Przetargi.pl
Detaliczna sprzedaż znaków opłaty sądowej

Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-928 Łódź, Aleja Kościuszki 107/109
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6640747 , fax. 042 6640749
  • Data zamieszczenia: 2012-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi
    Aleja Kościuszki 107/109
    90-928 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6640747, fax. 042 6640749
    REGON: 00032341800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Detaliczna sprzedaż znaków opłaty sądowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV - 79941000-2 - usługi pobierania opłat. 2. Przedmiot zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzedaży detalicznej znaków opłaty sądowej, których łączna wartość nominalna została oszacowana na kwotę 6 000 000,00 złotych w budynkach Zamawiającego w niżej wymienionych lokalizacjach: - w budynku Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi przy al. Kościuszki 107/109 - w budynku Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi przy ul. Pomorskiej 37 - w budynku Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi przy ul. Pomorskiej 21 za wynagrodzeniem prowizyjnym 3. Sprzedaż znaków opłaty sądowej będzie odbywała się w dniach pracy Zamawiającego w godzinach: poniedziałek od godz. 7.30 do godz. 18.00 wtorek-piątek od godz. 7.30 do godz. 15.30 4. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży detalicznej znaków opłaty sądowej, a w szczególności: - odbioru znaków opłaty sądowej z jednostek organizacyjnych PKO Banku Polskiego S.A. prowadzących dystrybucję, po uprzednim sporządzeniu pisemnego zamówienia oddzielnie dla każdego rodzaju znaków oraz przedłożenie aktualnej umowy o sprzedaż znaków opłaty sądowej, zawartej z właściwym oddziałem banku. - przechowywania znaków opłaty sądowej oraz rozliczania się z pobranych zaliczek w znakach opłaty sądowej z oddziałów banków, z których zostały pobrane w terminach i na zasadach ustalonych przez te banki. 5. Zamawiający zobowiązuje się do wynajęcia pomieszczeń stanowiących punkty kasowe w każdym z budynków, w którym będzie się odbywała sprzedaż znaków opłaty sądowej. Na punkty sprzedaży znaków opłaty sądowej zostanie zawarta umowa najmu lokali. Wzór umowy najmu lokali na w/w pomieszczenia został zawarty w załączniku Nr 7 do SIWZ. 6. Wymagania stawiane Wykonawcy: 6.1. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umownych, 6.2. Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić Zamawiającego o okolicznościach powodujących zaprzestanie sprzedaży znaków opłaty sądowej niezwłocznie po ich wystąpieniu, 6.3. Odpowiedzialność za niedobory znaków opłaty sądowej, oraz za uszkodzenia uniemożliwiające ich sprzedaż, powstałe na skutek nieprawidłowego przechowywania ponosi Wykonawca. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości detalicznej sprzedaży znaków opłaty sądowej przez Podwykonawców zatrudnionych przez Wykonawcę. 7.1. Wykonawca nie może powierzyć czynności sprzedaży detalicznej osobom nie wymienionym w wykazie, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia bez pisemnej zgody Zamawiającego. Wykaz ten wraz z zaświadczeniami o niekaralności Wykonawca przedłoży w dniu podpisania umowy, załącznik Nr 1 do projektu umowy stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ. 8. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia półrocznych sprawozdań wg załączonych wzorów załączniki Nr 2, 3, i 4/1-4/3 do projektu umowy stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ oraz miesięcznej informacji dodatkowej wg załączonego wzoru załącznik Nr 5 do projektu umowy stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ w terminie do piątego dnia po zakończeniu okresu sprawozdawczego, po uprzednim potwierdzeniu przez właściwy oddział Banku PKO SA. W przypadku nie dotrzymania w/w terminu lub przekazania w sprawozdaniu nieprawdziwych danych, umowa o sprzedaż znaków opłaty sądowej zostanie rozwiązana ze skutkiem natychmiastowym. 8.1. Wykonawca zastrzega sobie prawo zmiany wzorów oraz rodzajów informacji i sprawozdań określonych w pkt. 4.8. 9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych:
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799410002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3600,00 PLN. 9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. 4). 9.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Nr 53 1030 1508 0000 0008 0452 4002 - Bank Handlowy w Warszawie Oddział w Łodzi. 9.4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9.5. Wadium wnoszone w pozostałych formach składać należy w Kasie Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi mieszczącej się w Łodzi przy Aleja Kościuszki 107/109 pokój Nr 7 do dnia 5.11.2012 r. do godz. 10.00., natomiast kopię poświadczoną za zgodność należy załączyć do oferty. 9.6. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z przepisami zawartymi w art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach