Przetargi.pl
Detaliczna sprzedaż znaków opłaty sądowej.

Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-928 Łódź, Aleja Kościuszki 107/109
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6640747 , fax. 042 6640749
  • Data zamieszczenia: 2009-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi
    Aleja Kościuszki 107/109
    90-928 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6640747, fax. 042 6640749
    REGON: 00032341800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Detaliczna sprzedaż znaków opłaty sądowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzedaży detalicznej znaków opłaty sądowej, których łączna wartość nominalna została oszacowana na kwotę 6 000 000,00 złotych w budynkach Zamawiającego w niżej wymienionych lokalizacjach: - w budynku Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi przy al. Kościuszki 107/109 - w budynku Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi przy ul. Pomorskiej 37 za wynagrodzeniem prowizyjnym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799410002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1200,00 PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. -Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o udzielenie zamówienia: Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się Wykonawców, którzy: - Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawo zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. - Podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, -Zamawiający zawiadomi równocześnie Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzieleniu zamówienia, niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty. -Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą -Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: -Jest niezgodna z ustawą; -Jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3; -Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; -Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; -Została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; -Zawiera błędy w obliczeniu ceny; -Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3; -Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. -Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą - spełnia lub nie spełnia. Z treści załączonych do ofert dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww warunki, Wykonawca spełnił. Wykonawca, który nie spełni choćby jednego z warunków, zostanie wykluczony z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art., 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ 4. Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ. 5. Oświadczenie o nie figurowaniu w Krajowym Rejestrze Długów jaki jest tworzony w oparciu o ustawę z dnia 14.02.2003 r. o udostępnieniu informacji gospodarczych (Dz. U. Nr 50 poz. 424 z 2003 r. z późn. zmian).- Załącznik Nr 5 do SIWZ. 6. Dowód wniesienia wadium: Na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z 2006 r. z późn. zmian) wymagane jest złożenie: 7. W celu potwierdzenia że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanych dalej ustawą, Zamawiający żąda następujących dokumentów 8. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 9. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 10. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 11. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 12. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 13. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z zaświadczeniami o niekaralności. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów. 14. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty stanowiące załączniki wymagane przez specyfikację powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę wg warunków i postanowień zawartych w SIWZ - bez dokonania w nich zmian. W przypadku gdy jakaś część wymaganych dokumentów nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje on w danym miejscu -nie dotyczy. Wszelkie pełnomocnictwa składane w ofercie muszą być w formie oryginałów lub notarialnie potwierdzonej kserokopii. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwość co do jej prawidłowości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach