Przetargi.pl
„Czyszczenie miejsc dokarmiania żubrów oraz posezonowa konserwacja brogów w Nadleśnictwie Hajnówka w 2020 roku”

Nadleśnictwo Hajnówka ogłasza przetarg

  • Adres: 17-200 Hajnówka, ul. Kolejki Leśne
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 856 832 378 , fax. 856 832 460
  • Data zamieszczenia: 2020-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Hajnówka
    ul. Kolejki Leśne 12
    17-200 Hajnówka, woj. podlaskie
    tel. 856 832 378, fax. 856 832 460
    REGON: 50026472000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.hajnowka.bialystok.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Czyszczenie miejsc dokarmiania żubrów oraz posezonowa konserwacja brogów w Nadleśnictwie Hajnówka w 2020 roku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na czyszczeniu miejsc dokarmiania żubrów na terenie Nadleśnictwa Hajnówka w roku 2020 oraz posezonowa konserwacja brogów w ramach projektu „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce”. Wymagany zakres prac: •Usługa polegać będzie na czyszczeniu miejsc dokarmiania żubra w ilości 20 lokalizacji. •Przekazanie stanowisk dokarmiania przeznaczonych do oczyszczania nastąpi protokolarnie (Zlecenie). Zamawiający (przedstawiciel – leśniczy) okaże lokalizację miejsc dokarmiania. •Wykonawca może użyć sprzętu mechanicznego do czyszczenia paśniko-brogów, ale należy zwrócić szczególną uwagę na uniknięcie wszelkich uszkodzeń zabudowy oraz terenu wokół brogów. •W ramach zamówienia należy dokonać usunięcia zarośli, niedokosów i zakrzaczeń, w miejscach przylegających do stanowisk dokarmiania. •Usunięcie odchodów nagromadzonych w sąsiedztwie miejsc dokarmiania. •Uprzątnięcie miejsc zimowego dokarmiania żubrów z pozostałości karmy oraz wywiezieniu zebranych nieczystości poza grunty Nadleśnictwa Hajnówka oraz przeprowadzenie dezynfekcji brogów preparatem biobójczym. •Wykonawca jest zobowiązany do uporządkowania urobku powstałego z oczyszczania i śmieci z powierzchni, na której wykonywana jest usługa. Posezonowa konserwacja brogów: •Naprawa konstrukcji podłogi, wymiana uszkodzonych elementów (ok. 50 szt. okorowanych żerdzi), przybicie poprzecznych żerdzi uszkodzonych przez żubry – w miejscach wskazanych przez Zamawiającego •Naprawa dachu paśnika (ok. 16 m2 blachy trapezowej, 4 szt. krokwi, 10 szt. łat, 10,5 m2 deski calówki) – oddz. 391Cc. •Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował sprawnym sprzętem i narzędziami pomocniczymi oraz posiadał stosowne dla nich atesty. Wykaz miejsc i lokalizacja stanowisk dokarmiania przeznaczonych do czyszczenia na terenie Nadleśnictwa Hajnówka: Lokalizacja Opis obiektu 1) 210Ca paśniko-bróg x1 2) 419Ac paśniko-bróg x1 3) 210Aa paśniko-bróg x1 4) 390Bg paśniko-bróg x1 5) 391Cc paśniko-bróg x3 6) 247Cd paśniko-bróg x2 7) 361Bf paśniko-bróg x2 8) 391Cg paśniko-bróg x3 9) 460Ag punkt dokarmiania 10) 441Ac paśniko-bróg x1 11) 334Bf paśniko-bróg x1 12) 334Da punkt dokarmiania 13) 414Dg paśniko-bróg x1 14) 601Cd punkt dokarmiania 15) 211Dh paśniko-bróg x1 16) 628Db punkt dokarmiania 17) 661Bb paśniko-bróg x1 18) 629Ai punkt dokarmiania 19) 693Bg paśniko-bróg x1 20) 697Ab paśniko-bróg x 2 Opis zasad procedury dokonywania odbiorów prac został zawarty we wzorze umowy – załącznik nr 6 do SIWZ. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Hajnówka. Zamawiający dopuszcza zmianę ilości prac w danym asortymencie, ze względu na możliwości wystąpienia siły wyższej jakiej nie można będzie przewidzieć w momencie zawarcia umowy. Prace do wykonania będą przekazywane do realizacji Wykonawcy przez przedstawicieli Zamawiającego poprzez wystawienie zlecenia. Przekazanie stanowisk dokarmiania przeznaczonych do oczyszczenia nastąpi protokolarnie (Zlecenie). Zamawiający (przedstawiciel – leśniczy) okaże lokalizację miejsc dokarmiania. Realizację usługi należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe przepisami, w szczególności: •Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 24.08.2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz. U. z 2006 r. Nr 161 poz. 1141) •Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 22.03.2006 r. w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów (Dz. U. z 2006 r. Nr 58 poz. 405) •Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07 czerwca 2010 roku w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010 r. nr 109 poz. 719) •Instrukcja bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu podstawowych prac z zakresu gospodarki leśnej wprowadzona Zarządzeniem Nr 36 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 kwietnia 2012 roku (http://www.lasy.gov.pl/dokumenty/gospodarka- lesna/instrukcja-bhp/view) •Instrukcja ochrony przeciwpożarowej obszarów leśnych”, wprowadzona Zarządzeniem Nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 21 listopada 2011 roku (http://www.lasy.gov.pl/dokumenty/gospodarka-lesna/ochrona_lasu/instrukcja-ochrony-przeciwpozarowej/view) •Zasady, kryteria i standardy zrównoważonej gospodarki leśnej FSC – http://www.fsc.pl oraz PEFC – http://www.pefc-polska.pl. Zasady ogólne realizacji przedmiotu zamówienia: Wykonawca będzie zobowiązany do uprzątnięcia śmieci z powierzchni, na której wykonywana jest usługa. Wykonawca będzie zobowiązany do posiadania mat sorpcyjnych pochłaniających oleje i biopaliwa. Wykonawca jest zobowiązany do stosowania olejów biodegradowalnych do urządzeń tnących. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia wszystkich maszyn pracujących na powierzchniach leśnych w zawory odcinające, uniemożliwiające wyciek oleju w wyniku awarii systemu hydraulicznego. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na Ofercie. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie art. 29 ust. 3a: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Obowiązek zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób skierowanych do realizacji przedmiotowego zamówienia na podstawie umowy o pracę dotyczy w szczególności osób wykonujących czynności związane z oczyszczaniem miejsc dokarmiania. Zamawiający nie precyzuje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien posiadać kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej związanej z przedmiotem zamówienia, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2) informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy – na formularzu oferty 3) oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale XIII pkt 1 4) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów -załącznik nr 7 do SIWZ, 5) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach