Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry ogłasza przetarg
- Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, Rynek
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 3933600 , fax. 32 3933602
- Data zamieszczenia: 2020-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry
Rynek 4
42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
tel. 32 3933600, fax. 32 3933602
REGON: 00052721000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.tarnowskiegory.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dobre praktyki dla wzmocnienia bioróżnorodności i aktywnej ochrony muraw galmanowych rejonu śląsko-krakowskiego – BioGalmany w latach 2020-2021” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca prace w zakresie zieleni na obiekcie: Zwał odpadów popłuczkowych Kopalni „Fryderyk” – Hałda Popłuczkowa w Tarnowskich Górach zlokalizowana przy ul. Długiej. Zakres prac polega na: - usunięciu gatunków ekspansywnych i inwazyjnych; - skoszeniu muraw wraz z pobraniem materii organicznej; - skoszeniu odrośli korzeniowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do niniejszej SIWZ tj. w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, kalkulacji cenowej (przedmiarze robót), oraz wzorze umowy (Załączniki nr 8 – 10 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 750,00 zł 2) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego – Santander Bank Polska S.A. 37 1090 1825 0000 0001 4381 6475 z dopiskiem „Wadium – BioGalmany”. 4) O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ). 2) Formularz Oferty. 3) Kalkulacja ceny (przedmiar) - Załącznik nr 8 do SIWZ.) 4) Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp. 5) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 6) Dowód wniesienia wadium. 7) Dokumenty składane przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej określa § 7 i § 8 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.7.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie zieleni na terenie Miasta i Gminy Siewierz w 2024 roku
Dodano: 2024-05-07 - Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Wisła w roku 2024_2
Dodano: 2024-05-02 - ,,Utrzymanie zieleni w Mieście Imielin w 2024 roku - Obsada kwiatowa jednoroczna."
Dodano: 2024-04-17 - Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Wisła w roku 2024 oraz mechaniczne koszenie trawników, poboczy i nieużytków na terenie Miasta Wisła w roku 2024
Dodano: 2024-04-16 - „Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej, wykaszanie działek gminnych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice” – z podziałem na zadania
Dodano: 2024-03-14 - „OLIMPIJSKI OGRÓD” na terenie Szkoły Podstawowej nr 5 z Oddziałami Sportowymi im. J. Kusocińskiego przy ulicy ks. J. Ryszki 55 w Chorzowie
Dodano: 2024-03-05 - Wykonanie nasadzeń krzewów i bylin wraz z pielęgnacją istniejącego drzewostanu wzdłuż ul. Bielskiej w Cieszynie.
Dodano: 2024-02-09 - Bieżące utrzymanie zieleni i publicznych terenów gminnych wraz z utrzymaniem przystanków komunikacyjnych i koszeniem pasa drogowego
Dodano: 2024-02-01 - Kompleksowe utrzymanie terenów zieleni miejskiej Gminy Skoczów
Dodano: 2023-12-15 - Założenie ogrodu wertykalnego w ramach zadania pn.: „Modernizacja parkingu kubaturowego przy Bielskim Centrum Kultury w Bielsku-Białej”.
Dodano: 2023-06-23