Przetargi.pl
„Częściowy remont budynku nr 11/4204 w Powidzu, ul. Witkowska 8.”

33 Baza Lotnictwa Transportowego ogłasza przetarg

  • Adres: 62430 Powidz, ul. Witkowska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 544 471; 261 544 261 , fax. 261 544 332; 261 544 111
  • Data zamieszczenia: 2017-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 33 Baza Lotnictwa Transportowego
    ul. Witkowska 8
    62430 Powidz, woj. wielkopolskie
    tel. 261 544 471; 261 544 261, fax. 261 544 332; 261 544 111
    REGON: 31018885400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Częściowy remont budynku nr 11/4204 w Powidzu, ul. Witkowska 8.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest częściowy remont budynku nr 11/4204 zlokalizowanego w 33 Bazie Lotnictwa Transportowego w Powidzu, ul. Witkowska 8. 2. W zakres robót wchodzą w szczególności wymienione poniżej prace: Zakres:  skucie nierówności posadzek, skucie starych płytek gresowych,  wykonanie nowych wylewek betonowych,  przygotowanie podłoża,  wykonanie izolacji przeciwwodnej,  ułożenie posadzki z płytek gresowych,  zeskrobanie starej farby ze ścian,  zagruntowania i wykonanie gładzi gipsowej ścian i sufitów,  wymiana drzwi wewnętrznych z ościeżnicami, wykucie i osadzenie nowych ościeżnic drzwiowych,  rozebranie okładzin ściennych i podłogowych,  naprawa spękanych posadzek cementowych,  ułożenie podłoża z zaprawy samopoziomującej,  malowanie ścian i sufitów farbą lateksowa lub akrylową zmywalną,  wymiana kratek wentylacyjnych,  wymiana części stolarki okiennej z obróbką ościeży. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki do SIWZ: a. Specyfikacja techniczna nr ST-01 – załącznik nr 8 do SIWZ, b. Przedmiar Robót - załącznik nr 9 do SIWZ. 4. Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne materiałów z zastosowaniem znaków towarowych, określenie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów, właściwości i standardów jakościowych oraz technicznych, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie niższych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 5. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności: ustawie Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 – tekst jednolity ze zmianami), ustawie z 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.), ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21), ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r., nr 25 poz. 150 ze zm.) oraz ustawie z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 roku poz. 2164 ze zm.). 6. Wykonawca przed opracowaniem oferty może dokonać wizji lokalnej terenu. Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej dla zainteresowanych Wykonawców po wcześniejszym pisemnym zgłoszeniu chęci udziału przedstawicieli Wykonawców w tym przedsięwzięciu na nr faks: 261 544 332 bądź adres mail: 33bltr.przetargi@ron.mil.pl. Przedmiotowe zgłoszenie powinno zawierać imię i nazwisko osoby uczestniczącej w wizji lokalnej, a także numer kontaktowy w celu przekazania szczegółów czasu i miejsca jej przeprowadzenia, które będzie uzależnione od ilości chętnych. Wizja będzie się odbywać w obecności upoważnionych osób funkcyjnych z ramienia Zamawiającego. Przybyłe osoby powinny posiadać ze sobą dowód tożsamość. Dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia nie jest wymagane ale wskazane dla rzetelnego przygotowania oferty. 7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 8. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a) ustawy wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie, zgodnie z art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). Zamawiający nie określa wymiaru etatu. Czynności osób zatrudnionych w ramach umów o pracę zostały szczegółowo określone w Przedmiarze Robót i Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót. 9. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia, określa „Wzór umowy” stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 10. Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane przez siebie roboty. 11. Na czas realizacji zamówienia Wykonawca może przebywać na terenie robót przez wszystkie dni tygodnia w godzinach od 7:00 do 22:00. 12. Wszystkie osoby wykonujące prace na wysokości powyżej 3 metrów, powinny posiadać aktualne badania lekarskie. 13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Nie wniesienie wadium (do upływu terminu składania ofert) lub wniesienie go w sposób nieprawidłowy spowoduje, iż oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na mocy art. 89 ust. 1 pkt. 7b) ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium musi być wniesione na cały okres terminu związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 4. Wadium można wnieść w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego NBP o/Poznań nr 95 1010 1469 0016 9013 9120 1000 z dopiskiem : „Wadium – Nr sprawy 3/2017. 5. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w formie pieniężnej wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego (godzina i minuta, np. jeżeli termin składania ofert upływa o godz.9:30 a wadium wpłynie o godz. 9:40 Zamawiający uzna, że nie wpłynęło w terminie). W wymienionym przypadku dołączenie do oferty polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego (przed upływem terminu składania ofert) wniesienia wadium przez Wykonawcę. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz Wykonawca dołącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji konieczne jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach