Przetargi.pl
Demontaż, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Gostycyn

Gmina Gostycyn ogłasza przetarg

  • Adres: 89-520 Gostycyn, ul. Bydgoska 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 33 67 310 , fax. 52 33 67 311
  • Data zamieszczenia: 2014-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gostycyn
    ul. Bydgoska 8 8
    89-520 Gostycyn, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 33 67 310, fax. 52 33 67 311
    REGON: 09235111000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gostycyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Demontaż, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Gostycyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Gostycyn. 2.Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: 1)demontażu, transportu i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Gostycyn lub 2)transportu i unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Gostycyn w zależności od zakresu podanego przez właścicieli nieruchomości, na których znajdują się wyroby zawierające azbest. Planowane zadanie dotyczy wymiany pokrycia dachowego z materiału zawierającego azbest (płyty azbestowo - cementowe dla budownictwa faliste) na budynkach mieszkalnych i pomieszczeniach gospodarczych zlokalizowanych na terenie Gminy Gostycyn. Właścicielami obiektów wskazanych we wniosku są osoby fizyczne oraz instytucje publiczne. Planowane do demontażu, transportu i utylizacji jest około 4.714,00 m2 płyt azbestowo - cementowych. Natomiast do transportu i utylizacji planowane jest około 4.283,00 m2. 3.Szacunkowa łączna powierzchnia pokryć dachowych wynosi 8997,00 m2, natomiast szacunkowy łączny ciężar wyrobów zawierających azbest wynosi 179,94 ton. 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia zakresu rzeczowego zamówienia o którym mowa wyżej, ponieważ podane ilości wyrobów zawierających azbest objętych przedmiotem zamówienia określone zostały w sposób szacunkowy. 5.Rzeczywisty zakres zamówienia będzie ustalony na podstawie potwierdzeń faktycznej ilości odebranego eternitu przez właścicieli nieruchomości oraz na podstawie kart przekazania odpadów na składowisku. 6.Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Do zadań Wykonawcy należy: 1)uzgodnienie z właścicielami nieruchomości terminu wykonania usługi oraz jej zakresu (demontaż, transport i unieszkodliwienie lub transport i unieszkodliwienie), 2)niezwłoczne opracowanie harmonogramu prac uwzględniający termin i zakres i dostarczenie Zamawiającemu, 3)zgłoszenia zamiaru przeprowadzenia prac właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu inspektorowi sanitarnemu w terminie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac, 4)demontaż płyt azbestowych z pokryć dachowych, 5)pakowanie, załadunek i transport odpadów zawierających azbest i ich unieszkodliwienia na przystosowanych do tego celu składowisku odpadów niebezpiecznych, 6)zabezpieczenia obiektów oraz terenu wokół przed rozprzestrzenianiem się pyłów azbestu. 7)ogrodzenia terenu z zachowaniem bezpiecznej odległości od traktów komunikacyjnych dla osób pieszych. 8)umieszczenie tablicy ostrzegawczej o treści: Uwaga! Zagrożenie azbestem oraz osobom nieupoważnionym wstęp wzbroniony. 9)zastosowanie zabezpieczeń przed pyleniem i narażeniem na azbest. 10)Przygotowanie stanowisk gromadzenia odpadów zawierających azbest zabezpieczonych przed dostępem osób trzecich. 11)nawilżenia wodą wyrobów zawierających azbest przed ich demontażem i utrzymania ich w stanie wilgotnym przez cały czas pracy. 12)zdemontowania tam, gdzie jest to możliwe wyrobów azbestowo cementowych w całości. 13)po wykonaniu prac teren robót i jego otoczenie należy starannie oczyścić w wykorzystaniem podciśnieniowego sprzętu odkurzającego lub metodą czyszczenia na mokro. 14)środek transportu przed załadowaniem powinien być oczyszczony z elementów umożliwiających uszkodzenie opakowań w trakcie transportu. 15)transport powinien odbywa się odpowiednio przystosowanymi i oznakowanymi pojazdami,w warunkach stałej wilgotności. 16) ładunek powinien być szczelnie opakowany w folię polietylenową, oznakowany,na opakowaniach należy umieści oznakowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami. 17)odpady powinny by przekazane na właściwe składowisko odpadów i potwierdzone kartą przekazania odpadów. 18)wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7.Wykaz obiektów objętych zamówieniem zawierający adresy oraz szacunkowe ilości zostanie przekazany Wykonawcy w dniu zawarcia umowy. 8.Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody powstałe, z przyczyn leżących po jego stronie lub po stronie osób i podmiotów z nim współpracujących, w robotach wykonywanych u Zamawiającego przez Podwykonawców oraz za szkody powstałe u osób trzecich. 9.Wykonawca powinien niezwłocznie pisemnie poinformować Zamawiającego o wszelkich okolicznościach, które mogą przeszkodzić prawidłowemu wykonaniu zamówienia. 10.W celu wykonania swoich obowiązków Wykonawca zobowiązuje się do: 1)zapewnienia kierownictwa i nadzoru nad realizowanym przedmiotem umowy, 2)organizacji i utrzymania zaplecza niezbędnego dla realizowanego przedmiotu umowy, 3)uporządkowania terenu po zakończeniu prac i przekazania go w terminie ustalonym dla odbioru końcowego, 4)odpowiedniego oznakowania terenu i jego uporządkowania po zakończenia, 5)organizacji siły roboczej i pracy niezbędnych specjalistów wraz z nadzorem bezpośrednim nad pracami, 6)realizacji prac w sposób nie powodujący szkód, w tym zagrożenia ludzi i mienia Zamawiającego. 11. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu następujące dokumenty potwierdzające wykonanie przedmiotu zamówienia: 1.oryginały kart przekazania odpadów na składowisko 2.oryginały protokołów odbioru prac pomiędzy właścicielem nieruchomości i wykonawcą, zawierające oświadczenie wykonawcy o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 2 kwietnia 2004 w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest - Dz. U. Nr 71 poz. 649.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gostycyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach