie art. 46 ust. 5 lub 4a ustawy. 9.Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy . 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Wykonawcy biorący udział w przetargu otrzymują zwrot wadium na warunkach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy. 11. Wykonawcę, który wniesie wadium w pieniądzu prosimy o podanie nr rachunku bankowego, na który należy zwrócić wniesione wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mpgkim.lomza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach