Przetargi.pl
Dialog Konkurencyjny; Zaprojektowanie, wykonanie i uruchomienie Systemu Zarządzania Energią w obiektach Zespołu Placówek Oświatowych w Piekoszowie oraz zarządzanie energią w okresie realizacji przedsięwzięcia nie dłużej niż przez okres 15 lat oraz osiągnięcie i utrzymanie efektu energetycznego.

Zespół Placówek Oświatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 26-065 Piekoszów, ul. Częstochowska 110
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0 41 306 10 28 , fax. 0 41 30 61 378
  • Data zamieszczenia: 2014-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Placówek Oświatowych
    ul. Częstochowska 110 110
    26-065 Piekoszów, woj. świętokrzyskie
    tel. 0 41 306 10 28, fax. 0 41 30 61 378
    REGON: 29282219300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dialog Konkurencyjny; Zaprojektowanie, wykonanie i uruchomienie Systemu Zarządzania Energią w obiektach Zespołu Placówek Oświatowych w Piekoszowie oraz zarządzanie energią w okresie realizacji przedsięwzięcia nie dłużej niż przez okres 15 lat oraz osiągnięcie i utrzymanie efektu energetycznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) zaprojektowanie, wykonanie i uruchomienie Systemu Zarządzania Energią w zakresie wskazanym w audycie energetycznym w Zespole Placówek Oświatowych w Piekoszowie ul. Częstochowska 110, b) świadczenie przez Wykonawcę w okresie do 15 lat usługi zarządzania energią elektryczna i cieplną, peł?nienie nadzoru nad Systemem, udzielenie gwarancji uzyskania Efektu Energetycznego (oszczędności), przedstawianie Zamawiającemu rocznych raportów z uzyskanych efektów energe?tycznych, na warunkach, które zostaną określone w SIWZ. 2. Zakres prac obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie, wykonanie termomodernizacji i uruchomienie Systemu Zarządzania Energią w kompleksie budynków Zamawiającego, wymienionych w załączniku nr 1 (audycie energetycznym) do informacji do przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie działania efektywne ekonomicznie, zmierzające do obniżenia zużycia energii elektrycznej i cieplnej poprzez wprowadzenie zintegrowanego systemu zarządzania energią w budynkach, umożliwiającego: monitoring pracy systemu zużycia energii oraz mediów technicznych, optymalizację parametrów pracy systemu energetycznego. Zamówienie ma na celu wyłonienie Wykonawcy, który po zapoznaniu się z aktualnym stanem technicznym i funkcjonalnym instalacji wewnętrznych budynków oraz bieżącymi wskaźnikami zużycia energii i mediów technicznych sfinansuje i zrealizuje wykorzystując w tym celu wykonany audyt energetyczny dla zespołu budynków objętych przedsięwzięciem, w szczególności: 1) Opracowanie dokumentacji technicznej 2) Wykonanie modernizacji systemu grzewczego wraz z aparaturą kontrolno-pomiarową i automatyką 3) Wykonanie systemu opomiarowania poszczególnych budynków w zakresie zużycia ciepła, energii elektrycznej i wody 4) Wykonanie systemu zdalnego monitorowania i sterowania pracą zainstalowanych urządzeń 5) Wykonanie systemu indywidualnej elektronicznej regulacji temperatury i czasu pracy instalacji c.o. 6) Wykonanie termomodernizacji ścian budynków i stropów w zakresie wskazanym w audycie energetycznym 7) Wymianę opraw oświetlenia wewnętrznego 8) Wymianę opraw oświetlenia zewnętrznego na oprawy LED 9) Inne uzasadnione ekonomicznie prace wskazane przez Wykonawcę przynoszące oszczędności w zużyciu energii i mediów 10) Finansowanie modernizacji w okresie do 15 lat 11) Udzieli finansowej gwarancji uzyskania oszczędności Wykonawca na podstawie swojej wiedzy i doświadczenia oraz w oparciu o aktualną charakterystykę energetyczną obiektów, wymienionych w załączniku nr l, określi gwarantowane wskaźniki zużycia energii. Przedmiot zamówienia zostanie doprecyzowany i uzupełniony na etapie prowadzenia dialogu z Wykonawcami. Zamawiający oczekuje, że w trakcie negocjacji Wykonawcy - po zapoznaniu się z obiektami - zaproponują najbardziej optymalne rozwiązania, służące realizacji przedmiotu zamówienia, oraz gwarantowany stopień redukcji zużycia energii i mediów wynikający z przyjętych rozwiązań technicznych. Udzielenie przez Wykonawcę finansowej gwarancji uzyskania oszczędności
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 180 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy zaproszony do składania ofert wnieść wadium w wysokości: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: GWARANTOWANE OSZCZĘDNOŚCI W ZUŻYCIU CIEPŁA
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gimnazjum.piekoszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach