Przetargi.pl
Częściowy remont dachu

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 61-884 Poznań, ul. Rybaki 18a
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 6579000 , fax. 061 6579009
  • Data zamieszczenia: 2009-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka Akcyjna
    ul. Rybaki 18a 18a
    61-884 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 6579000, fax. 061 6579009
    REGON: 63023584700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgm.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Osoba prawna utworzona w celu zaspokajania potrzeb o charakterze powszechnym

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Częściowy remont dachu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest robota budowlana polegająca na częściowym remoncie dachu na nieruchomości położonej przy ul. Za Groblą 1 w Poznaniu. 2.Wykonawca zobowiązuje się przedmiot zamówienia wykonać zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.), normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 5 do IDW oraz kosztorys ofertowy na wykonanie częściowego remontu dachu stanowiący załącznik nr 6 do IDW. 3.Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować powstałe w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia odpady zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4.Zastosowane nazwy producentów służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (produktów równoważnych nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych) na produkty określone za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określonego przez jego producenta. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 5.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 6.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił 60 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia, licząc od daty odbioru końcowego prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452619003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4.nie podlegają wykluczeniu z niniejszego postępowania z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków: 2.1.Zamawiający uzna spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt, 1.1. jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, które będą wykonywane przy realizacji zamówień, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.2.Zamawiający uzna spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt, 1.2 jeżeli Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia: a) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. remont dachu, o wartości co najmniej 54.000,00 zł brutto na każdą z nich, wraz z dokumentacją potwierdzająca, że powyższe roboty budowlane zostały wykonane należycie zgodnie z załącznikiem nr 3 do IDW. ; b) dysponuje lub będzie dysponować osobami wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającymi uprawnienia niezbędne do kierowania robotami, bez ograniczeń, w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej - minimum 1 osoba do kierowania robotami budowlanymi; które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją dotyczącą kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania niniejszego zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 4 do IDW. Do informacji zawartych powyżej, Wykonawca zobowiązany jest załączyć aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków izby samorządu zawodowego z określonym w nim terminem ważności oraz dokumenty potwierdzające uprawnienia osoby do kierowania robotami Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest do złożenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania niniejszego zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 2.3.Zamawiający uzna spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt, 1.3 jeżeli Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę równą co najmniej 100.000,00 zł brutto. W przypadku Wykonawców, którzy przedstawią polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy ich wartość po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu. 2.4. Zamawiający uzna spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1.4., jeżeli Wykonawca nie podlegają wykluczeniu z niniejszego postępowania z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp. 2.5.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: 2.5.1.Warunki opisane w pkt 1.1., 1.3. i 1.4. spełniają każdy Wykonawca z osobna; 2.5.2.Warunki opisane w pkt 1.2. Wykonawcy spełniają łącznie. 2.6. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt 11 IDW oświadczeń i dokumentów, wg. formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenia i dokumenty niezbędne do dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu 1.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1.1.1.Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do IDW; 1.1.2.Oświadczenie Wykonawcy, złożone na podstawie art. 22 ust. 1 i pkt. 1-4 ustawy pzp - załącznik nr 2 do IDW; 1.1.3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; 1.1.4.Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. remont dachu, o wartości co najmniej 54.000,00 zł brutto na każdą z nich, wraz z dokumentacją potwierdzająca, że powyższe roboty budowlane zostały wykonane należycie zgodnie z załącznikiem nr 3 do IDW. ; 1.1.5.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, uczestniczącymi w wykonywaniu niniejszego zamówienia, posiadającymi uprawnienia niezbędne do kierowania robotami, bez ograniczeń, w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej - minimum 1 osoba do kierowania robotami budowlanymi; wraz z informacją dotycząca kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania niniejszego zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 4 do IDW. Do informacji zawartych powyżej, Wykonawca zobowiązany jest załączyć aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków izby samorządu zawodowego z określonym w nim terminem ważności oraz dokumenty potwierdzające uprawnienia osoby do kierowania robotami. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest do złożenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania niniejszego zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 1.1.6. Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę równą co najmniej 100.000,00 zł. brutto. W przypadku Wykonawców, którzy przedstawią polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy ich wartość po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu; 1.1.7. Wypełniony kosztorys ofertowy. 1.2. Dokumenty w przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji własnego organu Dokumenty, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, potwierdzające, ze nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji własnego organu powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy dotyczące terminów określonych w pkt. 1.2. stosuje się odpowiednio. 1.4.Oświadczenia i dokumenty składane w ofercie w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1.4.1. Oświadczenie wymienione w pkt 1.1.2. i dokumenty w pkt. 1.1.6. , winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę z osobna; 1.4.2. Dokumenty wymienione w punktach, 1.1.3., ( lub w pkt. 1.2., jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej),winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę z osobna. 1.4.3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. W tym celu do oferty musi zostać dołączone stosowne pełnomocnictwo dla Pełnomocnika podpisane przez wszystkich wspólnie ubiegających się o zamówienie Wykonawców. 1.4.4.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w przypadku wybrania ich oferty, zobowiązani będą do przedłożenia Zamawiającemu (jeszcze przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego), umowy regulującej współpracę tych Wykonawców w zakresie realizacji zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgm.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach