Przetargi.pl
Czyszczenie kanalizacji deszczowej na terenie miasta Będzina

Prezydent Miasta Będzina ogłasza przetarg

  • Adres: 42-500 Będzin, ul. 11 Listopada 20
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 267-35-16 , fax. (032) 267 62 19
  • Data zamieszczenia: 2009-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Będzina
    ul. 11 Listopada 20 20
    42-500 Będzin, woj. śląskie
    tel. 032 267-35-16, fax. (032) 267 62 19
    REGON: 00051556490000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bedzin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Czyszczenie kanalizacji deszczowej na terenie miasta Będzina
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia dotyczy tylko obiektów i terenów należących do Gminy Będzin nie obejmuje obiektów i terenów innych właścicieli w tym dróg powiatowych, wojewódzkich i krajowych. Przedmiotem zamówienia nie jest objęta sieć deszczowa znajdująca się na terenach i obiektach zamkniętych takich jak szkoły, przedszkola, szpitale zakłady pracy, targowiska, spółdzielnie mieszkaniowe, posesje prywatne itp. 1.Przedmiot zamówienia: a) czyszczenie sieci kanalizacji deszczowej i ogólnospławnej, komór i armatury, b) usuwanie awarii sieci kanalizacji deszczowej i ogólnospławnej oraz usuwanie ich skutków, c) czyszczenie i konserwacja separatora - urządzenia podczyszczającego wody opadowe i roztopowe, d)czyszczenie, odmulanie wylotów kanalizacji deszczowej oraz koszenie trawy, chwastów i samosiewów wokół wylotów, e) prowadzenie wszelkich działań w zakresie profilaktyki i ochrony miasta przed wodami deszczowymi. 2.Utrzymanie w stanie stałej drożności i systematyczne oczyszczanie urządzeń odwadniających ulice miasta Będzina, tj.: kanałów deszczowych, wpustów ulicznych z udrożnieniem przykanalika (przyłącza), studni rewizyjnych, separatorów substancji ropopochodnych wraz z załadunkiem i wywozem nieczystości. Oczyszczenie jednego wpustu ulicznego: oznakowanie miejsca robót, zdjęcie kratki ściekowej i oczyszczenie studzienki, udrożnienie przykanalika, zebranie i wywóz zanieczyszczeń, założenie kratki. 3.Czyszczenie i konserwacja separatora - urządzenia podczyszczającego wody opadowe i roztopowe wraz z z załadunkiem i wywozem nieczystości i utylizacją osadu zgodnie z przepisami dot. ochrony środowiska - zgodnie z instrukcją eksploatacji. ( zał. nr 6 do SIWZ) 4.Czyszczenie, odmulanie wylotów kanalizacji deszczowej (10szt) oraz koszenie trawy, chwastów i samosiewów wokół wylotów. 5.Prowadzenie cyklicznych przeglądów kanalizacji deszczowej otwartej i zamkniętej ( 1 x w miesiącu) w zakresie właściwej drożności; oraz stanu technicznego wpustów i włazów studni rewizyjnych 6.Bieżące utrzymanie drożności wpustów deszczowych w okresie zimowym (oczyszczanie ze śniegu i odkuwanie lodu). 7.Mechaniczne czyszczenie wpustów deszczowych i przykanalików w pasie drogowym w granicach administracyjnych miasta Będzina. 8. Wykonywanie innych prac, związanych z właściwym funkcjonowaniem kanalizacji deszczowej w pasie drogowym. 9.Sporządzenie dokumentów związanych z odbiorem odpadów niebezpiecznych, w tym wypełnienie Karta ewidencji odpadow i Karta przekazania odpadu zgodnie z ustawą O odpadach oraz Karta eksploatacji separatora. Książka eksploatacji separatora winna zawierać następujące informacje: - nazwa i adres firmy sprawującej nadzór nad eksploatacją separatora, - typ separatora, producenta, NS separatora i wielkość osadnika, - opis stanu technicznego instalacji , - ilość odebranych odpadów w m3 i Mg, - kod odpadu, - zalecenia co do dalszego postępowania np. termin następnego czyszczenia, - odręczny szkic instalacji i jej opis (numeracja studzienek). 10.Kontrola sprawności urządzeń i rurociągów ( 1 x w miesiącu) wraz ze sporządzeniem raportów, zapisów foto-wideo, dokumentacja geodezyjna, itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 904700002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki uczestnictwa w postępowaniu określone są w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( dalej Pzp) ( tj. Dz. U z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zm. ) oraz w SIWZ. 1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: Wymaga się: a) przedłożenia aktualnego odpisu właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: Wymaga się: a) wykazania wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów (np. referencje) potwierdzających że usługi te zostały należycie wykonane. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia uznaje się usługi w zakresie czyszczenia sieci kanalizacji deszczowej lub ogólnospławnej. Wymaga się wykazania 1 usługi potwierdzonej dokumentami ( np. referencjami ) stwierdzającym należyte jej wykonanie w zakresie czyszczenia sieci kanalizacji deszczowej lub ogólnospławnej o długości minimalnej rurociągu 1,5 km. b)dysponowania wymienionymi w poniższej tabeli jednostkami narzędzi i urządzeń: Lp. Wyszczególnienie Minimalna liczba jednostek 1. Kamera inspekcyjna do kontroli kanalizacji z zapisem obrazu 1 2. Samochód ciśnieniowy, ssący lub ciśnieniowo -ssący do czyszczenia instalacji wód deszczowych z systemem kontroli pracy z obsługą 1 3. Samochód asenizacyjny z obsługą 1 W przypadku udostępnienia Wykonawcy przez inne podmioty niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń Wykonawca winien, przedstawić w ofercie pisemne zobowiązanie tych podmiotów. 1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunków ppkt. 1.2 ppkt b)1.3, 1.4 ocenianie będzie na podstawie złożonego oświadczenia na lub według druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ według reguły spełnia- nie spełnia. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1)Wykonawców, którzy wyrządzili szkodę nie, wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sadu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; 2)Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono,z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3)Wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4)osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5)spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6)spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7)spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8)osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9)podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10)Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1.1 - 1.3 SIWZ. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawców, którzy: 1)wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; 2)złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3)nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy Pzp; 2. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia winni: a) ustanowić sposób reprezentacji poprzez wyznaczenie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy i dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa, b) łącznie wykazać, iż posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, c) opisać ofertę w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia Podwykonawcom. Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom. 3.1. Wykonawca może zawrzeć umowę z Podwykonawcą po uzyskaniu zgody od Zamawiającego. (Wykonawca winien przedstawić do akceptacji Zamawiającemu umowę lub projekt umowy zawierający zapis dot. zakresu prac i sposobu rozliczeń finansowych pomiędzy Zamawiającym, Wykonawcą i Podwykonawcą). 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1.1.a części V specyfikacji składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę. Niespełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu) 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust. 1 ustawy Pzp na druku lub według druku załącznik nr 2 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Pzp Zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.Aktualnego odpisu właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 3.Wykazu wykonanych usług (na lub wg druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów odbiorców potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia uznaje się usługi w zakresie czyszczenia sieci kanalizacji deszczowej lub ogólnospławnej. Wymaga się wykazania 1 usługi potwierdzonej dokumentami ( np. referencjami ) stwierdzającym należyte jej wykonanie w zakresie czyszczenia sieci kanalizacji deszczowej lub ogólnospławnej o długości minimalnej rurociągu 1,5 km. 4. W przypadku udostępnienia Wykonawcy przez inne podmioty niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń Wykonawca winien, przedstawić w ofercie pisemne zobowiązanie tych podmiotów. UWAGA! Dokumenty wymienione w pkt. 2,3 ( tylko np. referencje), mogą być przedstawione w formie oryginałów lub czytelnych kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bedzin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach