Miejski Zarząd Ulic i Mostów ogłasza przetarg
- Adres: 41500 Chorzów, ul. Bałtycka
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (32) 2411270, 2411-279 , fax. 322 414 060
- Data zamieszczenia: 2016-11-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Ulic i Mostów
ul. Bałtycka
41500 Chorzów, woj. śląskie
tel. (32) 2411270, 2411-279, fax. 322 414 060
REGON: 16624900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Czynności awaryjne w okresie zimowego utrzymania ulic miasta Chorzowa. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są czynności awaryjne w okresie zimowego utrzymania ulic miasta Chorzowa tj. usuwanie z pasa drogowego śniegu z załadunkiem na środek transportu i wywozem lub przemieszczeniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Czynności awaryjne obejmują 5 Rejonów: Rejon I–stanowi obszar od ul. Armii Krajowej do ul. Katowickiej ograniczony od strony wschodniej granicą m. Katowice, od strony zachodniej linią kolejową. Rejon II–stanowi część dzielnicy Chorzów Batory, ograniczony od strony północnej linią kolejową Katowice – Gliwice oraz granicą miasta od strony wschodniej,południowej i zachodniej. Rejon III–stanowi część dzielnicy Chorzów II, ograniczony od strony południowo-wschodniej linią kolejową oraz ul. Katowicką do ul. 3-go Maja. Rejon IV–stanowi część dzielnicy Chorzów II , ograniczony od strony południowej ul. 3-go Maja, od strony wschodniej ul. Katowicką oraz granicami miast od strony północnej i zachodniej. Rejon V–stanowi część dzielnicy Chorzów Centrum oraz dzielnicę Chorzów Stary,Maciejowice, ograniczona od strony zachodniej ul. Katowicką oraz granicą Wojewódzkiego Parku Kultury i Wypoczynku. UWAGI DOTYCZĄCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1.Zakres i charakter zleceń uzależnione będą od rzeczywistych potrzeb wykonania usługi wynikających z warunków atmosferycznych tj. wielkości opadów, czasu trwania oraz ilości nagromadzonego śniegu. Zamawiający zleci usługi objęte przedmiotem umowy wyłącznie gdy ilość nagromadzonego śniegu powodować będzie stan zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego. 2.Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (na pełny etat) 5 osób – na stanowisku operatora koparko ładowarki (2 osoby) , na stanowisku kierowcy samochodu (2 osoby) oraz 1 osobę odpowiedzialną za nadzór i kontrolę wykonania przedmiotowej usługi dla każdego z Rejonów, przy czym, w przypadku składania oferty przez Wykonawcę na więcej niż jeden Rejon, Zamawiający dopuszcza udział mniejszej liczby osób odpowiedzialnych za nadzór i kontrolę wykonania przedmiotowej usługi niż liczba Rejonów, nie mniej jednak niż 1 osoba. Zatrudnienie osób, o których mowa powyżej udokumentowane zostanie umową o pracę zawartą na okres realizacji zamówienia lub obejmującą okres realizacji zamówienia. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający może wezwać Wykonawcę lub podwykonawcę usługi do przedstawienia dokumentu potwierdzającego zatrudnienie osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte we wzorze umowy. 3.Usługa wynikająca z przedmiotu zamówienia podlega opodatkowaniu podatkiem VAT w wysokości 8% . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Likwidacja dzikich wysypisk na terenie Gminy Bytom i Skarbu Państwa w podziale na zadania.
Dodano: 2023-11-17 - Całoroczne (letnie i zimowe) utrzymanie ulicy Wolności wraz z ulicami bocznymi i miejscami postojowymi
Dodano: 2023-03-15 - Ręczne sprzątanie terenów zielonych, skarp, chodników i parkingów przy podziale miasta na rejony
Dodano: 2023-02-02 - Usługa stałego utrzymania porządku i czystości w budynkach mieszkalnych oraz na terenach zewnętrznych będących w zasobach Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o.
Dodano: 2023-01-13 - Utrzymanie czystości w gminie Bieruń
Dodano: 2022-12-16 - Świadczenie w 2020 roku usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
Dodano: 2021-04-21 - Wykonywanie prac porządkowych na terenie Gminy Wilamowice.
Dodano: 2021-02-19 - Wykonywanie prac porządkowych na terenie Gminy Wilamowice.
Dodano: 2021-02-19 - Utrzymanie czystości na terenach zieleni miejskiej i na obiektach sportowo-rekreacyjnych w Gliwicach
Dodano: 2021-02-08 - Sprzątanie terenu targowiska miejskiego przy ul. A. Bożka w Jastrzębiu-Zdroju i parkingu zlokalizowanego przy powyższym targowisku miejskim
Dodano: 2021-02-01