Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg
- Adres: 75-122 Koszalin, ul. Szczecińska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 3427831 , fax. 94 4324328
- Data zamieszczenia: 2019-10-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich
ul. Szczecińska 31
75-122 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 3427831, fax. 94 4324328
REGON: 33096113200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zzdw.koszalin.pl/html.przetargi
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Czyszczenie wpustów ulicznych oraz separatorów wraz z wywozem i utylizacją odpadów w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Drawsku Pomorskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na czyszczeniu wpustów ulicznych oraz separatorów wraz z wywozem i utylizacją odpadów w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Drawsku Pomorskim 2. Zamawiający poprzez sformułowanie „usługa” rozumie czyszczenie drogowych urządzeń odwadniających tj. separatorów i wpustów ulicznych, mające na celu usuwanie naniesionego materiału zanieczyszczającego w postaci substancji ropopochodnych piasku, namułu, błota itp. utrudniającego prawidłowe funkcjonowanie urządzenia. Do czasu podpisania ostatecznego protokołu wykonania usługi za szkody powstałe w trakcie realizacji usługi odpowiada Wykonawca. 3. Zakres prac dla wszystkich lokalizacji separatorów obejmuje: a) otwarcie włazów oraz sprawdzenie ich stanu, b) usunięcie zgromadzonych w osadniku i separatorze wszystkich zanieczyszczeń, c) czyszczenie instalacji separatorów substancji ropopochodnych (osadnik, separator) mycie ciśnieniowe podłoża oraz ścian, d) mycie ciśnieniowe systemu filtracyjnego, e) wypompowanie zanieczyszczeń z separatora i osadnika przy użyciu wozu specjalistycznego, f) sprawdzenie stanu technicznego filtrów, g) wykonanie dokumentacji fotograficznej Zamawiający wymaga wykonania dokumentacji fotograficznej przed oraz po wykonaniu usługi potwierdzającej fakt wykonania usługi. Dokumentacja fotograficzna z opisem do konkretnego wyczyszczonego urządzenia (lokalizacja) stanowić będzie integralną część protokołu odbioru usługi). h) zagospodarowanie wytworzonych odpadów wraz z wywozem i utylizacją, i) sporządzenie protokołu wykonania usługi, j) zamknięcie włazów i właściwe zabezpieczenie terenu. k) uprzątnięcie terenu, l) odbiór usługi będzie dokonany pod nadzorem pracownika i w godzinach pracy Zamawiającego (poniedziałek – piątek, godz. 7:00-15:00) 4. Zakres prac związanych z czyszczeniem wpustów obejmuje: a) udrożnienie dopływów i odpływów kanalizacji deszczowej, b) oczyszczenie studni i kratek kanalizacji deszczowej. 5. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Rozdziale „C” SIWZ. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks pracy, na pełen etat wszystkich osób, wykonujących czynności objęte zakresem zamówienia, tj. prace wykonywane wysiłkiem fizycznym, jeżeli wykonywanie tych czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 – Kodeks pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace osób wykonujących wskazane wyżej czynności. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90512000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania aktualnej decyzji na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2019r., poz. 701 z późn. zmianami)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej oryginał ww. oświadczenia składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oferta winna zawierać: 1) prawidłowo wypełniony formularz „OFERTA” (załącznik 1 do rozdziału B SIWZ) 2) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 2 do rozdziału B SIWZ), 3) Formularz cenowy – (załącznik nr 3 do rozdziału B SIWZ); 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotu, w przypadku gdy uprawnienie do reprezentacji nie wynika z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Transport odpadów o kodzie 19 12 12 w roku 2021
Dodano: 2021-05-11 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Mieszkowice w 2021 r.
Dodano: 2021-02-12 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Mieszkowice w 2021 r.
Dodano: 2020-12-16 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Mieszkowice w 2021 r.
Dodano: 2020-12-08 - Transport odpadów o kodzie 19 12 12 w roku 2021
Dodano: 2020-11-30 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Mieszkowice w 2021 r.
Dodano: 2020-11-19 - Czyszczenie wpustów ulicznych oraz separatorów wraz z wywozem i utylizacją odpadów w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Drawsku Pomorskim
Dodano: 2020-11-09 - Transport odpadów o kodzie 19 12 12 w roku 2020
Dodano: 2020-02-14 - Odbiór, transport oraz zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych z Instalacji Komunalnej w Gwiazdowie, gm. Sławno
Dodano: 2020-01-08 - Czyszczenie separatorów i urządzeń podczyszczających w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Pyrzycach wraz z transportem i utylizacją odpadów
Dodano: 2019-11-06