Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie studzienek wodościekowych (wpustów ulicznych) z przykanalikami w ulicach na terenie Gminy Bytom w 2016r.

Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3969700 , fax. 032 3969702
  • Data zamieszczenia: 2015-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów
    ul. Smolenia 35 35
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 3969700, fax. 032 3969702
    REGON: 24013698900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.bytom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie studzienek wodościekowych (wpustów ulicznych) z przykanalikami w ulicach na terenie Gminy Bytom w 2016r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie studzienek wodościekowych (wpustów ulicznych) wraz z przykanalikami w ulicach na terenie Gminy Bytom w 2016 roku. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w: 1/ Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), 2/ Założeniach do kalkulacji robót, 3/ Przedmiarze Robót, 4/ Wzorze Umowy, stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji. 3. Zamawiający zastrzega, że kluczowa część niniejszego zamówienia tj. usługi wyszczególnione w formularzu ofertowym w poz. 1, 2, 3, 4, 5, 11 i 14 nie może być wykonywana z udziałem podwykonawców. Powyższe zastrzeżenie nie jest skuteczne w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na zasoby innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 4. Ilości poszczególnych prac podane w przedmiarze są orientacyjne (szacunkowe). Faktyczne ilości prac zlecanych w okresie realizacji zamówienia mogą się różnić od ilości zakładanych (szacowanych), w zależności od występujących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający przewiduje w trakcie realizacji zamówienia następujące rodzaje i orientacyjne (szacunkowe) ilości robót/ prac do wykonania, które zostały określone w poniższej tabeli: Lp. Rodzaj robót/ prac Jedn. miary Orientacyjna (szacunkowa) ilość A B C D 1 Czyszczenie studzienki ściekowej D 500 mm mechaniczne kpl. 7700 2 Czyszczenie studzienki ściekowej D 500 mm ręcznie kpl. 20 3 Czyszczenie studni D 1200 mm - na kanałach deszczowych - mechanicznie szt. D5 4 Czyszczenie studni D 1200 mm - na kanałach deszczowych - ręcznie szt. S1 5 Czyszczenie rowów odwadniających z namułu m K200 6 Remont studzienki ściekowej (kratki) D 500 mm + podmurowanie istniejącej szt. H20 7 Remont studzienki ściekowej D 500 mm z wymianą na nową kratę z żeliwa sferoidalnego szt. L110 8 Zabezpieczenie wpustu ulicznego elementem betonowym szt. 1100 9 Wykonanie przykanalika D = 200 mm z rur PVC m 220 10 Wykonanie przykanalika D =160 mm z rur PVC m 110 11 Czyszczenie krat pionowych na wlotach przepustów - o powierzchni do 10 m2 szt. 22 12 Montaż pokrywy otworowej z polimerobetonu na wpuście ulicznym szt. p3 13 Montaż nowej studzienki wodościekowej z rur systemowych o średnicy 425- 450 mm z wpustem z żeliwa sferoidalnego szt. 35 14 Mechaniczne czyszczenie kanalizacji deszczowej D = 500 mm m 110 15 Remont studni D = 1200 mm na kanalizacji deszczowej z wymianą na nową nasadę studni typu ciężkiego szt. 22 16 Kamerowanie zarurowanych rowów wraz z raportem mb 1100 5. Wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie stanowiące iloczyn faktycznie wykonanych prac/ robót i cen jednostkowych podanych w ofercie. 6. Na etapie realizacji zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia kontaktu telefonicznego (co najmniej 2 osoby), 24 h na dobę, w dni robocze, niedziele i święta, dla przyjmowania zgłoszeń sytuacji awaryjnych. Przez sytuacje awaryjne Zamawiający rozumie powstanie rozlewisk wodnych na jezdni, spowodowane ponadnormatywnym opadem deszczu, zagrażające bezpieczeństwu ruchu kołowego lub pieszego. Zamawiający określa wymagany czas reakcji w sytuacjach awaryjnych, na maksymalnie 2 godziny od chwili powiadomienia o zdarzeniu. Przez czas reakcji Zamawiający rozumie podjęcie działań przez Wykonawcę w miejscu wystąpienia rozlewiska. Zaoferowany przez Wykonawcę czas reakcji w sytuacjach awaryjnych stanowi jedno z kryteriów oceny ofert w przedmiotowym postępowaniu. 7. Wykonawca winien udzielić gwarancji i rękojmi co najmniej: 1/ 3-miesięcznej na prace wyszczególnione w pkt. 1, 2, 3, 4, 5, 11, 14 tabeli formularza ofertowego licząc od dnia ostatecznego odbioru prac, 2/ 36-miesięcznej na roboty wyszczególnione w pkt. 6, 7, 8, 9, 10, 12, 13 i 15 tabeli formularza ofertowego, licząc od dnia ostatecznego odbioru prac. 8. Podczas prowadzenia prac w pasie drogowym Wykonawca jest zobowiązany dokonać ich prawidłowego oznakowania, które musi być zgodne z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220 poz. 2181 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 904700002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego - tj. Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, 41-902 Bytom ul. Smolenia 35), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c. kwotę gwarancji, d. okres ważności gwarancji (nie może być krótszy niż okres związania ofertą), e. oświadczenie gwaranta, w którym zobowiązuje się on nieodwołalnie do bezwarunkowej zapłaty kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek zatrzymania wadium wymienionych w ustawie Prawo zamówień publicznych. Powyższe zapisy stosuje się również do poręczeń wskazanych w art. 45 ust 6 pkt 2 i 5 ustawy 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Getin Noble Bank S.A. O/Bytom: 43 1560 1049 0000 9030 0026 9731. 5. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych formach należy w oryginale złożyć w siedzibie Zamawiającego - 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35 (II piętro - pok. nr 219 - Dział Zamówień Publicznych i Archiwizacji Dokumentacji) 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi wpływ środków na rachunek Zamawiającego i uznanie środków na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 1a ustawy. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty z złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje też wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas reakcji w sytuacjach awaryjnych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdim.bytom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach