Przetargi.pl
Czynności awaryjne w okresie zimowego utrzymania ulic miasta Chorzowa.

Miejski Zarząd Ulic i Mostów ogłasza przetarg

  • Adres: 41500 Chorzów, ul. Bałtycka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (32) 2411270, 2411-279 , fax. 322 414 060
  • Data zamieszczenia: 2016-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Ulic i Mostów
    ul. Bałtycka
    41500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. (32) 2411270, 2411-279, fax. 322 414 060
    REGON: 16624900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Czynności awaryjne w okresie zimowego utrzymania ulic miasta Chorzowa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są czynności awaryjne w okresie zimowego utrzymania ulic miasta Chorzowa tj. usuwanie z pasa drogowego śniegu z załadunkiem na środek transportu i wywozem lub przemieszczeniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Czynności awaryjne obejmują 5 Rejonów: Rejon I–stanowi obszar od ul. Armii Krajowej do ul. Katowickiej ograniczony od strony wschodniej granicą m. Katowice, od strony zachodniej linią kolejową. Rejon II–stanowi część dzielnicy Chorzów Batory, ograniczony od strony północnej linią kolejową Katowice – Gliwice oraz granicą miasta od strony wschodniej,południowej i zachodniej. Rejon III–stanowi część dzielnicy Chorzów II, ograniczony od strony południowo-wschodniej linią kolejową oraz ul. Katowicką do ul. 3-go Maja. Rejon IV–stanowi część dzielnicy Chorzów II , ograniczony od strony południowej ul. 3-go Maja, od strony wschodniej ul. Katowicką oraz granicami miast od strony północnej i zachodniej. Rejon V–stanowi część dzielnicy Chorzów Centrum oraz dzielnicę Chorzów Stary,Maciejowice, ograniczona od strony zachodniej ul. Katowicką oraz granicą Wojewódzkiego Parku Kultury i Wypoczynku. UWAGI DOTYCZĄCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1.Zakres i charakter zleceń uzależnione będą od rzeczywistych potrzeb wykonania usługi wynikających z warunków atmosferycznych tj. wielkości opadów, czasu trwania oraz ilości nagromadzonego śniegu. Zamawiający zleci usługi objęte przedmiotem umowy wyłącznie gdy ilość nagromadzonego śniegu powodować będzie stan zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego. 2.Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (na pełny etat) 5 osób – na stanowisku operatora koparko ładowarki (2 osoby) , na stanowisku kierowcy samochodu (2 osoby) oraz 1 osobę odpowiedzialną za nadzór i kontrolę wykonania przedmiotowej usługi dla każdego z Rejonów, przy czym, w przypadku składania oferty przez Wykonawcę na więcej niż jeden Rejon, Zamawiający dopuszcza udział mniejszej liczby osób odpowiedzialnych za nadzór i kontrolę wykonania przedmiotowej usługi niż liczba Rejonów, nie mniej jednak niż 1 osoba. Zatrudnienie osób, o których mowa powyżej udokumentowane zostanie umową o pracę zawartą na okres realizacji zamówienia lub obejmującą okres realizacji zamówienia. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający może wezwać Wykonawcę lub podwykonawcę usługi do przedstawienia dokumentu potwierdzającego zatrudnienie osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte we wzorze umowy. 3.Usługa wynikająca z przedmiotu zamówienia podlega opodatkowaniu podatkiem VAT w wysokości 8% .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach