Przetargi.pl
Czyszczenie kanalizacji deszczowej i wpustów ulicznych

Gmina Michałowice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-816 Michałowice, Aleja Powstańców Warszawy
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 350 91 91, , fax. 22 350 91 01
  • Data zamieszczenia: 2019-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałowice
    Aleja Powstańców Warszawy 1
    05-816 Michałowice, woj. mazowieckie
    tel. 22 350 91 91, , fax. 22 350 91 01
    REGON: 01326929000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.michalowice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Czyszczenie kanalizacji deszczowej i wpustów ulicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac obejmuje: 1) wyczyszczenie kratek kanalizacji deszczowej 2) wyczyszczenie studni kanalizacji deszczowej 3) wyczyszczenie studni chłonnych kanalizacji deszczowej 4) wyczyszczenie mechaniczne przykanalika od kratki ściekowej do studni kanalizacji deszczowej 5) wyczyszczeni kanału kanalizacji deszczowej o średnicy 200 – 315 mm, 400-600 mm 6) wycinanie korzeni w kanałach o średnicy 160 - 315 mm, 400 - 600 mm UWAGA! podany zakres ilościowy ma charakter orientacyjny i został przyjęty w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Podczas realizacji zadania, ilość jednostek przedmiarowych może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu prac. • Rozliczenie zamówienia nastąpi na podstawie rzeczywiście wykonanych prac wg cen jednostkowych ujętych w kosztorysie ofertowym. • Przy czyszczeniu kanałów należy zachować szczególną ostrożność, niektóre prace należy wykonywać ręcznie. • Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do wykonania czynności nie później niż w terminie 5 dni od otrzymania wykazu studni i wpustów (w postaci papierowej lub elektronicznej). Oprócz wykonania zakresu prac określonych powyżej do obowiązków Wykonawcy należało będzie również: • organizacja i zagospodarowanie miejsca prac, • zapewnienie dojścia i dojazdu do wszystkich obiektów zlokalizowanych w rejonie prowadzenia prac, • przestrzegania przepisów ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku (Dz. U z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.), zagospodarowanie ubytku we własnym zakresie - przekazanie odpadów do zakładu utylizacji, • przestrzeganie przepisów BHP,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90640000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 13.1 Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy zł).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że posiada : 1. aktualną decyzję właściwego organu ochrony środowiska zezwalającą Wykonawcy na zbieranie odpadów o kodzie 20 03 06 – odpady ze studzienek kanalizacyjnych. 2. aktualną decyzję lub zaświadczenie właściwego organu ochrony środowiska zezwalającą Wykonawcy na transport odpadów, 3. Zaświadczenie właściwego organu o wpisie do rejestru działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości lub inny dokument dowodzący możliwości legalnego zagospodarowania odpadów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 16.1 Zgodnie z postanowieniami niniejszej Specyfikacji Wykonawcy zobowiązani są złożyć w ofercie następujące dokumenty oraz oświadczenia: 1) formularz ofertowy (według załączonego druku, załącznik nr 1 do SIWZ wraz z Kosztorysem ofertowym), 2) dowód wpłacenia (wniesienia) wadium (załącznik Wykonawcy), 3) oświadczenie określone w pkt. 11.1 niniejszej SIWZ, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 12 – 23 oraz art. 24. ust. 5 pkt. 1, 4, 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych oraz spełnienia warunków udziału (załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ), 4) zobowiązanie podmiotu na którego zasoby powołuje się Wykonawca (jeśli dotyczy, załącznik Wykonawcy). 5) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 6) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 16.1.5 i 16.1.6 powinno być przedstawione w formie oryginału, ewentualnie w formie poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach