Przetargi.pl
Demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Rogowo

Gmina Rogowo ogłasza przetarg

  • Adres: 88-420 Rogowo, ul. Kościelna 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3024053 , fax. 52 3024275
  • Data zamieszczenia: 2012-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rogowo
    ul. Kościelna 8 8
    88-420 Rogowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3024053, fax. 52 3024275
    REGON: 09235121600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://rogowo.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Rogowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie usługi polegającej na demontażu, załadunku, transporcie i unieszkodliwieniu wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Rogowo w szczególności: 1)Demontaż pokryć dachowych z płyt falistych z budynków mieszkalnych oraz gospodarczych zlokalizowanych na nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych w ilości 12,463 Mg, (1 133,00 m2) polegający na; a)demontażu pokryć dachowych z płyt falistych zawierających azbest na budynkach zabudowy indywidualnej zlokalizowanych na terenie Gminy Rogowo, zgodnie z załączonym harmonogramem rzeczowo finansowym do projektu umowy; b)pakowaniu i załadunku na oznakowane, specjalistyczne środki transportu; c)transporcie zebranych odpadów zawierających azbest do miejsc ich unieszkodliwienia wskazanych przez Wykonawcę. Odbiorcy odpadów wskazani przez Wykonawcę powinni posiadać stosowne zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest i umowę zawartą z Wykonawcą; d)zdeponowaniu na składowisku przetransportowanych odpadów zawierających azbest; e)Wykonawca wystawi oświadczenie dla właściciela nieruchomości, że prace związane z usunięciem wyrobów zawierających azbest zostały wykonane z zachowaniem właściwych przepisów, a teren został prawidłowo oczyszczony z odpadów niebezpiecznych; e) prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonych w art. 36 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych rozporządzeniem Ministra Środowiska określonych rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. Nr 249, poz. 1673); f)dostarczanie Zamawiającemu kart przekazania odpadu dla każdej nieruchomości(posesji, z której jest usuwany wyrób zawierający azbest (karta przekazania odpadu wystawiona na właściciela nieruchomości(posesji) oraz kart przekazania odpadu na składowisko dla każdej nieruchomości(posesji celem potwierdzenia ilości usuniętego azbestu z danej nieruchomości; g) koszty ważenia wyrobów zawierających azbest ponosi Wykonawca. Ważenie zdemontowanych i odbieranych odpadów powinno odbywać się w obecności właściciela nieruchomości. Wykonawca dokonuje ważenia i z tej czynności sporządza protokół odbiorowy zawierający co najmniej następujące informacje: imię i nazwisko właściciela nieruchomości, od którego odbierane są odpady zawierające azbest, adres nieruchomości, data odbioru, ilość odebranych odpadów w Mg i m2, potwierdzenie prawidłowego wykonania usługi. Protokół winien być podpisany przez Wykonawcę usługi, właściciela nieruchomości i przekazany Zamawiającemu, który protokół winien zatwierdzić; f) przekazywanie na żądanie Zamawiającego informacji dotyczących realizowanych usług; g)Zamawiający zastrzega, iż ze względu na charakter prowadzonej usługi wartości podane wyżej mogą w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu wielkości; h)roboty demontażowe pokryć dachowych zostały zgłoszone do Starostwa Powiatowego w Żninie; 2)odbiór składowanych (zgodnie z przewidziana prawem technologią) płyt falistych zawierających azbest w ilości 32,164 Mg, (2 924,00 m2) z nieruchomości stanowiących własność osób fizycznych z terenu Gminy Rogowo polegający na: a) odbiorze z nieruchomości składowanych płyt azbestowo - cementowych, zgodnie z załączonym harmonogramem rzeczowo - finansowym do projektu umowy; b) pakowaniu i załadunku na oznakowane, specjalistyczne środki transportu; c) transporcie zebranych odpadów zawierających azbest do miejsc ich unieszkodliwienia wskazanych przez Wykonawcę. Odbiorcy odpadów wskazani przez Wykonawcę powinni posiadać stosowne zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest i umowę zawarta z Wykonawcą; d)zdeponowanie na składowisku przetransportowanych odpadów zawierających azbest; e) prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonych w art. 36 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych rozporządzeniem Ministra Środowiska określonych rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. Nr 249, poz. 1673); f) dostarczanie Zamawiającemu kart przekazania odpadu dla każdej nieruchomości(posesji, z której jest usuwany wyrób zawierający azbest (karta przekazania odpadu wystawiona na właściciela nieruchomości(posesji) oraz kart przekazania odpadu na składowisko dla każdej nieruchomości(posesji celem potwierdzenia ilości usuniętego azbestu z danej nieruchomości; g) przekazywanie na żądanie Zamawiającego informacji dotyczących realizowanych usług; h)koszty ważenia wyrobów zawierających azbest ponosi Wykonawca. Ważenie zmagazynowanych (składowanych) i odbieranych odpadów powinno odbywać się w obecności właściciela nieruchomości. Wykonawca dokonuje ważenia i z tej czynności sporządza protokół zawierający co najmniej następujące informacje: imię i nazwisko właściciela nieruchomości, od którego odbierane są odpady zawierające azbest, adres nieruchomości, data odbioru, ilość odebranych odpadów w Mg i m2, potwierdzenie prawidłowego wykonania usługi. Protokół winien być podpisany przez Wykonawcę usługi, właściciela nieruchomości i przekazany Zamawiającemu, który protokół winien zatwierdzić. Podane ilości do protokółu powinny być zgodne z kartami przekazania odpadu; i) Zamawiający zastrzega, iż ze względu na charakter prowadzonej usługi wartości podane wyżej mogą w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu wielkości. Łączna ilość odpadów zawierających azbest w m2 wynosi 4 057,00 a ciężar 44, 627 Mg. 3) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z prawem obowiązującym w tym zakresie tj.: a)ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2010r. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.); b)ustawą z dnia 19 czerwca 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. 2008r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm.); c)ustawą z dnia 19 czerwca 1997r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r. Nr 3, poz. 20 z późn. zm.) d)ustawą z dnia 19 sierpnia 2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. Nr 227, poz. 1367); e)rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczeniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. Nr 216, poz. 1824); f)rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71, poz. 649 z późn. zm.); g)rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. Nr 249, poz. 1673) w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011r. Nr 8, poz. 31); h)ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.); i)rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120, poz. 1126). 4) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 5)Wymagania dotyczące robót: a)wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia usługi u właścicieli nieruchomości; b)usługę należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie oraz wymogami niniejszej SIWZ; 6)Wymagania stawiane Wykonawcy: a)Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; b)wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia; c)Wykonawca zabezpieczy teren robót mając w szczególności na względzie mienie właścicieli nieruchomości. W związku z tym Wykonawca winien dostarczyć dokumenty potwierdzające uzgodnienie na piśmie z właścicielem nieruchomości (posesji), na której ma być wykonywany przedmiot zamówienia sposób zabezpieczenia wykonywanych prac oraz ewentualnego zabezpieczenia budynku w przypadku gdyby w trakcie wykonywania prac nastąpiła zmiana warunków atmosferycznych bądź inne nieprzewidziane zdarzenie uniemożliwiające wykonanie usługi w uzgodnionym terminie; d)po zakończeniu usługi Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu nieruchomości wraz z terenem przyległym; e)po wykonaniu przez Wykonawcę usługi przewidzianej niniejszą SIWZ Wykonawca przedłoży Zamawiającemu: karty przekazania odpadu dla każdej nieruchomości, kary przekazania odpadu na składowisko dla każdej nieruchomości, protokół z ważenia wraz z potwierdzeniem, że usługa została wykonana prawidłowo (podpisany przez Wykonawcę oraz właściciela nieruchomości) oraz oświadczenie, że prace związane z usunięciem wyrobów zawierających azbest zostały wykonane z zachowaniem właściwych przepisów, a teren został prawidłowo oczyszczony z odpadów niebezpiecznych dla każdej nieruchomości objętej przedmiotem zamówienia; f)Wykonawca po podpisaniu umowy z Zamawiającym skontaktuje się i umówi z właścicielami na termin: demontażu oraz odbioru wyrobów zawierających azbest zgodnie z załączonym do projektu harmonogramem rzeczowo-finansowym (zgodnie z zapisem w § 2 ust. 3 w projekcie umowy); g)spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 7) Możliwość zatrudnienia podwykonawców: a)Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonanie części zamówienia podwykonawcom; w takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom; b)Zamawiający może zgodnie z art. 647 K.c. wnieść sprzeciw lub zastrzeżenia do umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://rogow..bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach