Sąd Okręgowy w Koszalinie ogłasza przetarg
- Adres: 75-541 Koszalin, ul. Waryńskiego 7
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 943 428 742 , fax. 943 423 755
- Data zamieszczenia: 2015-11-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Koszalinie
ul. Waryńskiego 7 7
75-541 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 943 428 742, fax. 943 423 755
REGON: 00032252536061 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://koszalin.so.gov.pl/bip/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Częściowa wymiana stolarki drzwiowej na parterze budynku Sądu Okręgowego w Koszalinie, ul. Waryńskiego 7. Znak sprawy ZP-2151-6/2015 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Częściowa wymiana stolarki drzwiowej w budynku Sądu Okręgowego w Koszalinie na parterze budynku. W zakres robót wchodzi wymiana 19 szt. drzwi i wymiana 11 zabudów otworów drzwiowych wraz z robotami towarzyszącymi - naprawą tynków i posadzek uszkodzonych w trakcie wymiany. Stolarka wykonana z drzewa jesionowego. Zestawienie pomieszczeń w których będzie wymiana stolarki: sale rozpraw nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7, nr 8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12, nr 13, nr 14,- pokój nr 15, pokój narad, pokój nr 20 i 25 , sanitariaty (WC damski i męski) - 19 kpl; montaż zabudowy otworów (maskownic drzwiowych) - 11 szt. Zakres robót obejmuje: demontaż istniejącej stolarki drzwiowej ( ościeżnica ze skrzydłem), demontaż zabudów otworów ( maskownic drzwiowych), montaż ościeżnic drewnianych z obustronnymi opaskami i listwami, zawieszenie skrzydeł drzwiowych kasetonowych z dopasowaniem i założeniem okuć, montaż zabudowy otworów - ościeżnicy szer. 46 cm z opaskami z płyciny imitującej skrzydło drzwiowe, naprawa posadzek po wymianie stolarki, wykonanie tynków uzupełniających po wymianie stolarki, zabezpieczenie podłóg i mebli na czas wykonania robót. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Stolarka drzwiowa - skrzydła drzwiowe wraz z ościeżnicami o wymiarach w świetle ościeżnicy 110 x 210 cm. Wymiary skrzydła 100 x 208 cm (światło przejścia 95 x 205cm) Ościeżnice szerokości 46 cm kasetonowe, ościeżnice szerokości 20 cm i węższe gładkie. Ościeżnice z obudowaną opaską szerokości 10 cm i listwami uszczelniającymi. Skrzydła drzwiowe, ościeżnice, opaski drzwiowe wykonane z drzewa litego jesionowego, wybarwionego bejcą w kolorze stolarki istniejącej bez łączeń na mikrowczepy, krawędzie wykończone frezem. Drzwi z zamkiem z wkładką patentową, klamką z mosiądzu z szyldem długim skręconym na śruby. Malowanie lakierami bezbarwnymi poliuretanowymi o wysokiej odporności na ścieranie. Lakier półmatowy. Warstwa lakierowania: 1x lakier podkładowy + 2 x lakier nawierzchniowy. Zamawiający informuje, że do wykonania stolarki drzwiowej należy zastosować jesion albowiem w części budynku Sądu stolarka istniejąca jest wykonana z drzewa litego jesionowego - należy zachować jednolitość stolarki w całym budynku. W załączeniu zdjęcie istniejącej stolarki. Przed przystąpieniem do wykonania robót Wykonawca musi sprawdzić wymiary na obiekcie. Roboty demontażowe należy prowadzić bardzo ostrożnie mając na względzie jak najmniejsze uszkodzenia tynku w okolicach opasek. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesiące gwarancji na wykonane roboty, na stolarkę drzwiową minimum 36 miesięcy. Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres gwarancji na stolarkę drzwiową podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert - termin gwarancji 10%. W trakcie wykonywanych robót - Sąd nie będzie wyłączony z ciągłości pracy, roboty będą trwały w obiekcie czynnym, przy zabezpieczeniu terenu budowy. Roboty muszą umożliwić Zamawiającemu bezpieczne poruszanie się po budynku. Prace głośne i hałaśliwe Wykonawca może wykonywać w godzinach od 15:00 do 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 20:00. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu objętego zamówieniem na wniosek Wykonawcy, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu dogodnego terminu - nr tel. 94 34 28 744. Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, czyli zastosowanych innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji. Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia inne, równoważne - zobowiązany jest wskazać w swojej ofercie materiały lub urządzenia które zastosował. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączona dokumentacja, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi 6000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy PLN 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji na stolarkę drzwiową
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://koszalin.so.gov.pl/bip/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana stolarki drzwiowej
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej w systemie zaprojektuj i wybuduj w obiektach 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie
Dodano: 2016-07-26 - Wymiana 8 szt. drzwi na aluminiowe w budynkach Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. H. Pobożnego 11 i ul. Wały Chrobrego 1-2 w celu przystosowania ich dla osób niepełnosprawnych
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa i montaż stolarki okiennej PCV
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa i montaż stolarki okiennej drewnianej.
Dodano: 2016-05-31 - Wymiana drewnianej stolarki okiennej i balkonowej na stolarkę z PCV wraz z parapetami i nawiewnikami w budynkach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie
Dodano: 2016-05-24 - Wymiana stolarki okiennej z drewna sosnowego warstwowo klejonego w rejonie TBS Prawobrzeże Sp. z o. o. w Szczecinie
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa i montaż stolarki okiennej drewnianej
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa i montaż stolarki okiennej PCV
Dodano: 2016-04-11 - Wykonanie i wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV
Dodano: 2016-03-22