Szpital Wojewódzki w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-372 Opole, ul. Kośnego 53
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4433121 , fax. 077 4433021
- Data zamieszczenia: 2009-11-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki w Opolu
ul. Kośnego 53 53
45-372 Opole, woj. opolskie
tel. 077 4433121, fax. 077 4433021
REGON: 53141815100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DLG/059/09 Wykonanie robót budowlanych stanowiących I etap inwestycji Rozbudowa i przebudowa informatycznej sieci szpitalnej polegających na wykonaniu instalacji elektrycznych i instalacji okablowania strukturalnego w budynku pulmonologii w celu podłączenia wszystkich pomieszczeń poradni specjalistycznych do informatycznej sieci szpitalnej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Wykonanie robót budowlanych stanowiących I etap inwestycji Rozbudowa i przebudowa informatycznej sieci szpitalnej polegających na wykonaniu instalacji elektrycznych i instalacji okablowania strukturalnego w budynku pulmonologii w celu podłączenia wszystkich pomieszczeń poradni specjalistycznych do informatycznej sieci szpitalnej. 2. Roboty budowlane będą realizowane na podstawie projektu wykonawczego stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz wytycznymi zamawiającego wraz zakresem robót do wykonania stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 5.000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena ww. warunków, na podstawie dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w rozdziale III SIWZ, będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wykaz wykonanych min. 5 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w obiektach służby zdrowia, w tym co najmniej dwie roboty o wartości nie mniejszej od złożonej oferty, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, w oparciu o druk stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające że roboty te zostały wykonane należycie. 2) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy złożone wg druku stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 3) oświadczenie wskazujące, która część zamówienia zostanie powierzona podwykonawcom, wg druku stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) informację banku lub spółdzielczej kasy-oszczędnościowo kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert na kwotę odpowiadającą min. wartości brutto oferty, 7) polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 8) dokumenty potwierdzające, że kierownik budowy wskazany przez wykonawcę spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane, (tj. Dz.U. z 2006r. nr 156 poz. 1118 z późn.zm.), w tym uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie o aktualnej przynależności do PIIB, 9) dowód wniesienia wadium. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Wszystkie dokumenty muszą być w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy w formie - data i napis za zgodność z oryginałem, imienna pieczątka i podpis lub czytelny podpis i pieczątka Wykonawcy. 4. Informacje stanowiące tajemnicę wykonawcy należy umieścić zgrupowane w jednej wyodrębnionej części oferty i w skuteczny sposób zabezpieczyć przed ujawnieniem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa pomieszczeń garażowych na archiwum w budynku GDDKiA O/Opole
Dodano: 2016-03-22 - Remont klatki schodowej w budynku administracyjnym urzędu Miejskiego i Starostwa Powiatowego
Dodano: 2015-07-24 - Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Łomnicy ul. Wydzieracz 9
Dodano: 2015-06-26 - Remont 4 pietra branżach: ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej, informatycznej w DS.Kmicic Uniwersytetu Opolskiego przy ul. Grunwaldzkiej 31, 45-061 Opole
Dodano: 2014-07-07 - Adaptacja pomieszczeń na cele administracyjne budynku w Dobrzeniu Wielkim przy ul.Kościelnej 5 - etap I
Dodano: 2014-05-28 - Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Oleśnie z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii.
Dodano: 2014-05-09 - Utworzenie Regionalnego Inkubatora Przedsiębiorczości w Strzelcach Op. - etap II
Dodano: 2014-02-07 - Wykonanie termomodernizacji Żłobka Miejskiego w Oleśnie przy ul. Kościuszki 9
Dodano: 2013-12-20 - Wykonanie termomodernizacji Żłobka Miejskiego w Oleśnie przy ul. Kościuszki 9
Dodano: 2013-09-10 - Adaptacja budynku byłego rewiru Policji na administrację Aresztu Śledczego w Prudniku, nr sprawy nadany przez zamawiającego: D/Kw-220-4/2013/R
Dodano: 2013-07-19