Przetargi.pl
DEMONTAŻ, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIANIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE

Gmina Sępólno Krajeńskie ogłasza przetarg

  • Adres: 89-400 Sępólno Krajeńskie, ul. Tadeusza Kościuszki 11
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3894210 , fax. 52 3894220
  • Data zamieszczenia: 2013-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sępólno Krajeńskie
    ul. Tadeusza Kościuszki 11 11
    89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3894210, fax. 52 3894220
    REGON: 09235094900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-sepolno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DEMONTAŻ, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIANIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.2.1 Przedmiotem zamówienia jest demontaż, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Sępólno Krajeńskie. 2.2.2 Rodzaj zamówienia: usługi 2.2.3 Zakres zadania obejmuje: 1) Demontaż, transport i unieszkodliwienie pokryć dachowych wykonanych z płyt azbestowo-cementowych z budynków mieszkalnych i gospodarczych, odpowiednie zapakowanie i oznaczenie odpadu; 2) Szacunkowa ilość wyrobów przeznaczonych do demontażu, transportu i unieszkodliwienia z 18 posesji w następujących miejscowościach: Sępólno Krajeńskie (6), Lutówko (1), Niechorz (1), Iłowo (1), Lutowo (2), Włościbórz (2), Grochowiec (1), Wałdowo (2), Trzciany (1), Wiśniewa (1) wynosi ok. 84,992 Mg (zadania nierozpoczęte); 3) Szacunkowa ilość wyrobów przeznaczonych do transportu i unieszkodliwienia z 10 posesji w następujących miejscowościach: Sępólno Krajeńskie (5), Wilkowo (1), Komierówko (1), Trzciany (1), Wiśniewa (1), Lutowo (1) wynosi ok. 43,675 Mg (zadania rozpoczęte); 4) Organizacja i zabezpieczenie placu robót; 5) Uporządkowanie nieruchomości po zakończeniu prac; 6) Potwierdzenie przyjęcia odpadu od właściciela nieruchomości (protokół odbioru prac spisany pomiędzy właścicielem nieruchomości i Wykonawcą). Protokół odbioru powinien zawierać oświadczenie Wykonawcy o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649); 7) Przekazanie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających przekazanie odpadów na składowisko - karty przekazania odpadów. W ramach jednej karty przekazania odpadów można składować azbest z wielu posesji, których wykaz wraz z ilością odebranego azbestu należy załączyć do karty; 8) Zdemontowanie wyrobów azbestowych na wskazanych nieruchomościach; 9) Odpowiednie zabezpieczenie, usunięcie odpadu oraz załadunek na środek transportu i przekazanie do unieszkodliwienia; 10) Wykonawca musi zapewnić deponowanie odpadów na składowisku uprawnionym do przyjęcia na stałe odpadów zawierających azbest; 11) Wykonanie pozostałych prac niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia; 12) Wykonawca winien wykonać przedmiot umowy z należytą starannością, z zachowaniem norm bhp oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi transportu odpadów niebezpiecznych; 13) W dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy szczegółowy wykaz nieruchomości, z których należy usunąć wyroby zawierające azbest. Wykaz ten będzie zawierał adres posesji, na której znajduje się odpad azbestowy, dane właściciela posesji, nr telefonu kontaktowego; 14) Wykonawca ustali z właścicielami posesji, z których usuwane będą wyroby azbestowe terminy wykonania usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia i sporządzi harmonogram ich realizacji, który przedłoży następnie Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. 2.2.4 Zamawiający zaleca aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu postępowania, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu, a także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac. Ryzyko rezygnacji z oględzin i wizji lokalnej obciąża Wykonawcę składającego ofertę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-sepolno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach