Przetargi.pl
DEMONTAŻ, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIANIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY DOBRCZ

Gmina Dobrcz ogłasza przetarg

  • Adres: 86-022 Dobrcz, ul. Długa 50
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3648010 , fax. 052 3648032
  • Data zamieszczenia: 2016-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrcz
    ul. Długa 50 50
    86-022 Dobrcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3648010, fax. 052 3648032
    REGON: 00053425600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DEMONTAŻ, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIANIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY DOBRCZ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiot zamówienia obejmuje: demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest: płyt falistych azbestowo - cementowych i płyt azbestowo-cementowych płaskich stosowanych w budownictwie o łącznej ilości 315,60 Mg : - Demontaż, transport i unieszkodliwianie dotyczy ok. 97,00 Mg wyrobów azbestowych. - Transport i unieszkodliwianie dotyczy ok.218 ,60 Mg wyrobów azbestowych. 2. Wykonawca wykona usługi zgodnie z zakresem rzeczowym prac i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa t.j: a) . Ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U z 2013r. , poz. 21 ze zm.); b) . Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo Ochrony Środowiska (t.j. Dz.U. z 2013r. , poz. 1232 ze zm); c) . Ustawą z dnia 19 czerwca 1997r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (Dz.U z 2004r., Nr 3, poz. 20 ze zm); d) . Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz.U z 2011 r Nr 227, poz. 1367); e) . Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczeniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz.U 2005r., Nr 216, poz. 1824); f) . Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U z 2004r., Nr 71, poz. 649 ze zm); g) . Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz.U z 2014r , poz. 1973); h) . Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji i urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz.U z 2011r., Nr 8, poz. 31); i) . Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U z 2013r. , poz. 1409 ze zm); j) . Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U z 2003r. Nr 120, poz. 1126); 2/ Zakres prac obejmuje: 1/. demontaż materiałów zawierających azbest z budynków i obiektów budowlanych wskazanych przez zamawiającego, znajdujących się na terenie gminy Dobrcz - pokrycia dachowego wykonanego z płyt falistych azbestowo-cementowych zakwalifikowanych do usunięcia i przygotowanie do transportu na składowisko odpadów niebezpiecznych , prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w art. 67 ust.1 i 4 ustawy z dna 14 grudnia 2012r. o odpadach /Dz.U z 2013r. poz. 21 ze zm./ z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014r., w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów /Dz.U z 2014r., poz. 1973/ - Karta ewidencji oraz przekazania odpadu, 2/. pakowanie , zważenie i załadunek wcześniej zdemontowanych wyrobów zawierających azbest, znajdujących się na terenie nieruchomości wskazanych przez zamawiającego, transport z miejsca zbiórki do miejsca unieszkodliwienia, rozładunek i zdeponowanie wraz z kosztami unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w art. 67 ust.1 i 4 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r o odpadach /Dz.U z 2013r. poz. 21 ze zm. /, unieszkodliwienie odpadów zgodnie obowiązującymi przepisami z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów /Dz.U z 2014r., poz. 1973/ - Karta ewidencji oraz przekazania odpadu. Zamawiający zastrzega, że kwota za wykonanie przedmiotu umowy może być niewykorzystana w całości ze względu na mniejszą ilość zrealizowanych wniosków lub mniejszą ilość wyrobów zawierających azbest. W takim przypadku, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia odszkodowawcze z tytułu wykonania usług o mniejszej wartości niż określona. 3/ Wykonawca w ramach ceny ofertowej musi zapewnić: a/ . Sporządzenie planu pracy, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu umowy; b/. Nadzór osoby odpowiedzialnej za organizację wykonywanych robót i zabezpieczenie miejsca prac; c/. Uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub prac związanych z nimi; d/ . Ważenie zdemontowanych i odbieranych odpadów zawierających azbest w obecności właściciela nieruchomości. Wykonawca dokona ważenia i z tej czynności sporządzi protokół zawierający co najmniej następujące informacje: imię i nazwisko właściciela nieruchomości od którego odbierane są odpady zawierające azbest, adres nieruchomości z której następuje odbiór odpadów, datę odbioru, ilość odebranych odpadów w Mg oraz potwierdzenie prawidłowego wykonania usługi. 5. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu potwierdzenie przyjęcia odpadu od właściciela nieruchomości (karta ewidencji odpadu) oraz dokumenty potwierdzające przyjęcie odpadów na składowisko posiadające zezwolenie na przyjmowanie odpadów zawierających azbest - miejsce unieszkodliwienia (karta przekazania odpadu). 6. Przedmiot zamówienia finansowany będzie przez Gminę Dobrcz z dotacji WFOŚiGW .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrcz.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach